جزئیات قمه کشی و قتل هولناک در پارک جنوب تهران + دفاع عجیب قاتل از خود

پسر جوانی که مدعی است برای دفاع از برادرش مرتکب قتل شده، در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

جزئیات قمه کشی و قتل هولناک در پارک جنوب تهران + دفاع عجیب قاتل از خود
کدخبر : 8317
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

رسیدگی به این پرونده از ۲۵ خرداد سال ۱۴۰۰ با گزارش یک نزاع خونین در یکی از بوستان‌های جنوب تهران آغاز شد. در ادامه مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد که پسر جوانی با ضربات متعدد قمه بشدت مجروح شده است، وی بلافاصله به بیمارستان انتقال پیدا کرد اما ساعاتی بعد به خاطر شدت جراحات وارده فوت کرد و جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

در حالی که مأموران شناسایی عامل قتل را در دستور کارشان قرار داده بودند جوانی ۲۵ ساله خودش را به پلیس معرفی و به قتل اعتراف کرد. وی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: یک روز در حال گذر از پارکی بودم که متوجه شدم چند نفر با هم درگیر شده‌اند.

داشتم از کنارشان می‌گذشتم که دیدم یکی از آنها به قومیت ما ناسزا می‌گوید، در یک لحظه عصبانی شدم و به آنها اعتراض کردم و در همان لحظه هم وقتی دیدم یک قمه روی زمین افتاده آن را برداشتم و به سمت آنها پرتاب کردم که به دست یکی از طرف‌های دعوا خورد و بعد هم با ورود پلیس به ماجرا متواری شدم.

ضرب و شتم

وی افزود: اما شب بعد پسرخاله‌ام با من تماس گرفت و گفت همان کسی که تو با قمه دستش را مجروح کردی برادرت را مورد ضرب و شتم قرار داده که بسرعت خودم را به پارک رساندم و دیدم دو نفر روی موتور نشسته‌اند و قمه‌ای هم در دست‌شان است و ضرباتی هم به دست برادرم زده بودند که عصبانی شدم و قمه را گرفتم و چند ضربه به یکی از آنها زدم و فرار کردم اما وقتی فهمیدم او کشته شده تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم. حالا هم می‌خواهم بگویم که برادر و پسرخاله‌ام نقشی در ماجرا نداشتند و آن روز فقط شاهد ماجرا بودند.

پس از آن مأموران تحقیقات میدانی انجام دادند و بر اساس اظهارات شهود به این نتیجه رسیدند که برادر و پسرخاله عامل قتل نیز در درگیری حضور داشته‌اند و آنها نیز بازداشت شدند.

پس از تکمیل تحقیقات و گزارش پلیس و پزشکی قانونی، برای متهم اصلی به اتهام قتل عمد و برای برادر و پسرخاله‌اش به اتهام مشارکت در قتل کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و متهمان بزودی محاکمه می‌شوند.

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان