مریم مومن | حواشی سلبریتی | اینستاگرام مریم مومن

مریم مومن

عکس مریم مومن با لباس محلی که در ادامه خواهید دید.

مریم مومن
کدخبر : 8860
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

مریم مومن مجرد است و خبری از ازدواج او نیست. بیوگرافی مریم مومن بازیگر زیبا و جوان سینما و تلوزیون ایران است. مریم مومن متولد 77 در شهر اردبیل است.مریم مومن در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده و در سریال بانوی عمارت خوش درخشید. در ادامه به جدیدترین اخبار از مریم مومن میپردازیم.

مریم مومن

تیپ شیک و جدید مریم مومن بازیگر سریال نمایشی جادوگر با لباس اصیل ایرانی و خلاصه داستان مجموعه نمایشی جادوگر

سریال نمایشی جادوگر به کارگردانی مسعود اطیابی تولید شده و پخش آن از ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ از شبکه نمایش خانگی آغاز شده است. متین ستوده، احمد مهرانفر و مریم مومن از بازیگران این سریال هستند. در قسمت زیر تصویری از لباس جدید مریم مومن با تیپ اصیل ایرانی را قرار داده ایم.

لباس جدید مریم مومن

تصویری جالب از مریم مومن بازیگر جوان ایرانی با لباس زنان ترکمن.

بازیگران سریال جادوگر

سریال جادوگر که با ژانر طنز اجتماعی ساخته شده است از شبکه خانگی پخش می شود.

مجموعه کمدی «جادوگر»، به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌ کنندگی ایرج محمدی و مجری طرحی علی طلوعی به شبکه نمایش خانگی آمد.

خلاصه داستان سریال جادوگر

قدرت و جهانگیر از جاعلان معروف تحت تعقیب پلیس قصد دارند ازکشور بگریزند اما این دو، طی ماجرا هایی در می یابند که با رمالی می توانند کار و کاسبی جدیدی را پیشه کنند. با اینکه پلیس آنها را شناسائی کرده اما آنها بخاطر طمع دست از رمالی نمی کشند و با کلاهبرداری می توانند به مال و منالی برسند که …

احمد مهرانفر، جواد رضویان، مریم مومن، نسیم ادبی، فقیه سلطانی، متین ستوده، گیتی قاسمی، شهین تسلیمی، صحرا اسد اللهی، عرفان ابراهیمی، میثاق جمشیدی، شهرزاد  کمال زاده، سمیه مهری، سحر سلیمانی، جواد پولادی و نادر سلیمانی، رضا ناجی، محمد رضا عقدایی، احمد ایران دوست و (با هنرمندی) رضا توکلی، محمد فیلی و (با معرفی) پونه هاشم ‌‎پور، بازیگران این سریال هستند.

مجموعه ی نمایش خانگی جادوگر هر هفته یک شنبه ها ۸ صبح از پلتفرم نماوا پخش می شود. از نکات مهم سریال جادوگر (ناجور ها) بدون هیچ گونه تبلیغاتی و در سکوت خبری از فیلیمو و نماوا پخش شد.

 

مریم مومن

ازدواج مریم مومن

مریم مومن مجرد می باشد و خبری از متاهل شدن ایشان به صورت رسمی تایید نشده است.

مریم مومن از کار در دندانپزشکی تا اسب سواری

مریم مومن بخاطر جدایی پدر و مادرش از سوم راهنمایی بعنوان دستیار کنار دنداپزشک کار کرد و مدتی هم به صورت اینترنتی مشغول به کار بود.

او به سوارکاری علاقمند بوده و برای بازی در سریال بانوی عمارت اسب سواری را آموخت.

مریم

علاقمندی های مریم مومن

خانم ترانه علیدوستی ، شهاب حسینی ، لیلا حاتمی ، هدیه تهرانی و پانته آ پناهی های عزیز از بازیگران محبوب من هستند.

ورود مریم مومن به عرصه بازیگری

مریم مومن اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفته و در سال 1382 در فیلم کوتاه پسر عموی پدرش ایفای نقش کرد و از همان زمان به بعد به بازیگری علاقمند شد.

او علی رغم مخالفت پدر و مادرش و با حمایت خاله اش وارد عرصه بازیگری شد و قبل از ورود به بازیگری یک دوره یک‌ماهه در کلاس های بازیگری شرکت کرد.

تجربه ورود مریم مومن به عرصه تئاتر 

مریم مومن از سال دوم راهنمایی در تئاتر شرکت می کرد اما فعالیت حرفه ای ایشان در تئاتر به دوران دانشجویی و حضور در تئاتر دانشجویی می باشد.

درخشش مریم مومن در تلویزیون

مریم مومن در سال 1396 در تست سریال بانوی عمارت شرکت کرد و پذیرفته شد. او در این سریال در نقش فخر الزمان جلوی دوربین رفت و به شدت معروف و محبوب شد.

مروری بر فیلم های مریم مومن

مریم مومن

مریم مومن در جادوگر

جادوگرسریالی به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال 1400 است که اولین قسمت آن از اردیبهشت 1401 در نمایش خانگی منتشر شد.

این سریال در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد و داستان دو جاعل معروف و تحت تعقیب پلیس به نام های قدرت و جهانگیر را روایت می کند.

مریم مومن در این سریال در قامت یک زن که به کارهای خلاف گرایش پیدا کرده، ضلعی از قصه را شکل می‌دهد. او در این سریال خانگی با بازیگرانی چون احمد مهرانفر، سیدجواد رضویان، نادر سلیمانی، رضا ناجی، نسیم ادبی، فقیهه سلطانی، متین ستوده و... همبازی است.

مریم مومن در بانوی عمارت

بانوی عمارت سریالی به تهیه‌کنندگی مجید مولایی، کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و به قلم احسان جوانمرد است که یک ملودرام عاشقانه ای از مقطع تاریخی دوره قاجار را روایت می کند و در لایه های زیرین آن به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان نیز پرداخته است.

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت و خواهر میرزا اسد شالچی با بازی رامتین خداپناهی و همسر دوم شاهزاده ارسلان میرزا قوانلو قاجاربا بازی حسام منظور است.

این بانوی هنرمند در سریال بانوی عمارت با بازیگرانی چون اندیشه فولادوند ، پانته آ پناهی ها ، پاوان افسر ، حسام منظور ، رامتین خداپناهی ، شبنم فرشادجو ، علیرضا شجاع نوری ، غزل شاکری ، مجید سعیدی ، مینا وحید ، نیکی نصیریان همبازی بوده است.

مریم مومن در شب های مافیا

شب‌های مافیا یک مجموعه نمایش خانگی  به کارگردانی سعید ابوطالب است که بر اساس بازی مافیا ساخته شده که در هر فصل از آن، 12 شرکت‌کننده از میان بازیگران و... به بازی دعوت می‌شوند و بازی را انجام می‌دهند.

مریم مومن به عنوان شرکت کننده در برنامه «شب‌های مافیا » که با حضور 12 بازیگر زن دنیای تئاتر، سینما و تلویزیون برگزار شد، حاضر شد و بازی خوبی را ارایه کرد.

مریم مومن

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان