میترا رفیع | اینستاگرام میترا رفیع

استوری عجیب میترا رفیع

در این مطلب استوری میترا رفیع بازیگر سریال بی همگان و گیل دخت را با گریمی زیبا مشاهده می کنید.

استوری عجیب میترا رفیع
کدخبر : 8821
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

میترا رفیع علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی نیز فعالیت دارد. میترا رفیع بازیگر جوان سینما و تلوزیون ایران است. میترا رفیع متولد 73 تهران است. میترا رفیع بازیگر گیلدخت مجرد است و هیچ خبری از ازدواج خود منتشر نکرده. در ادامه بیشتر به میترا رفیع می پردازیم.

در این تصویر استوری میترا رفیع بازیگر سریال گیلدخت را با گریم زیبای این سریال مشاهده می کنید که منتشر کرده است

میترا رفیع بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است که این روزها با دو سریال از صداوسیمای ایران دیده می شود. او در سریال بی همگان یکی از نقش های اصلی را ایفا میکند. سریال گیلدخت او نیز که در آنجا نیز نقش اصلی را دارد از هفته گذشته روی آنتن رفته است و قرار است فقط پنجشنبه و جمعه ها پخش شود.

در این مطلب استوری میترا رفیع بازیگر سریال بی همگان و گیل دخت را با گریمی زیبا مشاهده می کنید:

میترا رفیع

آغاز پخش سریال تاریخی «گیل‌دخت» از تلویزیون

سریال ۶۰ قسمتی «گیل دخت» از هفته گذشته پنج شنبه و جمعه از شبکه یک سیما ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه پخش شد و تا اواخر بهار سال ١۴٠٢ روی آنتن خواهد بود.

«گیل‌دخت» عنوان سریال تاریخی‌ است که به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده است. فیلمنامه این سریال را مجید آسودگان به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی سازمان صدا و سیما نوشته و نگارش آن حدود ۵ سال زمان برده است.

این سریال حکایت گلنار و اسماعیل است که در میان هیاهو و مهلکه قجری تارو پود دلشون با مهر و محبت هم بافته می شود و…

از جمله بازیگرانی که در سریال «گیل‌دخت» ایفای نقش می‌کنند، به: سعید راد، میترا رفیع، رضا اکبرپور، یاسمین معاوی، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی، پریوش نظریه، رامتین خداپناهی، ثریا قاسمی، محمود پاک نیت، حبیب دهقان نسب، فخرالدین صدیق شریف، فریبا متخصص، صالح میرزاآقایی، نفیسه روشن، حمید ابراهیمی، محمد فیلی، رؤیا جاویدنیا، مجید سعیدی، زیبا بنماران، فریده دریامج، امین میری، یوسف صفری بختیاری، بهزاد محسنی و مرتضی نجفی می‌توان اشاره کرد.

سریال «بی‌همگان» سریالی در ژانر اجتماعی به کارگردانی مشترک بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی و تهیه‌کنندگی مهران مهام و قلم سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پوراست. داستان این فیلم در مورد مردی به نام امیرعلی است پس از آزادی از زندان در تلاش جبران سال‌های از دست رفته خود بوده اما سرنوشت شرایط دیگری را برای او رقم می‌زند و....

در این سریال میترا رفیع در کنار بازیگرانی چون مهدی سلطانی، محمدصادقی، کمند امیر سلیمانی، سمیرا حسن‌پور، میترا رفیع، کاوه خداشناس، کاظم هژیرآزاد، سپند امیرسلیمانی و... ایفای نقش نموده است. زهره فکورصبور که یکی از بازیگران سریال بی همگان بود در اسفند ماه 1400 درگذشت و کمند امیرسلیمانی جایگزین وی شد.

میترا رفیع

میترا رفیع در سریال از سرنوشت

از سرنوشت سریالی به کارگردانی محمدرضا خردمند و علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان است که در سه فصل به نگارش درآمد. میترا رفیع در این سریال نقش مه لقا را ایفا نموده، زنی که به تازگی از زندان آزاد شده و به دنبال پسرش می گردد اما....

در این سریال بازیگرانی چون حسین پاکدل، پوریا پورسرخ، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، مجید واشقانی، فریبا نادری، امیر رضا فرامرزی، سید مهرداد ضیایی، مهدی صبایی، مائده طهماسبی، علیرضا آرا، فاطیما بهارمست، دارا حیایی، نسیم فروغ، مونا کرمی و حبیب دهقان نسب به ایفای نقش پرداخته اند.

میترا رفیع در آخرین پناه

آخرین پناه سریالی به‌کارگردانی شاهین باباپورو تهیه کنندگی داوود شاه بابایی است که میترا رفیع در آن در کنار بازیگرانی چون محمود‌ پاک‌نیت، افسانه چهره‌آزاد، محمدعلی کشاورز، فلور نظری، ابوالفضل میری و مهوش وقاری به ایفای نقش پرداخته است.

میترا رفیع

میترا رفیع در کلمبوس

کلمبوس فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی هاتف علیمردانی است که با ژانر طنز مشکلات مهاجرت یک خانواده ایرانی به آمریکا بعد از انتخاب ترامپ و قوانین ضد مهاجرتش را به تصویر می کشد. این فیلم نخستین کار سینمایی میترا رفیع است که در آن نقش دختری به نام مریم نامزد علیرضا(عرفان ابراهیمی) را در کنار بازیگرانی چون هانیه توسلی، فرهاد اصلانی و بازیگر پیشکسوت سینمای ایران سعید پور صمیمی ایفا میکند.

بیوگرافی میترا رفیع

نام:میترا

نام خانوادگی:رفیع

تولد:12 آذر 1373 تهران

پیشه:بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون

تحصیلات:فوق لیسانس بازیگری

زندگی شخصی میترا رفیع

میترا رفیع متولد دوازدهم آذرماه سال یک هزار و سیصد و هفتاد و سه در تهران است. پدر ایشان سال هاست که فوت کرده و دارای یک خواهر و خواهرزاده است.

تحصیلات میترا رفیع

میترا رفیع بازیگر در رشته تحصیلی بازیگری و نمایش تحصیل کرده و دارای مدرک کارشناسی ارشد بازیگری از دانشکده هنر تهران می باشد.

ازدواج و همسر میترا رفیع

میترا رفیع هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

از فجر تا افتخارات میترا رفیع

سال 1387 در 14 سالگی با نمایشی به نام «نقطه چین ها» به کارگردانی امیرحسین شفیعی اولین تجربه بازیگری خود در جشنواره فجر را بدست آورد.

او افتخارات خود را در سال 1391 با جایزه بهترین بازیگر زن تئاتر دانشگاهی و جایز بهترین بازیگر و کارگردان زن جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر سال 1392 تکمیل کرد.

از کتاب خواندن تا نقاشی میترا رفیع

چند روزی بعد از اتمام فیلمبرداری سریال «بی‌ همگان» به استراحت و گذراندن وقت با خانواده و دوستان پرداختم و حالا هم در خلال مطالعه کتاب‌ های تازه‌ ای از آثار نویسندگان معاصر را برای تعطیلاتم خریده‌ ام و هم شروع به نقّاشی کرده‌ ام و مثل قبل نقاشی می‌کشم و تمرکزم را افزایش می‌ دهم.

میترا رفیع

هم دوباره تمرینات ورزشی‌ ام که در اواخر تولید به دلیل فشردگی کار از آ ن‌ها دور مانده بودم را آغاز کرده‌ ام.

درخشش میترا رفیع در تلویزیون

میترا رفیع با بازی در سریال از سرنوشت در سال 1398 در نقش مه لقا در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد. او در سریال آخرین پناه نیز حضور موفقی داشته و به تازگی در سریال بی همگان نیز در کنار بازیگران مشهوری چون مهدی سلطانی، کمند امیر سلیمانی، سمیرا حسن‌پور و... به ایفای نقش پرداخته است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان