زیبا کرمعلی | حواشی زیبا کرمعلی

ست زیبای زیبا کرمعلی و عشقش | زیبا کرمعلی و عشقش جذابش در یک قاب

تصویر جالب از زیبا کرمعلی به همراه حیوان خانگی اش را مشاهده کنید.

ست زیبای زیبا کرمعلی و عشقش | زیبا کرمعلی و عشقش جذابش در یک قاب
کدخبر : 8811
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

زیبا کرمعلی بازیگر زیبا و جوان ایران است.زیبا کرمعلی با بازی در سینمایی لاتاری دیده رو معروف شد.زیبا کرمعلی علاوه بر بازیگری عالی دانشجوی ممتاز با رتبه و نمرات عالی بوده است. زیبا کرمعلی متولد 75 در تهران است. در ادامه سایت گشتنی نیوز به زندگی شخصی و اخبار جدید زیبا کرمعلی میپردازیم.

عکس سلفی جالب زیبا کرمعلی بازیگر معروف زن ایرانی با سه بچه گربه بامزه اش , گربه های ملوس زیبا کرمعلی و حقایقی جالب درباره بچه گربه ها را در قسمت زیر بخوانید.

زیبا کرمعلی بازیگر معروف سینمای ایران ۱۲ آذر ماه در کرج متولد شده است. وی دارای مدرک لیسانس رشته سینما می باشد. او با نقش آفرینی در فیلم لاتاری برای اولین بار بازیگری در سینما را تجربه کرد. در قسمت زیر عکس سلفی جالب زیبا کرمعلی و گربه هایش را قرار داده ایم.

زیبا کرمعلی و گربه هایش

تصویر جالب از زیبا کرمعلی به همراه حیوان خانگی اش را مشاهده کنید:

زیبا کرمعلی

علایق زیبا کرمعلی

 

ادبیات و نوشتن ( در حوزه ی قطعه ی ادبی و رمان ) را دوست دارم و لعایقم در ورزش به خصوص والیبال و شنا بیشتر است.

بزرگترین آرزو زیبا کرمعلی

می خواهم روزی برسد که ناگفته ها در سینما و رسانه به تصویر کشیده شوند.

ناگفته هایی مثل تاریخ پر افتخار ایران که هرگز آنطور که باید به آن پرداخته نشده و گذشته ای که گم شده است و اینکه روزی بتوانم کتابی که نوشته ام به تصویر بکشم.

مصاحبه با زیبا کرمعلی بازیگر لاتاری

خانم کرمعلی چه شد که سینما را به عنوان آینده کاری خود انتخاب کردید؟

علاقه مند شدن من به حوزه سینما به سن 12 سالگی باز می گردد. در آن سالها من به صورت جدی شروع به نگارش برای نشریه مدرسه کردم و داستان های کوتاه و بلند می نوشتم و حتی وبلاگ هم داشتم.

زیبا کرمعلی

 یعنی به صورت جدی نویسندگی می کردید؟

برای خودم کاملاً جدی بود اما هنوز به اندازه کافی جسارت و شجاعت نداشتم که دامنه مخاطبان نوشته هایم را گسترده تر کنم. حتی داخل وبلاگم با نام مستعار مطلب می نوشتم. البته در زمانی دوستی بود که به شدت من را برای نشر نوشته هایم تشویق کرد اما احساس کردم هنوز زود است. هنوز هم تک تک نوشته هایم را نگه داشته ام که مهمترین آن شاید زمانی است که سالهای زیادی از زندگی ام را صرف آن کرده ام و منتظرم زمانش برسد تا آن را آماده نشر کنم.

به غیر از آن، نوشتن از همه چیز تبدیل به عادت شده بود تا زمانی که دریافتم صفحه کاغذ تخیلات مرا ارضا نمی کند و لازم است تمام این نوشته ها بصری شوند! سینما شوند! و تقریبا 13 سالگی بود که مصمم شدم سینما را به عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب کنم.

از 12 سالگی دوست داشتید که در سینما کار کنید، پس چرا وارد رشته ریاضی شدید؟

دوست داشتم امکانی بود تا بتوانم رشته سینما را برای مقطع هنرستان انتخاب کنم که در آن زمان در شهر کرج این رشته برای دختران ارائه نمی شد و از آنجا که کیفیت تحصیل و آموزش در سایر  هنرستان ها به شدت ضعیف بود، برای دستیابی به نتیجه بهتر در کنکور هنر تصمیم گرفتم از رشته های نظری یکی را انتخاب کنم که نهایتاً انتخابم ریاضی بود و دیپلم من ریاضی شد و پیش دانشگاهی را در رشته هنر گذراندم. البته که اگر به عقب برمی گشتم به جای ریاضی، علوم انسانی را برای دیپلم انتخاب می کردم. چرا که امروز بیشتر از ریاضی به کارم می آمد.

رتبه 8 کنکور شدید؟

بله؛ البته قرار بود بهتر بشوم اما چون آخر کار کمی خسته شده بودم و شاید حتی بی انگیزه، از فضای درس خواندن فاصله گرفتم و نهایتا 8 شدم. البته از این نتیجه کاملاً راضی و خوشحالم.

بعد از کنکور چه اتفاقی افتاد؟

بعد از کنکور… شاید پررنگ ترین خاطره برای من، بیماری شدید پدربزرگم است که در روزهایی که خبر رتبه کنکورم رسید، خلاف بقیه خانواده ها چندان فرصت شادی پیدا نکردیم و کاممان تلخ بود.  بعد هم که ورود به دانشگاه و باقی ماجراها.

از همان اول می دانستید که دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر تهران را انتخاب می کنید؟

بله؛ از همان اول برنامه ام ادامه تحصیل در رشته کارگردانی سینما در دانشگاه هنر بود. به من گفته بودند برای ورود به سینما تئاتر لازم است رتبه زیر 100 داشته باشید که البته بعداً فهمیدم رتبه بسیار بهتری نیاز است! و طبیعتا تمام برنامه ریزی ها و هدفم کسب بهترین رتبه برای ورود به دانشگاه مورد علاقه ام بود.

و چه شد که محمدحسین مهدویان شما را برای فیلم «لاتاری» انتخاب کرد؟

بعد از نشست، آقای مهدویان با من صحبت کردند و گفتند که در حال نگارش فیلمنامه تازه ای هستند و خود و آقای امینی گمان می کنند که یکی از نقش ها مناسب من است. من آن روز حتی نمی دانستم فیلم چه موضوعی دارد، داستان آن تاریخی است یا در زمان حال رویدادی را جلو می برد. آقای مهدویان صحبت هایش را ادامه داد و گفت که اگر علاقه مند باشم آقای امینی به زودی قراری را ترتیب خواهند داد. چنین شد و نهایتاً همکاری ما شکل گرفت.

آقای مهدویان در آن روز به شما نگفت که نقشی که به پیشنهاد کرده است، نقش اول زن فیلم است؟

خیر. راستش را بخواهید در آن روز ها به هر چیزی فکر می کردم، به جز بازیگری. اوایل همان بودن در کنار تیمی حرفه ای و کاربلد برای من هیجان انگیز بود. اینکه نقش چیست یا چقدر دیده می شود تغییری در تصمیم من ایجاد نمی کرد. تمام چیزی که می خواستم این بود که انجامش دهم و از بودن کنار کارگردان فیلم تحسین برانگیز «ایستاده در غبار » تجربه کسب کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان