فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

فوری| امروز از فروش فوری ایران خودرو با شرایط فوق العاده جا نمانید | فروش فوری ایران خودرو زیر قیمت کارخانه آغاز شد

این طرح از یکشنبه ۱۸ دی‌ماه به مدت 3 روز برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا خواهد شد.

فوری| امروز از فروش فوری ایران خودرو با شرایط فوق العاده جا نمانید | فروش فوری ایران خودرو زیر قیمت کارخانه آغاز شد
کدخبر : 8579
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی است که باعث جذب مشتری زیاد این شرکت خودروسازی شده است. فروش فوری ایران خودرو طرحی از شرکت ایران خودرو است که در آن تعدادی از محصولات خود را عرضه میکند. فروش فوری ایران خودرو در هر دوره خودروهای جدیدی عرضه میکند. در طرح فروش فوری ایران خودرو، خودروهای عرضه شده از قیمت های مناسبی برخوردار هستند. در ادامه به جزئیات طرح فروش فوری ایران خودرو میپردازیم.

گروه صنعتی ایران‌خودرو در تازه‌ترین طرح فروش محصولات خود، سورن پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (‌ELX)، پارس سال سفارش با موتور XU۷P و راناپلاس را با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه می‌کند.

به گزارش عصر ایران به نقل از ایران خودرو این طرح از فردا یکشنبه ۱۸ دی‌ماه به مدت 3 روز برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا خواهد شد.

متقاضیان نهایی شنبه ۲۴ دی‌ماه از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد. مراسم قرعه‌کشی به صورت مستقیم از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ‌‌ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد. 

متقاضیان می‌توانند در موعد تعیین شده از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند. 

ایران خودرو یکشنبه ۱۸ دی ۸ هزار دستگاه خودرو شامل ۴ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید، ۲ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید و ۲ هزار دستگاه تارا دستی سفید را روانه تابلو بورس کالا می‌کند.

این شرکت قرار است پژو 207 دستی سفید را با قیمت پایه 188 میلیون و 500 هزار تومان و پژو 207 اتوماتیک سفید را با قیمت پایه 280 میلیون تومان عرضه کند. قیمت پایه تارا دستی سفید نیز 256 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است.

میزان پیش پرداخت کلیه خودرو‌های عرضه شده 100 درصد درنظر گرفته شده است.

هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو بوده و خریداران باید 18 سال تمام را داشته باشند.

از سوی دیگر اشخاصی که در عرضه‌های قبلی و از ابتدای سال 1398 از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا (esale.ikco.ir) نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی اقدام و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌شود، علاوه بر انتخاب نمایندگی مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را انتخاب کنند و اقدام به واریز وجه هزینه بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت به مبلغ 4 میلیون و 371 هزار و 310 تومان به علاوه 13 درصد بابت مالیات و عوارض قانونی برای خودرو‌های پژو 207 دستی و تارا دستی و 12 درصد برای خودرو‌های پژو 207 اتوماتیک که براساس مبلغ معامله خریدار باید پرداخت شود، نمایند.

درصورت عدم واریز هزینه‌ها حداکثر تا 5 روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر و مشتری متعهد به پرداخت جریمه یک دهم درصد ارزش معاملاتی به ازای هر روز تاخیر قبل از تحویل خودرو می‌شود.

امکان انتخاب رنگ و مشخصه‌های سفارشی مطابق جدول شرایط عمومی عرضه وجود دارد.

ایران خودرو به زودی طی هر هفته بیش از ۱۰ هزار دستگاه از محصولات خود را در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

 

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار، نسبت به افزایش عرضه خودروها در بورس کالا اقدام کرده و به زودی طی هر هفته بیش از ...

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار، نسبت به افزایش عرضه خودروها در بورس کالا اقدام کرده و به زودی طی هر هفته بیش از 10 هزار دستگاه از محصولات این شرکت در بورس کالا عرضه خواهد شد.

براساس اعلام ایران‌خودرو، این شرکت تعداد دفعات عرضه در بورس کالا را از یک روز در هفته به دو روز در هفته افزایش خواهد داد. 

براساس این گزارش، خودروها در بورس کالا براساس قیمت‌های مصوب عرضه می‌شوند و در طول هفته اخیر، عرضه ۲۰۷ در بورس کالا با کاهش قیمت مواجه بوده و مشتریان توانستند خودرو را با قیمت پایین‌تری نسبت به عرضه قبلی خریداری کنند. 

شرایط قیمت خودرو در بازار هفته جاری نشان می‌دهد که قیمت بازار خودرو کاملا وابسته به شاخص‌های کلان اقتصادی به ویژه قیمت ارز بوده و میان عرضه خودرو در بورس کالا و قیمت بازار هیچ‌گونه ارتباط معناداری وجود ندارد. 

این گزارش می‌افزاید، قیمت ۲۰۷ در هفته گذشته و دومین عرضه در بورس کالا کاهشی بوده در صورتی که قیمت خودرو با افزایش یا کاهش قیمت ارز در نوسان بوده است.

گفتنی است، خودروهای عرضه شده در بورس کالا در زمان زودتر از موعد تحویل مندرج در اطلاعیه عرضه به مشتریان تحویل داده می شوند و همچنین مشتریانی که تمایل به دریافت خودرو بلافاصله پس از صدور سند را دارند می‌توانند با هماهنگی قبلی از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو و یا نمایندگی مجاز و مراجعه به سایت تولیدی، نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان