فال روزانه | فال روز

فال روزانه شما برای 16 دیماه | فال روزانه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال روزانه شما برای 16 دیماه | فال روزانه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 8526
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فروردین

امروز احساسات زیبایی همچون عشق، جذابیت و اتفاقات رمانتیک در فضای اطرافت حلقه زده و روی تو تاثیر زیادی می گذارد. حتی ممکن است تمایل زیادی به رمان و فیلم عاشقانه داشته باشی.

اگر متاهل هستی احتمالا توجه زیادی از سوی همسرت دریافت می کنی و اگر مجرد هستی نگاه های تحسین آمیز دیگران به خصوص افراد غریبه احساس خوبی به تو می دهد. با همه این ها مراقب باش که یکی از اطرافیانت اگرچه ممکن است قصد بدی نداشته باشد اما می تواند تو را از مسیر درست منحرف کند.

سخنی برای امروزت: از جایی که هستی شروع کن – “جان کیج”

اردیبهشت

امروز فوق العاده خلاق هستی و ایده های هنری خوبی به ذهنت خطور می کند. شاید بخواهی این انرژی را به نوشتن، نقاشی یا تغییر دکوراسیون منزل اختصاص دهی.

احتمالا با افکار و احساسات دیگران به خصوص خانواده احساس نزدیکی کرده و به قدری با آن ها هماهنگ هستی که قبل از این که دهان باز کنند می دانی چه می خواهند بگویند. اجازه نده مشکلات اخیر باعث نا امیدی ات شود و بدان که هر روز به هدف مورد نظرت نزدیک تر خواهی شد.

سخنی برای امروزت: بعضی مردم دوست دارند که اتفاق بیفتد، برخی آرزو می کنند که اتفاق بیفتد و برخی دیگر کاری می کنند که اتفاق بیفتد – “مایکل جردن”

خرداد

ممکن است در گروهی عضو باشی که اهداف ایده آلی را برای دنبال کردن مطرح می کند، این اهداف اگرچه تحسین برانگیز به نظر می رسند اما شاید چندان واقع بینانه نباشند.

قبل از انجام هر کاری این مسئله را در نظر بگیر و بدان قبل از ادامه دادن باید حقایق بیشتری را بدانی. ممکن است با یکی از عزیزانت بحث کنی، خونسردی خودت را حفظ کن و تحریک نشو.

سخنی برای امروزت: سفر هزار مایلی با قدم اول شروع می شود – “لائو تسه”

تیر

رویای شغل جدیدی در سر داری، شاید به این دلیل که در شغل فعلی ات استرس زیادی را تحمل می کنی. اگر احساس می کنی این همان چیزی است که می خواهی به دنبال رویاهایت برو.

از استعداد طبیعی خود در کسب و کار بهره ببر تا آن چه را که باید بدانی درک کنی. زمان ترک عادت های بد فرا رسیده است. روز به روز بدتر می شوی و دلیلش را نمی دانی اما راه حل همین جا است. اراده خود را تقویت کن.

سخنی برای امروزت: “کلمه بحران به زبان چینی از دو کاراکتر تشکیل می شود که یکی نشانه خطر و دیگری نشانه فرصت است – “جان اف کندی”

مرداد

احتمالا این روزها اهداف معنوی در صدر فهرست اولویت هایت قرار دارد. حتی ممکن است در کارگاه های مراقبه یا متافیزیک نیز شرکت کنی.

به نظر می رسد تصمیم گیری درباره هر چیزی برایت دشوار است، قبل از عمل کردن به هر آن چه که در ذهنت هست ابتدا مطمئن شو که همه حقایق را از قبل می دانی.

سخنی برای امروزت: روزهای سخت ماندگار نیستند اما انسان های سخت ماندگارند – “رابرت اچ شولر”

شهریور

رویاهای شیرین می توانند جرقه ای به تخیلات تو زده و توانایی های هنری ات را تقویت کنند. ممکن است چیزهای زیادی درباره خودت و هر چیزی که تو را محدود کرده یاد بگیری.

هر خوابی که می بینی بنویس تا بعدا درباره آن فکر کنی اما امروز زمان تعبیر آن ها نیست. کمی صبر کن و بعد همه چیز را از زاویه بهتری بررسی کن.

تلاش های امروزت می تواند به تصمیماتی برای بهبود مشکلات مالی منجر شود. احتمال ملاقات با یک فرد بسیار مهم وجود دارد.

سخنی برای امروزت: اگر مردم را قضاوت کنی زمانی برای دوست داشتن آن ها پیدا نمی کنی – “مادر ترزا”

مهر

احتمالا با فرد جدیدی آشنا می شوی که علاقه زیادی به او پیدا کرده و نقاط مشترک زیادی با هم خواهید داشت. حتی شاید به دوستان صمیمی تبدیل شوید.

نکته منفی این که گاهی ظاهر بین هستی و دیگران را آن طور که واقعا هستند نمی بینی. سعی کن چهره پشت نقاب این شخص را نیز ببینی و او را همان طور که هست بپذیری.

سخنی برای امروزت: “افراد موفق لزوما با استعدادتر نیستند بلکه بیشتر تلاش کرده و آگاهانه موفق می شوند – “جی کی نیلسون”

آبان

اگر به تغییر شغل یا یک شغل جدید فکر می کنی ممکن است این روزها فرصتی برایت فراهم شود اما حتما خوب درباره آن تحقیق کن و از روی ظواهر امر تصمیم نگیر.

قبل از این که خودت را متعهد کنی یا بیش از حد درباره آن هیجان زده باشی همه جوانب را در نظر بگیر و بعد از همه این ها اگر هنوز آن را می خواستی، به دنبالش برو.

سخنی برای امروزت: تو برای ساعت کاری ات حقوق دریافت نمی کنی بلکه برای ارزشی که به ساعت کاری ات می بخشی حقوق می گیری – “جیم ران”

آذر

درباره یک سفر هوایی به یک مکان دور فکر می کنی، اگرچه ممکن است نتوانی برای مدت طولانی سفر کنی. به علم و دانش علاقه زیادی داری و به طرز سیری ناپذیری کنجکاو هستی.

به احتمال زیاد امروز یک دوست می تواند اطلاعات جدیدی در اختیارت قرار دهد که حس کنجکاوی ات را بر می انگیزد و زیبایی و جذابیت به تو کمک می کند تا در موضوعی که سردرگم بودی به نتیجه برسی.

سخنی برای امروزت: کسانی که جرات شکست های سخت را دارند می توانند به دستاوردهای بزرگ برسند – “جان اف کندی”

دی

امروز میل عجیبی به تغییر دکوراسیون منزل داری، شاید منتظر مهمانانی در آینده هستی و می خواهی تاثیر خوبی روی آن ها بگذاری.

ممکن است به انجام کاری کمی جاه طلبانه تر از آن چه در ابتدا در ذهنت داشتی بپردازی. از خودت بودن لذت ببر اما بیش از حد به خودت فشار نیاورکه باعث خستگی ات خواهد شد.

به نظر تغییرات مثبتی در زندگی ات رخ خواهد داد که می تواند آشنایی با یک شخص خاص یا تقویت رابطه زناشویی ات باشد.

سخنی برای امروزت: نقطه مقابل عشق، نفرت نیست بلکه بی تفاوتی است – “الی ویزل”

بهمن

احتمالا با یک همسایه جدید رابطه دوستی برقرار می کنی، او دوست داشتنی است و احساس می کنی نقاط مشترک زیادی با هم دارید.

با همه این ها قبل از صمیمیت بیشتر حتما اجازه بده مدتی زمان بگذرد تا شناخت بیشتری نسبت به او به دست بیاوریداشته باشی. اگر درباره یکی از نزدیکان خود شایعه ای شنیده ای به راحتی باور نکن و سعی کن مستقیم با خودش در این باره صحبت کنی.

سخنی برای امروزت: هرگز از چیزی که باعث لبخند زدن تو شده پشیمان نشو – “مارک تواین”

اسفند

امروز ممکن است احساس اجتماعی خاصی داشته و حتی تمایل داشته باشی به یک مهمانی دعوت شوی.

خبرهای خوبی دریافت می کنی که احتمالا حقیقتی در آن ها وجود دارد اما حواست باشد که ممکن است همه شنیده ها بر اساس واقعیت نباشد. روز خوبی برای فکر کردن به خود و تصمیم گیری برای تغییر سبک زندگی است. شروع با تو است، آن را هدر نده.

سخنی برای امروزت: زندگی بسیار سریع پیش می رود، اگر توقف نکنی و هر چند وقت یک بار به اطرافت نگاه نکنی ممکن است آن را از دست بدهی – “فریس بولر”

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان