فال تاروت روزانه | فال تاروت کبیر

فال تاروت روزانه 22 دیماه | فال تاروت کبیر شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال تاروت کبیر روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال تاروت روزانه 22 دیماه | فال تاروت کبیر شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 8758
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال تاروت کبیر روزانه متولدین فروردین

کارت: باد شمالی

نماد: آب : کارت باد شمالی بر لحظه‌های سخت و دشوار پیش‌ ِرو اشاره دارد.

فال تاروت کبیر روزانه متولدین اردیبهشت

کارت: اژدهای سفید

نماد: چیزهای ناشناخته : کارت اژدهای‌سفید از عوامل و چیزهای ناشناخته در پیشگویی شما خبر می‌دهد. اگرچه این عوامل ناشناخته فراتر از درک و دید ما هستند؛ اما این عوامل می‌توانند بر زندگی شما تأثیر داشته باشند.

فال تاروت کبیر روزانه متولدین خرداد

کارت: گل داودی

نماد: خوشی و لذت : کارت گل داودی بر دوره‌ای اشاره می‌کند که شما بسیار شاد و پر نشاط هستید و اوقات شما با فعالیت‌های اجتماعی و لحظه‌های آرامش‌بخش و مفرح پر شده است. در این صورت شما به دور از دغدغه‌های زندگی روزمره در آرامش و لذت به سر می‌برید.

فال تاروت کبیر روزانه متولدین تیر

کارت: فصل زمستان

نماد: محقق : کارت محقق، بر نتایجی که از مشغولیت‌های فکری و ذهنی حاصل می‌شود، اشاره دارد. ذهن محقق، زیرک و هوشیار است و راه حل سخت‌ترین مسائل و مشکلات را پیدا می‌کند.

فال تاروت کبیر روزانه متولدین مرداد

کارت: عصا

نماد: آتش : کارت آتش علامت و هشدار بزرگی است بر اینکه چیزی اشتباه یا نامتعادل در شرف وقوع است. بنابراین این هشدار را جدی بگیرید. منابع شما در معرض خطر هستند. این منابع در معرض خطر ممکن است مالی، جانی یا معنوی باشد.

فال تاروت کبیر روزانه متولدین شهریور

کارت: حلقه

نماد: ببر سفید : کارت ببر سفید بر مردانگی و حالت مردانه در بهترین شکل خودش دلالت می‌کند. آن مردی که کارت ببر سفید از آن خبر می‌دهد، شجاع و جسور است؛ بنابراین آن مرد برای دفاع از هر چیزی که فکر می‌کند درست است، می‌جنگد.

فال تاروت کبیر روزانه متولدین مهر

کارت: حلقه

نماد: ققنوس، پرنده ای افسانه ای : کارت ققنوس بر شادی و لذت بسیار اشاره می‌کند. همانطور که گفته شده، ققنوس پرنده‌ای افسانه‌ای است که از خاکسترش دوباره متولد می‌گردد، بر همین اساس کاشی ققنوس بر بهبودی و بازگشت قطعی پس از دوران رکود اشاره می‌کند.

فال تاروت کبیر روزانه متولدین آبان

کارت: بامبو

نماد: اردک : کارت اردک بر روابط مستحکم و پایدار اشاره دارد که با قدرت و اقتدار بر همه موانع و مشکلات غلبه می‌کند. این کارت همچنین نشان‌دهنده اعتماد و وفاداری نیز می‌باشد. صرف نظر از نوع رابطه و مشارکت، این کارت از رابطه‌ای سالم و قوی خبر می‌دهد.

فال تاروت کبیر روزانه متولدین آذر

کارت: عصا

نماد: بهشت : کارت بهشت بر تکمیل و کمال دلالت می‌کند. این کارت بر زمانی اشاره دارد که شما قصد دارید هدف بعدی خود را شروع و عملی کنید.

فال تاروت کبیر روزانه متولدین دی

کارت: بامبو

نماد: درخت بید مجنون : کارت درخت بید نشان‌دهنده‌ی سازگاری و بقا در شرایط سخت می‌باشد. درخت بید اگرچه در برابر بادهای سخت و شدید زمستانی خم می‌شود؛ اما هرگز نمی‌شکند. این کارت بر سازش و توافق نیز دلالت می‌کند. بنابراین بهتر است که شما چیزی بدهید تا بتوانید چیزی به دست آورید.

فال تارطوت کبیر روزانه متولدین بهمن

کارت: عصا

نماد: ظهور : کارت ظهور به شما خبر می‌دهد که موانعی که در حال حاضر با آن رو به رو هستید، بزودی برداشته و رفع خواهند شد. بنابراین موفقیت و فرصت‌های مطلوب در شرف وقوع است اما شما باید با انرژی و شجاعت از این موقعیت خوب به نفع خودتان استفاده کنید.

فال تاروت کبیر روزانه متولدین اسفند

کارت: حلقه

نماد: تک شاخ، جانوری افسانه‌ای : کارت تک شاخ نشان‌دهنده‌ی چشم‌اندازی روشن از آینده است، علاوه بر این، این کارت بر شناخت چهره واقعی دیگران نیز اشاره دارد. در موارد نادری این کارت ممکن است از فردی با قدرت روحی و ذهنی بالا نیز خبر دهد. 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان