فال رابطه | فال رابطه روزانه

فال رابطه روزانه 21 دیماه | فال رابطه روزانه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال رابطه روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال رابطه روزانه 21 دیماه | فال رابطه روزانه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 8697
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال رابطه ۲۱ دی ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

متن فال:

قضاوت و تفسیر، دلیل برخی از بزرگترین مشکلات ما در رابطه است - در عین حال ما آنها را اغلب انجام می دهیم! در ارتباطات عادی، ما به تبادل تصورات ذهنی می پردازیم. ما به یکدیگر برچسب می زنیم، اقدامات یکدیگر را تفسیر می کنیم، و شخصیت یکدیگر را قضاوت می کنیم. در اصل، همه ی این ها، فقط نظریه های شخصی هستند – که بر اساس نوع دید ما از جهان است.

در علم، نظریه کاملا متفاوت از یک واقعیت است. اگر چیزی یک واقعیت است، این واقعی است. اگر این یک تئوری است، پس قطعی نبوده و قابل بحث است. بنابراین دانشمندان با دقت برای حقایق و نظریات تمایز قائل می شوند. با این حال در زندگی روزمره، بر خلاف علم، نظریه های شخصی بر ما تسلط دارند. انتظارات ما، نظرات و تفاسیرمان، بر روی چگونگی ارتباط ما تاثیر می گذارند.

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که منظور شخصی را اشتباه گرفته اید یا آن ها را به اشتباه قضاوت کرده اید؟ چنین اشتباهاتی می توانند مشکلاتی را ایجاد کنند. به خصوص در زمانی که احساسات ما غالب است، در معرض اشتباههات بیشتری از منظور یکدیگر هستیم. واکنش شدید، باعث می شود برخی واقعیت های اساسی از یک وضعیت از دست برود.

کارت حقایق از شما می خواهد که توجه نزدیکی به این موضوع داشته باشید که آیا شما با حقایق ارتباط برقرار می کنید - یا با نظریه ذهنی خود. حقایق یک وضعیت، به خودی خود می تواند با تمام بخش هایش مشاهده شود. اما در نظریه، در زمینه ی تفسیر عقاید و قضاوت ها، در هر فرد متفاوت است. درست مثل نظریه ها در علوم که اغلب به شدت مورد بحث قرار می گیرند.

متاسفانه، ما در تلاشی که برای مقابله با مسائل بین فردی می کنیم، اغلب به قضاوت و یا جبهه گیری می پردازیم. ما یکدیگر را سرزنش می کنیم، به یکدیگر برچسب می زنیم، و نظراتمان را به عنوان واقعیت در نظر می گیریم که نتایج سازنده ای در پی نخواهد داشت. ما فقط مشکلاتمان را شعله ور می کنیم و با فشار وارد کردن بیشتر، راه حل های عملی را دور از دسترس می کنیم.

مانند یک دانشمند، شما هم می توانید تا حد زیادی به حقایق واقعی از یک وضعیت توجه کنید. شما می توانید افزایش مشکلات را با جلوگیری از قضاوت های فتنه انگیز، نظرات شخصی و یا تفسیرهای بحث برانگیز متوقف کنید. در عوض، شما می توانید از طریق بحث موشکافانه در مورد حقایق واقعی درک متقابل را افزایش دهید. حقایق شبیه قطعات یک پازل است که در کنار هم مشخص می کنند چه چیزی واقعی است.

حقایق چه هستند؟ چیزهایی که شما می بینید و می شنوید - که هر دو طرف می توانند در مورد آن به توافق برسند. شما حقایق را با اظهارات ساده به اشتراک می گذارید مانند "من شنیدم تو این را گفتی "، "من گفتم که"، "من دیدم تو چنین و چنان را انجام دادی." همچنین می توانید در مورد احساسات خود صحبت کنید، در مورد آن چه نیاز دارید، و آن چه در واقع می خواهید – به عنوان مثال "من احساس می کنم صدمه دیده ام،" "من عصبانی هستم"، "من نیاز دارم برای مدتی ترکت کنم."

هنگام استفاده از کلمه "من" در آغاز جملات خود، بهتر است که به حقایقی ساده اشاره کنید که هر دو ممکن است بر سر آن موافق هستید. اما زمانی که کلمه "شما" را موضوع قرار می دهید - مانند "تو تنبل هستی"، "تو من را عصبانی می کنی"، "تو خیلی حساسی " و یا "تو اهمیتی نمی دهی" - تمرکزتان بر روی شریک زندگیتان است. این نوع بحث مستبدانه حول محور برداشت های شخصی است. به طور طبیعی این نوع قضاوت باعث توقف ارتباط سازنده می شود.

زمانی که چنین نظریه ی ناراحت کننده ای برای شما رخ می دهد، می توانید به واقعیت نزدیک شود. به جای بحث کردن، در مورد حقایق بپرسید! بپرسید، "به طور خاص چه چیزی دیدید و یا شنیدید که منجر شد آن حرف را بزنی؟" با استناد به حقایق - به جای توجیه کردن نظریه های ذهنیتان - شما و شریک زندگیتان می توانید در مورد یک واقعه مشترک صحبت کنید. حقایق را دریافت کنید؛ این یک گام لازم برای رسیدن به شفاف سازی، درک متقابل، و راه حل واقعی است.

فال رابطه ۲۱ دی ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

برقرار کردن ارتباط ، اساس یک رابطه است. در برقراری ارتباط، شما و شریکتان تجربه ای را با هم به اشتراک می گذارید. درنتیجه یک حس ادغام شدن بوجود می آید. مادام که این ارتباط عمیق تر می شود، شما از تجربیات یکدیگر آگاه تر می شوید. ارتباط سالم شامل توانایی برای انتقال سریعتر آگاهی شما و شریکتان است. شما می توانید با ادغام کردن آگاهی ها، هنوز هم در درون خودتان استوار باشید.

اما در مواقعی نیز ارتباط گیری می تواند مشکل باشد. کارت ارتباط گیری هر مشکل عاطفی که باعث شود ارتباطتان با شریکتان قطع شود را به شما نشان می دهد. اگر اینچنین باشد، شاید زمان آن رسیده است که با چیزی که در درونتان اتفاق افتاده است روبرو شوید. مسائل زیادی در این راه وجود دارد. ممکن است رنجش هایی وجود داشته باشد که با آنها رو در رو نشده باشید. ممکن است کسی نخواهد آزادی و یا کنترل خود را از دست بدهد. یا کسی بخواهد مدتی را به تنهایی سپری کند. جریاناتی که در درونتان اتفاق می افتد را کشف کنید. ممکن است چیزی درون شما نیاز به التیام داشته باشد – و حالا وقتش رسیده که این کار را انجام دهید. ممکن است بخواهید درمورد آن موضوع با شریکتان صحبت کنید، که این خودش نوعی ارتباط است.

این کارت به شما یادآوری می کند شکل هایی از ارتباط وجود دارند که کمتر سالم می باشند – برای مثال شما عادت داشته باشید تا به احساسات و نیازهای شریکتان بیشتر از خودتان توجه کنید. در این صورت ممکن است نگرش، احساسات و خواسته های او را بیشتر دریابید – و از خودتان دور شوید. اگر در چنین شرایطی هستید، این کارت از شما می خواهد تا به احساسات خودتان بیشتر توجه کنید. با هر آنچه که احساسش می کنید، آن را می خواهید و یا به آن نیاز دارید ارتباط برقرار کنید. با ارتباط گیری با خودتان قادر خواهید بود تا به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید – و همچنان خودتان باشید.

در ارتباط سالم، هریک از طرفین می دانند که چه کسی هستند، و به عنوان یک شریک قلب خود را به سوی یکدیگر باز میکنند. در لحظه های مثبت، لذت آنها چندبرابر می شود. یک تجربه خوب بسیار با شکوه تر می شود. ممکن است یک غروب آفتاب رنگارنگ باشد، یک وعده غذایی خوشمزه، یک صحبت الهام بخش، یک پیاده روی دوستانه، و یا برخی فعالیت های لذت بخش دیگر.

ارتباط داشتن می تواند در طول زمان های دشوار، مفید باشد. به جای کناره گیری در هنگام ناراحتی، و یا جلوگیری از احساس غم و اندوه شریکتان، می توانید باز هم در کنار او باشید. می توانید حاضر باشید و ارتباط برقرار کنید. می توانید با شریکتان صحبت کنید. می توانید هر آنچه که در درون شما درجریان است را به اشتراک بگذارید – بدون تلاش برای تغییر آن و یا اجتناب از آن. شما به سادگی هر اتفاقی که می افتد را با هم تجربه می کنید.

در زمان سختی، چالش واقعی، در ارتباط ماندن با خودمان است. آیا هیچگاه از احساسات بد اجتناب نمی کنیم؟ آیا تمایل نداریم اینگونه فکر کنیم که در داشتن احساسات بد، همیشه مقصر خود ما هستیم؟ با دوری از احساسات منفی ارتباطمان با دیگران و همچنین با خودمان قطع می شود.

اما زمانی که شما مایل به تجربه کردن آن احساسات هستید – مثبت یا منفی – ظرفیتتان را برای ارتباط گیری واقعی افزایش می دهید. دوستان شما فقط زمانی حاضر هستند که همه چیز خوب پیش می رود. با این حال زندگی شما مدام تغییر می کند. به جای اصرار بر تابش خورشید و بیزاری از نشانه های حضور ابر در آسمان، این مسئله را درک کنید که باران ارزشمند است! اگر آزادی واقعی در رابطه تان می خواهید، این را بدانید که ارتباط گیری همیشه به خوب پیش رفتن مسائل وابسته نیست. با یادگیری پذیرفتن و در دسترس بودن در تمام تجربیات زندگی، شما در تمام روابطتان بهتر نقش ایفا می کنید.

فال رابطه ۲۱ دی ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

متن فال:

جالب توجه است که طرفین چندوقت یکبار – مثل بچه ها بالا پایین می پرند – و متضاد هم رفتار می کنند. وقتی یکی بالا می پرد، دیگری پایین می رود. وقتی یک طرف میل به تسهیم احساسات داشته باشد، دیگری میل به منطق گرایی دارد. یکی نزدیکی می خواهد و دیگری دوری. یکی درخواست تعهد دارد و دیگری آزادی می خواهد. هر زن و شوهری ممکن است در مسائل بسیاری با هم در تضاد باشند – خوش بین در مقابل بدبین، درونگرا/برونگرا، جدی/بی خیال، رویاپرداز/واقع بین، پرانرژی / آرام.

در ابتدا، دو نفر ممکن است مجذوب تفاوت های همدیگر شوند. اما اغلب، بعد از مدت زمانی چند، به هم طوری واکنش می دهند که انگار در تفاوت های آنها چیزی "اشتباه" است. آنگاه تفاوت ها را به نوعی قلمداد می کنند که به یک منبع مشکل و تعارض تبدیل می شوند.

دعواهای کلیشه ای بین زن و مرد را در نظر بگیرید. هر کدام براساس نقش های متضاد و متقابل بزرگ شده اند. مرد باید قوی و ساکت باشد و جلوی احساسات خود بایستد – وِیژگی های منطقی برای موفقیت در زندگی. زن باید نرم، معاشرتی و بسیار بااحساس باشد – ویژگی های احساسی برای پرورش خانواده. براساس این تفاوت های فرهنگی از پیش تعیین شده، هریک نقش خاصی را در رابطه ایفا می کنند.

اما به جای قدردانی از قابلیت های یکدیگر، گاهی شیوه های رفتاری یکدیگر را بی ارزش جلوه می دهند. با فرافکنی نقش خود در تعلیم دیگری، دچار قطبی گرایی در نحوه ی کنترل احساسات می شوند. زن مایل به تسهیم احساسات خود است درحالیکه مرد سعی دارد جلوی احساسات خود را بگیرد. هریک دیگری را به سمت مخالف سوق می دهد. با پیشرفت دعوا بر سر مسائل عاطفی، ممکن است شروع به اعتراض کنند که "زن ها غیرمنطقی اند" یا "مردها بی احساس اند".

جالب است که این گونه زوج ها گاهی می گویند که در یک رابطه همه چیز 50-50 است. این بدان معناست که هر کدام نصف وجود یک فرد کامل هستند. به طور مثال، مرد منطق است و زن احساس. شاید زن و مرد نیمه ی مکمل هم باشند.

درمقابل دیدگاه 50-50 کارت قطب گرایی از شما می خواهد که رابطه را 100-100 ببینید. 100% خودتان باشید. پتانسیل های هر آدمی شامل عقل و احساس، جدیت و بی خیالی، رویایی و عمل گرا، میل به نزدیکی و دوری، برون گرا و بازتاب دهنده، خوش بین و بدبین، با هم است. همه ی ما می توانیم همه ی اینها و شاید هم، بیشتر را تجربه کنیم.

چه نوع تفاوت هایی در رفتار، ویژگی ها، یا نیازها باعث شکست رابطه می شود؟ چه وقت هایی فکر می کنید که باید با طرف مقابل خود مخالفت کنید؟ این کارت به شما می گوید که تفاوت های آزاردهنده یا ناراحت کننده، در صورت وجود، دری است به سوی کمال – دری به سمت بخش گمشده ای از وجود شما.

هر کشمکشی که به خاطر تفاوت های بین دو نفر به وجود می آید معمولاً به علت تعارض های درونی خود آنهاست – بین نیمه ی غالب و آشکار و نیمه ی مغلوب آنها. اگر واقعاً می خواهید از این کشمکش ها راحت شوید، پس به سادگی تفاوت ها را بپذیرید. این کار به جرات زیادی نیاز دارد اما گام بلندی است به سمت زنده کردن نیمه ی مهمی از وجود شما. حداقل، این کار گامی است در جهت پایان دادن به حساسیت های بیهوده در یک رابطه.

فال رابطه ۲۱ دی ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

متن فال:

آنچه که فرد می داند- یا به عبارتی، آنچه که فکر می کند می داند – می تواند منبع مشکلات در یک رابطه باشد. رابطه تحت تاثیر آنچه که طرفین آن فکر می کنند در مورد هم می دانند قرار دارد. یکی از مساله سازترین "دانسته ها" به شکل برچسب، قضاوت، و انتظاراتی که طرفین از هم دارند بروز می کند. این دانسته ها تصویر محدودی از آنها را نشان می دهد. دیدگاه فرد تحت تاثیر این ایده ها تخریب می شود. قادر به دیدن عمق حقیقی مسائل نخواهد بود چرا که با ایده های محدود خود آنها را می سنجد و در عوض حوزه ه ی تعامل آنها هم محدود می شود.

کارت "ناآگاهی" از شما می خواهد تا به راحتی برخی از باورها و انتظارات خود را نادیده بگیرید. چشم و دل خود را بگشایید، مانند هنرمندی که به یک بوم سفید نزدیک می شود. طرف خود را با دید تازه ای بنگرید. حال زمان مناسبی است که در مورد فرضیات خود و تعابیری که از کارهای طرف مقابلتان داشته اید، پرسش کنید و انتظاراتی که از او دارید را باز بسنجید.

در واقع، بیشتر باورها و انتظارات فرد مبتنی بر تجاربی است که در کودکی یا روابط پیشین کسب کرده است. این آگاهی ناخواسته فرد را محدود می کند. با توجه به اینکه این آگاهی فرد را بر آن می دارد تا به گونه ای رفتار کند که گویی از اتفاقات آتی خبر دارد. آیا می توان بخشی از رابطه را که تحت تاثیر این عمل قرار می گیرد، مشخص کرد؟ به طور مثال، آیا تابحال پیش آمده از درخواست خود صرفنظر کنید چون فکر می کنید رد می شود؟ آیا از برخی کارها اجتناب می کنید چون فکر می کنید عواقب منفی دارند؟ آیا تابحال به خاطر قابل پیش بینی بودن اوضاع دچار کسالت شده اید؟ تا بحال شده خود را درگیر حل مساله ای کنید که فکر می کنید از همه چیز آن آگاهید؟ به طور مثال، فکر می کنید واقعاً می دانید چه خبر است، حد خود و طرف مقابل خود را می دانید. اما این به اصطلاح آگاهی، انتخاب های شما - و لذت شما - را محدود می کند.

این کارت شما را به چالش می کشد تا بر تاثیرات محدودکننده ی این "آگاهی" غلبه کنید. آنچه را که فکر می کنید می دانید فراموش کنید. دنیا را با دید تازه بنگرید. این بهترین نقطه ی شروع برای یافتن تازگی – و راه کارهای جدید برای حل مشکلات قدیمی - در رابطه است. صادقانه اعتراف کنید که همه چیز را نمی دانید، که ممکن است در قضاوت خود دچار اشتباه شده باشید. بدانید که افکار شما، همانطور که برایتان آشنا هستند، تازگی کمتری دارند. ذهن خود را چون بومی سفید رنگ کنید. وقتی که فکری به ذهنتان می رسد، بگذارید از ذهنتان عبور کند. با کنجکاوی محض به زمان حال نزدیک شوید. درهای درون خود را باز کنید و راه های جدید، مثبت و موفقیت آمیز را بیابید.

ناآگاهی از شما می خواهد تا قلب خود را برای هیجان و شناخت رازهای فردی که فکر می کردید به خوبی می شناسید – شریک زندگی تان - بیدار کنید. گرچه بیشتر اوقات رفتار و احساس او را پیش بینی می کنید، اما بدانید افراد فراتر از یک الگو هستند – و هیچ کس بدون تغییر نمی ماند. وقتی فردی را قابل پیش بینی می دانید، در اشتباهید. فقط او را محدود می کنید و ناخواسته تعاملات خود را محدود می کنید. وقتی که بدین طریق خود را محدود می کنید، از شادی و موفقیت خود می کاهید.

این کارت پادزهری را به شما پیشنهاد می کند. چشمان خود را باز کنید و طرف مقابل خود را دوباره ببینید. قلب خود را باز کنید. روح کنجکاوی را که در اولین دیدار خود با او داشتید به یاد بیاورید. و به خاطر داشته باشید که انسان بزرگ تر و مرموزتر از آن است که بتوان او را شناخت.

فال رابطه ۲۱ دی ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

متن فال:

به دست آوردن چشم انداز در شرایط سخت اولین گام در حل مشکل است. آیا توجه کرده اید که چگونه در لحظات احساسی همه چیز خراب می شود؟ آیا تا بحال متوجه شده اید که تحت تاثیر احساسات، ظرفیت سازندگی شما در حال از دست رفتن است؟ باید احساسات خود را درک کنید و آنها را بیان کنید. اما کارت چشم انداز به شما یادآوری می کند که لازم است تاثیرات مخرب احساسات خام را کاهش دهید و از روابط مخربی که باعث ایجاد مشکل می شوند دوری کنید. به دست آوردن چشم انداز گامی است در این راه.

راه های بدست آوردن چشم انداز بسیار زیاد است. یک راه اعلام "وقفه" و ترک موقعیت مشکل ساز است تا بتوان از حالت احساسی خارج شد. چند نفس عمیق می تواند به شما کمک کند. کمی قدم زدن، حتی رفتن به آن سوی اتاق، موثر است. اگر فکر کردید که درگیر احساسات شدید هستید، از روی صندلی بلند شوید و کمی راه بروید تا بتوانید نفس عمیق بکشید.

کارت چشم انداز به معنای فاصله گرفتن برای دیدن وضعیت مشکل ساز از زاویه ای بازتر است.

یک راه برای ایجاد چشم انداز در خود این است که خود را عقابی برفراز آسمان تصور کنید. باد را حس کنید که بال های شما را شانه می زند. تازگی هوا را با هر نفس حس کنید. زمین را بنگرید و خود را در وضعیتی ببینید که برایتان مشکل ساز است. تمام اعضای دخیل را بنگرید – از جمله خودتان. به نفس کشیدن ادامه دهید. بالاتر پرواز کنید و از آن فاصله راحت تر و شاید با دلسوزی بیشتر به شرایط بنگرید.

به عنوان یک عقاب از نیروی ویژه ای برخوردارید. می توانید برفراز آسمان با قدرت و اعتماد به نفس کامل پرواز کنید. چشمان عقابی شما می تواند همه چیز را واضح تر از چشمان آدم ببیند. با این چشم ها، به زمین و شخصی که طرف مقابل شما در آن رابطه است نگاه کنید. تمام حالت ها، صداها و کلمات آنها را بنگرید. و به دقت ببینید فردی که شبیه شماست چگونه به این وضعیت واکنش نشان می دهد.

حالا توجه خود را به فردی جلب کنید که شبیه شماست. بادقت تمام حالت های آن فرد، کلمات و تن صدای او را ببینید. ببینید که چگونه بر فردی که شبیه شماست اثر می گذارد. ببینید که چگونه حساسیت های او بروز می کند. ببینید که چگونه هر کلام می تواند باعث قطع ارتباط یا عدم درک متقابل شود. دریابید که چگونه هر یک سعی در ادای نیت مثبت خود در صحنه ی ماجرا دارد اما در آن شکست می خورد.

چشمان عقابی شما این قدرت را دارد تا راه های سالم تر تعامل را پیدا کند. می توانید فرد بهتری را به جای خود انتخاب کنید. فردی را متصور شوید که اعتماد به نفس بیشتر و رفتار مقتدارانه تری دارد. او را در حال برقراری یک ارتباط سالم به شیوه ای سازنده ببینید. آنگاه برای یک لحظه، خود را در آن منظره تصور کنید و ببینید در جای او بودن چه حسی دارد – تعامل به این خوبی چه لذتی دارد!

چشم انداز مکان مرتفع تری در درون شماست. لحظه ای خود را رها کنید تا آن را به سمت پذیرش، درک و دلسوزی سوق دهید. با دیدی روشن به جلو حرکت کنید تا مسائل خود را با طرف مقابل به درستی حل کنید.

فال رابطه ۲۱ دی ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

متن فال:

سرعت زیاد زندگی باعث شده تا بسیاری از ما انسانها احساس کمبود زمان کنیم. ما در زیر آوار برنامه زمانبندی مان دفن شده ایم و زمان زیادی در طول یک روز نداریم. ما زمان کمی برای برقراری ارتباط با دیگران داریم - به خصوص زمانهایی که پر انرژی تر هستیم و سرگرم مسائل دیگر نیستیم.

کارت زمان از شما می خواهد تا چگونگی تخصیص زمان به روابطتان را در نظر بگیرید. بسیاری از ما زمان مان را به تمرکز بر روابطی تخصیص می دهیم که توسط آن کاری را انجام دهیم - مانند یک تجارت، یک وظیفه، یک پروژه، و یا بزرگ کردن بچه هایمان. ممکن است در آرزوی وقت بیشتر برای با هم بودن باشیم، اما یک احساس مسئولیت، مدام ما را از این کار دور نگه می دارد.

کاملا واضح است اگر شما چیزی را ارزش گذاری کنید، مستلزم آن است که به آن تمایل داشته باشید. این مسئله برای روابط نیز مانند کسب و کار باید در لیست کارهایتان قرار گیرد. اگر شما زمان و انرژی کافی نگذارید، مشخص است که همه چیز از هم می پاشد. کارت زمان به شما کمک می کند تا در روابطتان زمان زیادی را بر روی اهداف خارجی متمرکز نکنید. شراکت شما زمانی موفقیت آمیز است که شما مطمئن باشید رابطه تان همراه با انرژی مثبت و رشد شخصی باقی می ماند.

هر رابطه ای شبیه یک باغ است. اگر می خواهید دائماً انرژی مثبت برداشت کنید باید مدام به آن رسیدگی کنید. اگر شما به آن نرسید و آب و غذا به آن ندهید، محصولاتتان خواهند مرد و دیگر چیزی برای برداشت ندارید. شما با حضور مداوم خود، به آن غذا می دهید. با اشکهای حاصل از احساساتتان به آن آب می دهید. این رابطه به رطوبت نیاز دارد - و همچنین به گرمای آفتابی که در قلبتان جای دارد.

کارت زمان یادآور این است که هر رابطه معنا داری از شما و شریکتان می خواهد تا برای همدیگر وقت بگذارید. اما نه فقط در راستای فعالیت های هدفمند. شما نیاز ندارید که بطور خاص برای پیاده روی یا بیرون رفتن برای تعطیلات آخر هفته برنامه ریزی کنید.

در طول این زمان که به همراه شریکتان صرف می کنید، برای ایجاد یک ارتباط واقعی در دسترس باشید. چیزی که این رابطه را مخصوص می کند، این است که شما در واقع خودتان را به اشتراک می گذارید و کیفیت های مثبت خود را نشان می دهید - مانند شفقت، صبر، شادی، صلح، تفاهم، احترام و مراقبت صحیح، کیفیت هایی مانند گوش دادن به قلبتان و صحبت کردن از طریق قلبتان.

اگر با انجام دادن کارها سرتان را شلوغ کنید، ممکن است این کیفیت ها را در روابطتان تغذیه نکنید - که بعدها خشک و بی ثمر می شوند. گاهی اوقات مردم برای اجتناب از چیزی، به فعالیت های مختلف روی می آورند. اگر این اتفاق برای شما افتاد، کارت زمان می تواند شما را تشویق کند. بسیار مهم است که زمانی را با شریک خود بگذرانید - برای کشف و به اشتراک گذاشتن احساساتتان و پی بردن به اینکه واقعاً چه می گذرد. خطر فرار کردن از هر رابطه ای، این است که ممکن است کل روابطتان را از دست دهید.

شما و شریکتان مشغول بزرگ کردن باغتان هستید. می توانید در باغتان فقط علف هرز داشته باشید، یا اینکه با صرف وقت برای آن، انرژی مثبت، شادی، و تکامل برداشت کنید.

فال رابطه ۲۱ دی ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

متن فال:

رابطه زمانی شکوفا می شود که بتواند نیازها، خواست ها و آرزوهای دیرینه ی طرفین را برآورده سازد. اما اگر نیازهای واقعی ما برآورده نشود دچار مرگ تدریجی می شود. کارت خواسته ها و نیازها دو پیام اصلی دارد: خواسته و نیاز خود را بدانید. دوم، مستقیم، عملی و به روشی سازنده به دنبالشان باشید.

آگاهی از خواسته و نیاز، خود یک چالش است. همه در کودکی یاد گرفته اند که نیازهای خود را نادیده بگیرند. شاید برای خواسته ی خود تعلیم ندیده باشیم یا انتظار نداشتیم که به آن دست یابیم. حتی ممکن است نتیجه بگیریم که بی لیاقت بوده ایم. علاوه بر آن همیشه به ما گفته میشد که چه چیز را بخواه – از طرف خانواده، جامعه و رسانه ها. به جای عشق و احساس مستقیم به ما غذا، کادو و اسباب بازی می دادند. حالا شاید فکر کنیم که یک خانه ی بزرگ، ماشین رویایی، یا وسیله ی الکترونیکی خاصی را می خواهیم. به علت تاثیرات گذشته، متوجه نیاز واقعی امروز خود نیستیم – و کمتر به دنبال آن می رویم.

اما به عنوان یک انسان یک سری نیازهای اولیه در رابطه داریم. ما همه به امنیت، اعتماد، احترام، حمایت، درک، پذیرش، قدردانی، نزدیکی، و حتی گاهی خلوت نیاز داریم. همچنین خواسته های ویژه ای هم داریم.

چطور می توان به نیازهای حقیقی خود پی برد؟ یک راه این است که به احساسات خود توجه کنید. احساس، نشانه ای از نیاز بشر است. در پس آزردگی، ناراحتی، دلخوری، صدمه دیدن، خشم، و سایر عواطف منفی نیازهای اولیه ای نهفته است که باید برآورده شود. اما اغلب درگیر مسائل ثانویه می شویم. این گله که "چرا تو در شستن ظرفها کمک نمی کنی؟" شاید به این معناست که کارهایی که من انجام می دهم نیاز به قدردانی دارند. و یا دعوا بر سر پول ممکن است واقعاً درباره ی نیاز به اعتماد و امنیت باشد.

راه اصلی برای آگاهی از نیاز واقعی خود این است که به عمیق ترین احساسات خود گوش فرا دهید. به درون خود بروید و بپرسید " الان واقعاً از اعماق وجودم چه می خواهم؟" بگذارید احساستان در پاسخ دادن به شما کمک کند.

وقتی که خواسته و نیار فرد تایید شد، گام بعدی انتقال آن به طرف مقابل است. اما از روی عادت و یا به هر دلیل دیگری ممکن است این کار را نکنید. شاید نیاز خود را مخفی می کنید تا نشان دهید من "قوی" هستم، و طرف مقابل را اذیت نکنید "و مشکل ایجاد نشود"، یا "خودخواه" به نظر نرسید. شاید فکر می کنید که "اگر اهمیت می داد متوجه نیاز من می شد" یا "من نباید بگویم خودش باید بداند".

اما اگر واضح به طرف مقابل نیاز خود را نگویید، شرایطی را مهیا کرده اید که مانع برآورده شدن نیازتان می شود و همین رابطه شما را به خطر می اندازد.

پس این شما هستید که باید خواسته ی خود را بیان کنید – و به روشی سازنده به دنبالش باشید. این یعنی نه فقط باید مراقب چیزی که می گویید باشید، بلکه نحوه ی گفتن آن هم مهم است. آیا خواسته یا تقاضایی دارید؟ منظور شما واضح بود – یا نه؟ آیا لحن واضح و مثبت دارید یا انتقاد می کنید و احساسی می شوید؟ این ها مسائل کلی است که باید در نظر داشت. ممکن است از طرف مقابل بخواهید خواسته هایش را به روش خاصی ادا کند که موثرتر باشد.

در نهایت یاد می گیرید که خواسته ی خود را بیان کنید – و حتی رد شود. بدانید که در هر درخواستی طرف مقابل حق "نه" گفتن دارد. اما اگر هیچ وقت چیزی نخواهید، و نیاز خود را نپذیرید، هیچ گاه شانس "بله" گفتن به او نمی دهید.

فال رابطه ۲۱ دی ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

متن فال:

آنچه که فرد می داند- یا به عبارتی، آنچه که فکر می کند می داند – می تواند منبع مشکلات در یک رابطه باشد. رابطه تحت تاثیر آنچه که طرفین آن فکر می کنند در مورد هم می دانند قرار دارد. یکی از مساله سازترین "دانسته ها" به شکل برچسب، قضاوت، و انتظاراتی که طرفین از هم دارند بروز می کند. این دانسته ها تصویر محدودی از آنها را نشان می دهد. دیدگاه فرد تحت تاثیر این ایده ها تخریب می شود. قادر به دیدن عمق حقیقی مسائل نخواهد بود چرا که با ایده های محدود خود آنها را می سنجد و در عوض حوزه ه ی تعامل آنها هم محدود می شود.

کارت "ناآگاهی" از شما می خواهد تا به راحتی برخی از باورها و انتظارات خود را نادیده بگیرید. چشم و دل خود را بگشایید، مانند هنرمندی که به یک بوم سفید نزدیک می شود. طرف خود را با دید تازه ای بنگرید. حال زمان مناسبی است که در مورد فرضیات خود و تعابیری که از کارهای طرف مقابلتان داشته اید، پرسش کنید و انتظاراتی که از او دارید را باز بسنجید.

در واقع، بیشتر باورها و انتظارات فرد مبتنی بر تجاربی است که در کودکی یا روابط پیشین کسب کرده است. این آگاهی ناخواسته فرد را محدود می کند. با توجه به اینکه این آگاهی فرد را بر آن می دارد تا به گونه ای رفتار کند که گویی از اتفاقات آتی خبر دارد. آیا می توان بخشی از رابطه را که تحت تاثیر این عمل قرار می گیرد، مشخص کرد؟ به طور مثال، آیا تابحال پیش آمده از درخواست خود صرفنظر کنید چون فکر می کنید رد می شود؟ آیا از برخی کارها اجتناب می کنید چون فکر می کنید عواقب منفی دارند؟ آیا تابحال به خاطر قابل پیش بینی بودن اوضاع دچار کسالت شده اید؟ تا بحال شده خود را درگیر حل مساله ای کنید که فکر می کنید از همه چیز آن آگاهید؟ به طور مثال، فکر می کنید واقعاً می دانید چه خبر است، حد خود و طرف مقابل خود را می دانید. اما این به اصطلاح آگاهی، انتخاب های شما - و لذت شما - را محدود می کند.

این کارت شما را به چالش می کشد تا بر تاثیرات محدودکننده ی این "آگاهی" غلبه کنید. آنچه را که فکر می کنید می دانید فراموش کنید. دنیا را با دید تازه بنگرید. این بهترین نقطه ی شروع برای یافتن تازگی – و راه کارهای جدید برای حل مشکلات قدیمی - در رابطه است. صادقانه اعتراف کنید که همه چیز را نمی دانید، که ممکن است در قضاوت خود دچار اشتباه شده باشید. بدانید که افکار شما، همانطور که برایتان آشنا هستند، تازگی کمتری دارند. ذهن خود را چون بومی سفید رنگ کنید. وقتی که فکری به ذهنتان می رسد، بگذارید از ذهنتان عبور کند. با کنجکاوی محض به زمان حال نزدیک شوید. درهای درون خود را باز کنید و راه های جدید، مثبت و موفقیت آمیز را بیابید.

ناآگاهی از شما می خواهد تا قلب خود را برای هیجان و شناخت رازهای فردی که فکر می کردید به خوبی می شناسید – شریک زندگی تان - بیدار کنید. گرچه بیشتر اوقات رفتار و احساس او را پیش بینی می کنید، اما بدانید افراد فراتر از یک الگو هستند – و هیچ کس بدون تغییر نمی ماند. وقتی فردی را قابل پیش بینی می دانید، در اشتباهید. فقط او را محدود می کنید و ناخواسته تعاملات خود را محدود می کنید. وقتی که بدین طریق خود را محدود می کنید، از شادی و موفقیت خود می کاهید.

این کارت پادزهری را به شما پیشنهاد می کند. چشمان خود را باز کنید و طرف مقابل خود را دوباره ببینید. قلب خود را باز کنید. روح کنجکاوی را که در اولین دیدار خود با او داشتید به یاد بیاورید. و به خاطر داشته باشید که انسان بزرگ تر و مرموزتر از آن است که بتوان او را شناخت.

فال رابطه ۲۱ دی ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

متن فال:

کلمات زیادی وجود دارند که ما عموماً آنها را بدون فهمیدن قدرتشان و یا خطرشان رد و بدل می کنیم. کلمات بزرگی مانند "احترام" ، "حمایت" و "عشق" – و کلمات مضری مانند "تنبل" ، "خودخواه" و "بی عاطفه". تمام این کلمات معمولاً در یک چیز مشترک هستند: همه آنها معانی مبهمی دارند. هر یک از ما آنها را بطور متفاوتی تعریف می کنیم.

چنین کلمات مبهمی، معمولاً بر اساس سرگذشت شخصی ما و یا تجربه های خاص در حال رشدمان دارای معنا می شوند. بنابراین، معمولاً معنای هر کلمه برای هر فرد با فرد دیگر کاملاً متفاوت است. با این حال، با وجود تعاریف مختلف هریک از ما از این کلمات، آن ها را بعنوان ابزاری دقیق برای برقراری روابطمان استفاده می کنیم.

کلمات مبهم معمولاً مشکلات بزرگی را برای ما بوجود می آورند زیرا احتمالاً در قضاوت هایمان، شکایات و انتقاداتمان از آنها استفاده می کنیم. چیزی که این مسئله را خطرناک می کند این است که هم گوینده و هم شنونده بر این باورند که آنچه که ابلاغ شده است را درک کرده اند. نگاهی بیندازیم به عبارت "تو خودخواه هستی". شما با شنیدن این عبارت به احتمال زیاد واکنشی تدافعی از خود نشان می دهید. حتی صبر نمی کنید تا متوجه شوید که منظور دقیق طرف مقابلتان از عبارت "خودخواه" چه بوده است.

کارت تعاریف به شما هشدار می دهد که از به دام افتادن در تله ای که کلمات مبهم منفی ایجاد کرده اند آگاه باشید. از آنجا که ما عادت داریم این کلمات را رد و بدل کنیم، دیدن این دام معمولاً سخت است. شما باید بسیار هوشیار باشید. زمانی که برچسبی مانند "خودخواه" را می شنوید – یا حتی اگر گوینده باشید، لحظه ای درنگ کنید. به خودتان یادآوری کنید که ممکن است گفتگوی سازنده تری ترجیح داده شود.

شما می توانید انتقادات مبهم و تیره را با خاص کردن آنها، به ارتباطات سازنده تبدیل کنید. به همین سادگی. اگر کسی شما را "خودخواه" صدا کرد، منظورش را از به کار بردن آن عبارت در رفتارهای متفاوت بیابید. برای این کار، از او بپرسید "چه حرفی را زده ام یا چه کاری را انجام داده ام که من را در برابر شما خودخواه جلوه داده است؟" شما باید کلمات مبهم را بشکنید. اگر به شما برچسب "خودخواه" زده اند، آن را شخصی ندانید. فقط به دنبال نشان دادن واکنش نباشید. در عوض از شریکتان بخواهید جزئیات بیشتری در اختیارتان بگذارد. و اگر شما به شریکتان این برچسب را نسبت داده اید، باید درنگ کنید و جزئیات بیشتری را ارائه دهید.

با جزئی تر بودن، می توانید به جای ایجاد موقعیتی که در آن افراد حالت تدافعی بگیرند، موضوع را روشن سازید. دادن جزئیات، آگاهی بهتر و بیشتری به دیگران و شما می دهد. این کار شما را از سوء تفاهم ها نجات می دهد. همچنین باعث می شود که درمورد رفتار آینده تان – هنگامی که قلبتان کاملاً باز است و تمایل به تغییر در رفتارتان دارید، اطلاعات بیشتری بدست آورید.

این مسئله درمورد کلمات مبهم منفی بیشتر صدق می کند. جالب اینکه، به کار بردن کلمات مبهم، درمورد کلمات مثبت هم همان ویژگی را دارند. این می تواند به شما قدرت بیشتری برای ایجاد لذت و تکامل در روابطتان ببخشد. معنی خاص تر کلمات مثبت را کشف کنید – مانند "عشق" یا "احترام". می توانید چیزی بیش از معنی کلمه "احترام" را با بکارگیری عملی که آنها را محترم جلوه دهد یاد بگیرید. برای این کار بپرسید "چه حرفی را باید بزنم یا چه کاری را باید انجام دهم تا به شما نشان دهم که برای شما احترام قائلم؟" جواب آنها به شما راههای خاصی را نشان می دهد که احترامتان را به آنها نشان دهید – راههایی که آن را لمس کنند، راههایی که منجر به لذت متقابل شود.

بنابراین، اینکه شما در حال پاسخ به نظرات منفی باشید و یا در جستجوی راههای جدید برای تکامل مثبت، این کارت به شما یادآوری می کند تا از کلمات مبهم آگاه باشید. تمام جزئیات را بپرسید و توضیح دهید!

فال رابطه ۲۱ دی ۱۴۰۱ برای متولدین دی

متن فال:

هر یک از ما تمایلات رفتاری و عاطفی ای داریم که حاصل رابطه مان است. در مورد برخی چیزها حساس هستیم و به روش خاصی واکنش نشان می دهیم. خیلی از این تمایلات را سال ها پیش در کودکی آموخته ایم. این ها الگوهای عادتی هستند و به شدت ما را محدود می کنند. در طول سال های مختلف بارها و بارها این رفتارها را از خود بروز می دهیم.

به عنوان دو طرف یک رابطه الگوهای رفتاری را وارد رابطه می کنیم که مثل نوعی رقص است. برای دیگران، ممکن است رقص ما براساس تمرین باشد – هماهنگی عمل و عکس العمل. گاهی به جای حرکت موزون و با ظرافت در کنار هم ، رقص خود را به نوعی متضاد و پررنگ جلوه می دهیم. درنتیجه الگوهایی به وجود می آید که طبق آن همدیگر را قضاوت می کنیم و واکنش احساسی نشان می دهیم و درنهایت با پاگذاشتن روی پای یکدیگر کار را تمام می کنیم.

به طور مثال، یکی از رقص ها در تمام روابط رقص دوری و نزدیکی است. گرچه بخش طبیعی ای از زندگی روزمره است، این رقص ممکن است سخت باشد. فاصله ی زیاد ممکن است باعث بروز الگوی احساس "عدم امنیت" شود. نزدیکی بیش از حد ممکن است باعث بروز الگوی احساس "در دام افتادن" شود. به زودی هر یک روی یک پا، در دو سر یک خط قرار می گیرند. در این حالت، یک پا نشانه ی "نزدیکی" و پای دیگری نشانه ی "دوری" است. بسته به این که هر یک کدام پای خود را زمین بگذارند، دیگری روی پای مخالف بلند می شود.

کارت الگو از شما می خواهد تا مواظب الگوی رقص خود باشد. الگوی شما برای بیان احساسات، خواسته ها و نیازها چیست؟ خودخوری می کنید یا در ابراز آن اغراق می کنید؟ الگوی رفتاری شما موقع ابراز احساسات دیگران چیست؟ آیا سعی می کنید از برخی از احساسات خود اجتناب کنید؟ آیا سعی می کنید احساس ناراحتی دیگری را برطرف کنید؟ چه چیزی احساس شما را برمیانگیزد؟ به چه چیزی حساس هستید؟ چطور واکنش نشان می دهید؟

وقتی که متوجه رفتار الگووار خود می شوید زمان مناسبی برای ایستادن و نفس کشیدن است. ببینید که آیا واقعاً می خواهید تمام الگو را اجرا کنید؟ آیا نمی دانید که به کجا ختم می شود؟ به دنبال راه کار جدید نیستید؟ اگر چنین باشد، مراحل عادی را دنبال نکنید. شاید حتی لازم باشد مخالف حالت معمول رفتار کنید.

به طور مثال، رقص دوری و نزدیکی را در نظر بگیرید. اگر الگوی شما این باشد که احساس عدم امنیت خود را با چسبیدن به شریکتان برطرف کنید، پس این بار به طرف خود هرچقدر که می خواهد فضا بدهید. اگر معمولاً احساس در دام افتادن دارید و دوری می کنید، این بار نزدیک بایستید. در هر صورت، با احساس همیشگی و الگووار خود مقابله کنید. عدم واکنش به این احساسات جرات می خواهد. اما ضمن اجرای آن، خود را از الگوی قدیمی که سالها شما را کنترل کرده، آزاد می کنید.

اگر آگاهانه الگوی عادتی خود را کنار بگذارید، پا را فراتر از مرز رفتاری خود گذاشته اید. شما با الگوی خود می توانید راه های جدیدی برای لذت و موفقیت در رابطه – و رقص در کنار هم مثل هنرمندان واقعی – ایجاد کنید.

فال رابطه ۲۱ دی ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

متن فال:

هماهنگی در رابطه نتیجه ی حل کردن تنش ها، مسائل و درگیری ها است؛ به جای اینکه آن ها را نادیده بگیرید یا اجازه بدهید که از دست بروند. شریک هایی که صرفا از درگیری اجتناب می کنند، از انجام هماهنگی درست اجتناب می کنند. هماهنگی از کار کردن روی تنش ها به دست می آید که به ایجاد راه حل می انجامد.

کارت هماهنگی به شما یادآوری می کند که خیلی طبیعی است که در یک رابطه مسائل متناقض و تنش به وجود بیاید. برای حل و فصل آنها، شما می توانید به سطح جدیدی از درک و رضایت متقابل برسید. تنش زمانی مخرب است که شما به برخورد با آنها ادامه دهید.

عدم درگیری به این معنا نیست که هماهنگی وجود دارد. اساسا، احساسات ابراز نشده می تواند رابطه را بی روح کند. قطع رابطه به هیچ وجه باعث ایجاد هماهنگی نمی شود.

هنگامی که دو نوازنده با هم، همنوازی می کنند، صدای آنها ممکن است برخورد داشته باشد یا ممکن است به خوبی در هم بیامیزند. حرکت بین تنش و وضوح صدا موسیقی را خلق می کند. به طور مشابه، یک رابطه سالم و زنده گاها با تقابل، تنش، و حتی درگیری، رشد می کند. شما می توانید از لحظاتی که به چالش کشیده می شوید، بیاموزید و رشد کنید - البته تا زمانی که شخصیت شما حفظ شود.

دو استاد نوازنده که بداهه نوازی هم می کنند ممکن است در لحظاتی متوجه شوند که صداها ناهماهنگ هستند. اما زمانی که این اتفاق می افتد، آنها نواختن را متوقف نمی کنند! آنها به طور فعال - و مسئول - در حال ساخت موسیقی هستند. آنها می دانند چگونه آن لحظات شامل تنش را حل و فصل کنند. از این رو آنها در آن شرایط باقی مانده و همچنان به هم نوازی ادامه می دهند.

رابطه موسیقیایی نتیجه اش فرآیندی هیجان انگیز، زنده، و غنی است. هر دو طرف کاملا در رابطه شرکت می کنند، در این راه به یکپارچگی خود و موسیقی احترام می گذارند. آنها به طور مداوم در موقعیت های مختلف به یکدیگر گوش می دهند و قادرند که با انعطاف پذیری فوری پاسخگو باشند. آنها در این راه با استفاده از اختلاف نظری که به شفافیت بیشتری منجر می شود، معنای مثبت موسیقی را می سازند.

گاهی اوقات، حتی یک موسیقیدان ممکن است نیاز به یک استراحت کوتاه مدت پیدا کند. آنها ممکن است روی صحنه نشسته و به شریک خود گوش کنند، و یا حتی راه بروند و زمان بگذرانند - اما هرگز سالن کنسرت را ترک نمی کنند. آنها در لحظه مناسب قادر به بازگشت هستند و در ادامه ی هم نوازی با شریک خود، پر از انرژی های جدید و بینش موسیقی غنی تر، باقی می مانند.

آیا در حال حاضر در روابط شما تنش وجود دارد؟ کارت هماهنگی شما را به استفاده از تمام مسائل مربوط به تضاد و تنش به عنوان عامل "همکاری" برای رشد بیشتر تشویق می کند.

برای ایجاد هماهنگی، این کارت به شما یادآوری می کند که نفس بکشید، ذهن خود را باز بگذارید، گوش خود را باز کنید - و به سهم هر یک احترام بگذارید. هماهنگی یک رابطه فعال است که شما و همسرتان هر دو در آن شرکت دارید، که منجر به راه حلی می شود که واقعا شما و ارتباط شما را حفظ خواهد کرد.

فال رابطه ۲۱ دی ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

متن فال:

شکسپیر می گوید "تمام دنیا عرصه ی بازیگری است و تمام زن و مردها بازیگرند". ما همه در طول زندگی نقش خاصی داریم. اغلب در کودکی این نقش را شکوفا می کنند. به طور غریزی از خانواده و معلمان، و حتی تلویزیون یادگرفتیم که در دنیا و در رابطه با دیگران چطور باشیم.

نقش زن و مرد بودن را یاد گرفتیم، راه های سازگاری با شرایط خانوادگی را آموختیم و برخی از گفته ها را حفظ کردیم تا وارد گروه خاصی شویم. شاید در نقش بازیگر، منتقد، آشوبگر، دلقک، ستاره ی دراماتیک، نابغه، خوش بین، پرستار، میانجی، کودک "خوب" – یا "بد" – بازی کرده ایم.

اغلب به طور ناخودآگاه از بچگی تا آخر عمر این فیلم را بازی می کنیم! هرنقشی محدودیت هایی دارد. هر نقشی بر جنبه ای از وجود انسان تاکید دارد - اما جنبه های دیگر را نادیده می گیرد. نابغه احساس را نادیده می گیرد. پرستار ممکن است به خواسته های خود بی توجه باشد. ستاره ی دراماتیک قدرت تعقل خود را دست کم می گیرد.

نقش مکمل زوجین در یک رابطه جالب توجه است. این تعارض باعث غنای زندگی هر دو نفر می شود اما گاهی مشکل ساز هم هست. این نقش ها به مرد این امکان را می دهد تا در برابر احساسات خود بایستد درحالیکه زن حساسیت عاطفی خود را برای پرورش خانواده حفظ می کند. متاسفانه، این تفاوت ها باعث برخورد و ایجاد اختلاف می شود.

به طور مثال، وقتی که زن سعی می کند احساسات خود را مطرح کند، مرد سعی در برطرف کردن آنها دارد و نقش "حلال مشکل" را بازی می کند، یا آنها را نادیده می گیرد و نقش فردی "مقاوم و آرام" را ایفا می کند. زن نیاز به کسی دارد تا به او گوش کند و درکش کند اما مشغله ی مرد بیشتر از آن است که مشکلات احساسی زن را برطرف کند یا به آنها گوش کند. برخی اوقات نیاز دارد که مرد احساساتش را با او در میان بگذارد، چیزی که برخلاف نقش قوی مرد است و طبق آن تعلیم دیده است. گرچه هریک نیات خوبی دارند، گفته های متعارض درمورد احساسات باعث ایجاد ناراحتی بین آنها می شود.

این نقش های متعارض در تمام روابط وجود ندارد اما هریک از ما نقش خاصی را ایفا می کند که محدودکننده است و باعث ایجاد مشکل در رابطه می شود. در گذشته چه نقش هایی را یاد گرفتید؟ چه نقش هایی را بازی نکردید؟ طرف مقابل شما چه نقش هایی را یاد گرفته؟ این نقش ها در کجا با هم مغایرت پیدا می کنند؟

کارت نقش از شما می خواهد تا پا را از حد نقش هایی که یادگرفته اید – و مشکلات حاصل از تعارض نقش ها - فراتر بگذارید. اولین گام این است که بپذیرید شما دو نفر مثل هم نیستید. درباره ی آموزش نقش های شریک تان در گذشته بیشتر بدانید.

گام بعدی این است که خودتان هم نقش جدیدی را یاد بگیرید. حرف شکسپیر را در دل خود جای دهید و "عضو علی البدل" برای نقش همسر خود باشید. ویژگی های منحصر بفرد او را بررسی کنید و آنها را به شیوه ی خود به کار ببرید. امتحان کردن یک چیز جدید حدود نقش شما را تغییر می دهد – و شما را قادر می سازد تا زندگی خود را با انتخاب های بیشتری ادامه دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان