سحر قریشی | اینستاگرام سحر قریشی

تصادف ناگهانی سحر قریشی در دبی | اتفاق دلخراش برای سحر قریشی

در ادامه سکانسی از سریال اتومبیل با بازی سحر قریشی را خواهید دید.

تصادف ناگهانی سحر قریشی در دبی | اتفاق دلخراش برای سحر قریشی
کدخبر : 8493
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

سحر قریشی اکنون ممنوع التصویر است.سحر قریشی بازیگر سینما و تلوزیون ایران است. سحر قریشی بعد از رفتن از ایران و ازدواج با خواننده معروف از دنیای سینما و بازیگری خداحافظی کرد. سحر قریشی اعلام کرده است که بعد از طلاق با آقای خواننده ازدواج نکرده و مجرد است. سحر قریشی یکی از پرحاشیه ترین سلبریتی هاست. در ادامه به حواشی سحر قریشی می پردازیم.​

مهدی کوشکی و سحر قریشی

«اتومبیل» نخستین تجربه کارگردانی علی میری رامشه در سینما، متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بود، اما نتوانست به فهرست فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران راه پیدا کند.

اکبر عبدی، مهدی کوشکی، سحر قریشی، ارسلان قاسمی، نیما شاهرخ‌شاهی، علیرام نورایی، شهرزاد کمال زاده، امیر غفارمنش و آزیتا ترکاشوند، همچنین ستاره آروین، رضا داودی، زهرا عماد، اکبر طارمی، سجاد اقدسی و بازیگر خردسال سانیا حیدری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

میری رامشه درباره چگونگی ساخته‌شدن این فیلم و پرداختن به این داستان توضیح داد: پس از ساخت ۱۳ فیلم تلویزیونی، رسانه‌ای و چهار سریال تلویزیونی به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردان خود را محک زدم و تصمیم به ساخت فیلم «اتومبیل» گرفتم. قطعاً برای هر فیلم‌سازی، ساخت فیلم سینمایی جذاب‌تر از فیلم‌های تلویزیونی، رسانه‌ای و حتی سریال‌های تلویزیونی است. فیلم من به نسبت بضاعتی که داشتیم در قیاس با فیلم‌هایی که در جشنواره با بودجه‌های ۵ تا ۱۰ میلیارد تومانی ساخته شدند، قابل‌مقایسه نیست. البته که من معتقدم در همین شرایط هم می‌توان فیلم خوب و مخاطب‌پسند ساخت.

سحر قریشی

نقد فیلم اتومبیل با بازی سحر قریشی

او ادامه داد: درباره روند فیلمنامه اثر باید بگویم که قصه چندان توسط مخاطب ایرانی قابل پیش‌بینی نیست و به قول بسیاری از اساتید و دوستانی که لطف داشتند و در مراحل پیش‌تولید، تولید و پس‌تولید همچون صداگذاری و تدوین، این اثر را دیدند اظهار داشتند که فیلم متفاوتی را شاهد بودند و داستان فیلم قابل پیش‌بینی‌ نیست. ساختار فیلمنامه، نوع فیلمبرداری و از همه این‌ها مهم‌تر استفاده از بازیگرانی که تاکنون بیشتر در ژانر کمدی دیده‌شده‌اند و این بار در فیلمی با ژانر ملودرام تلخ ایفای نقش می‌کنند، آن‌هم با نوعی نقش‌آفرینی که به جد می‌توان گفت در هیچ‌کدام از آن فیلم‌ها چنین چیزی دیده نمی‌شود، موردی قابل تأمل است. به‌هرروی امیدوارم مردم نسبت به بضاعت‌ها و با توجه به بازی خوب و متفاوت بازیگرانی که اتفاقاً سوپراستار نیستند اظهارنظر کنند.

هنر آنلاین-اینستاگرام

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در سالهای اخیر به ایفای نقش در خیلی از فیلم ها و سریال ها پرداخته است. سحر قریشی دو بار ازدواج کرده و هر دو بار جدا شده است .شهرت سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان زیاد شد. سحر قریشی پس از جدایی از تتلو به دبی مهاجرت کرده است. سحر قریشی ویدیویی از ورزش کردنش در باشگاه ورزشی منتشر کرد و با واکنش هوادارانش رو به رو شد.

سحر قریشی یکی از پرحاشیه ترین بازیگران سینمای ایران است که به نظر می رسد همچنان قصد بازگشت به کشور را ندارد . او بعد از بازی در سریال نیسان ابی با تتلو آشنا و وارد رابطه ای عجیب شد.

سحر قریشی یکی از پرحاشیه ترین بازیگران سینمای ایران است که به نظر می رسد همچنان قصد بازگشت به کشور را ندارد . او بعد از بازی در سریال نیسان ابی با تتلو آشنا و وارد رابطه ای عجیب شد.

حالا بعد از جدایی از امیر تتلو و انتشار شایعاتی، به دوبی مهاجرت کرده است. بر اساس اخباری که صحت و کذب آن‌ها هنوز مشخص نشده، او در سناریویی چند میلیون دلاری حضور یافته و رابطه اش با امیر تتلو، از ازدواج عاشقانه تا جدایی ناگهانی، همگی پروژه‌ای برای کسب درآمدی هنگفت بوده که با اسپانسرینگ یک رمز ارز اجرا شده است.

سحر قریشی، بازیگر پرحاشیه سینما با انتشار عکسی از خود در دوبی، از ظاهر جدیدش رونمایی کرد.

سحر قریشی از بازیگران مطرحی است که در سن 17 سالگی یکبار ازدواج و سریعا جدا شد و چند سال پیش در مصاحبه ای خبر محرمیتش با امید علومی (خواننده) را رسانه ای کرد و بعد منکر این خبر شد.

سحر قریشی یکی از سلبریتی هاییست که در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد و خودش هم در فضای مجازی حواشی زیادی درست می کند و نمی تواند آرام بگیرد.

سحر قریشی که متولد سال 1366 می باشد در سن 17 سالگی و در عین ناپختگی با مهدی اخوان ذاکر ازدواج کرد.او تا آن لحظه به هیچ مشهوریتی نرسیده بود.خبرهای زیادی بعد از اتمام سریال دلنوازان در جامعه هنری با عنوان جدایی سحر قریشی از همسرش پیچید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان