پیش بینی هوا برای تهران و 11 استان دیگر | تهرانی منتظر برف باشید

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان قسمتی ابری همراه با بارش برف و باران و وزش باد همچنین کاهش دما تا پایان هفته پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی هوا برای تهران و 11 استان دیگر | تهرانی منتظر برف باشید
کدخبر : 8671
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

با بررسی نقشه‌های هواشناسی و مدل‌های پیش‌یابی عددی وضعیت جوی استان برای امروز (۱۹ دی) قسمتی ابری، در ارتفاعات همراه با بارش برف و وزش باد و برای مناطق جنوبی و غربی استان در بعضی ساعات افزایش سرعت باد و گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر وقت امروز با ورود سامانه بارشی به سطح استان و طی روز سه‌شنبه (۲۰ دی) افزایش ابرناکی، بارش‌های برف و باران همراه با وزش باد و کاهش محسوس دما دور از انتظار نیست.

با نفوذ زبانه‌های پرفشار به سطح استان از روز سه‌شنبه تا اواخر هفته روند کاهشی محسوس دما به‌ویژه در ارتفاعات یخبندان پدیده مه و لغزندگی سطح جاده‌ها پیش‌بینی می‌شو، به طوری که تا پایان هفته دمای هوا ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد سردتر خواهد شد.

آسمان تهران فردا (۲۰ دی) ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران و برف و گاهی وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۲۱ دی) ابری در بعضی ساعت‌ها بارش برف و گاهی وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه آلودگی- امین آباد و آبعلی با کمینه دمای ۹- سردترین ایستگاه هواشناسی بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان