امین حیایی | اینستاگرام امین حیایی

امین حیایی را در تصویر پیدا کنید | عکس زیرخاکی از امین حیایی

عکس قدیمی از امین حیایی که نظر کاربران را جلب کرد.

امین حیایی را در تصویر پیدا کنید | عکس زیرخاکی از امین حیایی
کدخبر : 8703
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

امین حیایی متولد 1349 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. امین حیایی تا دیپلم ریاضی فیزیک مدرک دارد و دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر می باشد. امین حیایی دو بار ازدواج کرده ، ساکن لواسان است و در خوانندگی و کافه داری نیز فعال است. امین حیایی یک پسر به نام دارا دارد . نیلوفرخوش خلق همسر دوم امین حیایی است.​

امین حیایی

دوستی و رفاقت محمدرضا گلزار با امین حیایی ریشه در سالیان گذشته و دوران جوانی داشته و این برادری و دوستی محکم حیایی و گلزار هم اکنون نیز ادامه دار است. طرفداران فیلمها و سریال های مختلف سینمیای مطمئنا سری اول سریال ساخت ایران و هم بازی شدن محمدرضا گلزار با امین حیایی را به

دوستی و رفاقت محمدرضا گلزار با امین حیایی ریشه در سالیان گذشته و دوران جوانی داشته و این برادری و دوستی محکم حیایی و گلزار هم اکنون نیز ادامه دار است.

طرفداران فیلمها و سریال های مختلف سینمیای مطمئنا سری اول سریال ساخت ایران و هم بازی شدن محمدرضا گلزار با امین حیایی را به خوبی به یاد دارند.

قدیمی ترین عکس از دوستی گلزار با حیایی نیز که از سایتهای مختلف توسط مارال نیوز، جمع آوری شده نشان دهنده دوستی ریشه دار و عمیق این سوپراستارهای تلویزیونی ایرانی است.

امین حیایی

محمدرضا گلزار در حال حاضر 45 سال سن دارد. گلزار که از زمان بازی در فیلم سام و نرگس، توانسته در بین جوانان و عموم هنردوستان جا باز کرده و سوپراستار سینمای ایران شود، متولد سال 1356 است.

محمدرضا گلزار در اولین روز از بهار «یکم فروردین» متولد شده است.

محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری، نوازندگی گیتار، خوانندگی و مدلی نیز می کند.

سوالی که شاید خیلی ها داشته باشندف در خصوص اصالت آذری و ترک بودن محمدرضا گلزار است. بله؛ محمدرضا گلزار از اصالتی آذری برخوردار است و دارای ریشه تبریزی می باشد.

گلزار از سال 77 به بازیگری وارد شده و در مجری گری نیز مهارت دارد. وی در مسابقات برنده باش و هفت خان که با حواشی نیز همراه بوده، به عنوان مجری حضور داشته است.

بیوگرافی امین حیایی

امین حیایی چند سالی بزرگتر از دوست قدیمیش محمدرضا گلزار است. حیایی متولد سال 1349 بوده و به مانند دوست و برادر قدیمیش محمدرضا گلزار، خوانندگی نیز می کند.

امین حیایی در حال حاضر 52 سال سن داشته و دو بار نیز ازدواج کرده است.

اولین همسر حیایی خانم بانکی پور و دومین همسر وی که با او زندگی می کند، نیلوفر خوش خلق است.

فرزند پسر امین حیایی به نام دارا بازیگر بوده و در بچه مهندس و از سرنوشت بازی کرده است.

عایشه گل، خواننده ترکیه ای که برای بازی در سریال ساخت ایران 3 به ایران آمده است در پشت صحنه سریال با همراهی امین حیایی ترانه ای از محسن یگانه خواند.

ویدئویی از همخوانی عایشه گل جوشکن، بازیگر ترکیه ای و امین حیایی با آهنگی از محسن یگانه به نام «بهت قول میدم» در پشت صحنه ی سریال «ساخت ایران ۳» منتشر شده است.

این سریال فصل سوم مجموعه طنز نمایش خانگی «ساخت ایران» به کارگردانی بهمن گودرزی، محصول سال ۱۴۰۰ بود که پخش آن به تازگی در شبکه نمایش خانگی به پایان رسیده است. امین حیایی و مجید صالحی بازیگران اصلی این سریال بودند.

بخش هایی از داستان «ساخت ایران ۳» در کشور ترکیه می گذشت و عایشه گل جوشکن در این سریال نقش یک یک پلیس زن ترکیه ای به نام «آیلا» را ایفا می کرد که به شخصیت های اصلی سریال، مرتضی و غلام حسن با بازی مجید صالحی و امین حیایی کمک می کرد.

بخش هایی از داستان «ساخت ایران ۳» در کشور ترکیه می گذشت و عایشه گل جوشکن در این سریال نقش یک یک پلیس زن ترکیه ای به نام «آیلا» را ایفا می کرد که به شخصیت های اصلی سریال، مرتضی و غلام حسن با بازی مجید صالحی و امین حیایی کمک می کرد.

اوایل جدایی سر حضانت دارا دچار مشکل شدیم ولی هر چه جلوتر رفتیم او فهمید من دارا را دوست دارم، منم حضات پسرمان را به همسر سابقم دادم.

این را هم بگویم که ایشان واقعا برای پسرمان زحمت کشید.

ازدواج دوم امین حیایی

امین حیایی برای بار دوم در سال 1379 وقتی 30 ساله بود با نیلوفر خوش خلق بازیگر 28 ساله ازدواج کرد که آشنایی این دو سر یکی از فیلم ها شروع شد.

حتی در زمان نامزدی نام خانم خوش خلق در تیتراژ فیلم بوی بهشت که با آقای حیایی همبازی بود با نام نیلوفر حیایی درج شد.

از موسسه هنری تا خوانندگی امین حیایی

در کنار بازی ، کلاس های بازیگری راه انداختم ، در واقع یک موسسه فرهنگی هنری داریم که هدفمان کشف ، استعدادیابی و معرفی بازیگران با استعداد است.

در کنار آن در عرصه موسیقی نیز چند قطعه ای هم خوانده ام و دستی هم در نواختن گیتار دارم.

ناگفته نماند امین حیایی در سال 1380 اولین آلبوم خود بنام بوی بهشت را را منتشر داد سپس سال 1385 با گروه کویر البوم باران را عرضه کرد

از خوانندگان احسان خواجه امیری را خیلی دوست دارم امیر تاجیک هم صدای خوبی دارد ، محسن چاوشی را در سنتوری شناختم ولی کار زنده از ایشان ندیدم.

بازیگران خارجی مورد علاقه امین حیایی

در میان بازیگران خارجی کارهای آل پاچینو را خیلی دوست داریم، برد پیت و تام کروز هم هستند که واقعا رو فیلم هایشان کار می کنند و انرژی صرف می کنند.

امین حیایی در زمستان سال 97 با برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی جزو 4 داور برنامه در کنار دکتر بشیر حسینی، رویا نونهالی و آریا عظیمی نژاد حضور دارد.

کافه داری

حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق چند سالی است که با راه اندازی کافی شاپی زیبا و پرطرفدار به نام کافه وانیل در تهران، به جرگه هنرمندانی کافه دار پیوستند.

پشیمان نیستم

حقیقتا از نقش خاصی پشیمان نیستم ، چون همه این فیلم ها برای من تجربیات خوبی بوده  البته که برخی فیلم ها در کارگردان و، فیلمنامه ضعف داشته اند.

اما من تلاش کردم که در سکانس هایی که حضور دارم و حتی بصورت مشترک با عواملی که در آن سکانس می باشند کارمان به خوبی از آب در بیاید.

 

شروع  کار امین حیایی از نیروی هوایی

بعد انصراف از دانشگاه به خدمت سربازی رفت و در مرکز هنرهای نمایشی عقیدی سیاسی نیروی هوایی ارتش افتاد و از همانجا کارهای هنری خود را آغاز کرد.

از تئاتر تا بازی در سینما

سال 1370 در 21 سالگی زمانی که بازیگر تئاتر کودکان بود توجه ثریا قاسمی را جلب کرد و همان سال توسط او به فیلم دو همسفر معرفی شد.

به این ترتیب اولین تجربه خود را با این فیلم بدست آورد اما بعلت موضوع سیاسی فیلم به موقع اکران نشد تا اینکه چند ماه بعد در فیلم دو روی سکه بازی کرد.

سریال و شهرت

سال 1372 با سریال آپارتمان به کارگردانی اصغر هاشمی اولین تجربه بازی در تلویزیون را بدست آورد تا اینکه سال 79 با سریال همسایه ها به شهرت رسید.

در سال 1386 برای فیلم شب سیمرغ بهترین بازیگر جشنواره فجر را گرفت و در ادامه با سریال شمش العماره سال 88، کلاه پهلوی سال 1391 درخشید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان