متین ستوده | اینستاگرام متین ستوده

متین ستوده را در تصویر بیابید | عکس دیده نشده از متین ستوده که متعجبتان میکند

عکسی از کودکی متین ستوده که در ادامه خواهید دید.

متین ستوده را در تصویر بیابید | عکس دیده نشده از متین ستوده که متعجبتان میکند
کدخبر : 8806
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

متین ستوده بازیگر زن سینما و تلوزیون ایران است. متین ستوده متولد 64 تهران است. متین ستوده توسط پدرش وارد عرصه ی بازیگری شد. متین ستوده در کلاس های امین تارخ بازیگری را شروع کرد. در ادمه به زندگی شخصی و جدیدترین حواشی و اخبار متین ستوده می پردازیم. متین ستوده بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی به تازگی در اینستاگرامش تصویری جالب را از خود در حال سیگار کشیدن در روی صحنه تئاتر منتشر کرد.

تصویر جالب از چهره زیبا و بامزه متین ستوده بازیگر معروف ایرانی در دوران کودکی , عکس بچگی متین ستوده و ازدواج و همسر متین ستوده خانم بازیگر را در قسمت زیر دنبال کنید.

متین ستوده با وجود فعالیت در عرصه بازیگری، در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است. او در سال ۹۸ در اکران فیلم مسخره باز به دلیل پوشش نامتعارفش به دادسرا احضار شد. اما در نهایت با قرار کفالت آزاد شد و به خاطر طرز پوشش نامناسب اش عذرخواهی کرد. در قسمت زیر تصویر جالب از دوران کودکی متین ستوده بازیگر معروف را قرار داده ایم.

کودکی متین ستوده

تصویری جالب از دوران بچگی متین ستوده را مشاهده کنید:

متین ستوده

متین ستوده بازیگر مطرح و سرشناس در اینستاگرامش تصویری جالبی را از خود در کنار سمیرا حسینی به اشتراک گذاشت که نشان می دهد قد او چقدر بلندتر از بقیه است.

 

متین ستوده علاقه خاصی به میکاپ های متفاوت دارد به گونه ای که به کلی تغییر چهره می دهد و به سختی می توان خانم بازیگر را شناخت.

البته ناگفته نماند ستوده در انتخاب و دوخت لباس هم واقعا ستودنی است و معمولا لباس هایی که برای مناسبت های مختلف انتخاب می کند متفاوت و فکر شده می باشد البته گاهی هم ممکن است به دلیل نامتعارف بودنشان کمی وارد حاشیه شود.

علی زندی همسر متین ستوده کیست؟

اطلاعات زیادی از بیوگرافی همسر خانم ستوده در دست نیست اما او صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است که همیشه میزبان سلبریتی ها و بازیگران است.

حرف های جالب و خواندنی متین ستوده

اما معلوم بود که شیوا تنها نمی مونه؟

آره به خاطر همینه که شیوا می گه «تنها هستم اما دیگه تنها نمی مونم». حرفت را کاملاً قبول دارم هم نکاتی از من در شیوا رسوخ کرده و هم از شیوا در متین به یادگار ماند. بعضی از نقش ها فقط یه نقش نیستند که تو اونها را بازی کنی و بری و بگی گذشت این هم یه نقش بود مثل بقیه نقش ها. من نزدیک به یک سال و خورده ای از روزی که اولین تلفن به من شد تا همین چند شبی که مانده به انتهای کار با شیوا زندگی کردم. با لبخندش لبخند زدم، با غمش غمگین شدم، با مریض شدنش تب کردم، من با شیوا بزرگ شدم! این را نمی توانم نادیده بگیرم. شیوا سهمی از من و زندگی من بود که راحت به دستم نرسید و راحت هم از دستم نمی ره.

متین ستوده

همین حالایی که روبروی هم نشستیم و سریال یادآوری به پایان رسیده از بازی در این کار پشیمان نیستی؟

نه! من اگه 10 بار دیگه هم به عقب برگردم و اگه باز هم این پیشنهاد به من بشه هر کاری که روی زمین دارم را تعطیل می کنم تا در این کار بازی کنم چون مطمئنم که این کار قشنگ ترین اتفاقی بود که در زندگی کاری من افتاد. چهار سال انتظار کشیدم تا چنین نقشی را بازی کنم و این چیزی نیست که از یاد و خاطره متین حالا حالا بیرون بره.

بهترین سکانس و دیالوگی که در این کار خودت بازی کردی و از دیگران شنیدی؟

تمام فیلمنامه این کار خاص بود! اصلاً نمی تونی دیالوگی را پیدا کنی که همین جوری نوشته شده باشه یا باری به هر جهت بوده باشه. این سَبک ادبیات در کارهای قاسم زاده یکی از شاخصه های کارهای ایشونه که از زبان زندگی حرف می زنه. «یادآوری» پر از دیالوگ هایی است که می تونه یه مسیر تازه را برات بسازه چون از حاشیه زندگی حرف نمی زنه، از خود زندگی می گه! چند تا دیالوگ را من خیلی دوست داشتم، یکی دیالوگی بود که سهیلا به مادرش می گه که «ای کاش شَرم صاعقه می شد و به من می زد و از روی زمین محو می شدم» یا دو تا دیالوگ که مادر علی می گه که «هیچکس هیچ جا منتظر یه مادر نیست، این مادران که همیشه منتظرن» و «مادر اگه مادر نباشه که نگران نیست، کسی هم که نگران نباشه مادر نیست!» جادویی است این نوع دیالوگ نویسی.

درباره خود شیوا، هم دیالوگ های خوبی داشتم و هم سکانس های خوبی، سکانس دریا و غرق شدن شیدا(خواهرم) سخت ترین سکانسی بود که بازی کردم. سکانسی که با عکس شیدا درد و دل می کردم و سکانس بهشت زهرا و خاکسپاری هم سکانس هایی بود که من از جون براشون مایه گذاشتم چون تا مدت ها حالم خوب نبود و به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان