ساره بیات | اینستاگرام ساره بیات

فخر فروشی بی انتهای ساره بیات این سری با خانه جدید | خونه و ماشین میلیاردی ساره بیات فقط برای فخر فروشی!

عکسی از خانه و ماشین ساره بیات که نظر کاربران را جلب کرد.

فخر فروشی بی انتهای ساره بیات این سری با خانه جدید | خونه و ماشین میلیاردی ساره بیات فقط برای فخر فروشی!
کدخبر : 8271
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

ساره بیات در مجموعهٔ تلویزیونی یک مشت پر عقاب نقش آفرینی کرده بود. ساره بیات همسر علیرضا افکاری آهنگ ساز و تنظیم کننده ایرانی است که این زوج هنری در کنار یک دیگر زندگی آرام و بدون حاشیه ای دارند.ساره بیات بازیگر پر افتخار ایرانی است که تا کنون نامزد دریافت بیش از ۲۰ جایزه شده‌است. معروف شدن ساره بیات با بازی او در "جدایی نادر از سیمین" کلیک خورد. ساره بیات با فوتبالیست معروف اقای قوچان نژاد نیز یک نسبت خانوادگی دارد. بیوگرافی زندگی ساره بیات را در ادامه بخوانید.

ساره بیات

ساره بیات

نحوه حضور ساره بیات در جدایی نادر از سیمین

توسط ‌حبیب رضایی بـه گروه و دستیاران آقای فرهادی معرفی شدم. جلسه‌ های متعددی داشتیم تا بـه انچه مد‌نظر ایشان بود برسم ودر نهایت وقتی انتخاب شدم، خیلی خوشحال بودم، چون بـه نظرم تمام روزهای کار با ایشان مثل یک کلاس درس مهم بود.

ساره بیات از بازیگرای جذاب و کاربلد سینماست که تا به حال از بغل تلویزیون ردم نشده و از همون ابتدای شهرت با سینما مشهور شد و حالا نیز این بازیگر اسم و رسم خاص خودش رو در این عرصه داره که اتفاقا خیلی با ابهته! ساره بیات چهره خوش فرمی داره و از نظر خیلیا هم به شدت خوشگله! ساره بیات با فیس نچرالش کلی طرفدار پیدا کرده جوری که تا به اینجای کار پیج خانوم خانوما به بیش از 3.5 میلیون دنبال کننده رسیده با کلی کشته مرده!

شاید بگین این لفظ اشتباهه اما باید اشاره کنیم به اکرانی که سال گذشته برگزار شد و ساره بیات با هوادارانی به شدت عاشق روبرو شد! ساره بیات تا به اینجای کار کارنامه کاری پر بار و جذابی رو برای خودش ساخته و در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته. 

ب از همون قدیم ندیما مد بود که یکسری بازیگر خیلی طرفدار داشته باشن و سر و دست براشون بشکنن اما چند ساله که خیلی مد شده خانومای جَوون عاشق خانومای بازیگر میشن! 

ساره بیات

حالا اینها به کنار همونطور که در ویدیو بالای دیدین بیشتر کساییی که اومدن دهه هشتادی هستند و انگار این دهه جدید عجیب تر از اون چیزیه که فکرشو میکردیم! 

البته که در این بین نظرات هم متفاوت بود و خیلیا که فن پیج خانوم بازیگر هستند ازش دفاع کردن با کلی قربون صدقه و خیلیا هم اومدن گفتن این نه خوشگله نه بازی چالشی ای داره چرا انقدر خودشونو براش میکشن؟ یا اصلا چرا برای یک چهره مشهور باید این مدلی رفتار کرد؟ برخی هم بر این نظرند که ساره بیات به شدت مغروره که خب باید بگیم بله ساره خانوم از هنرمندان مغروری هستند که هم تو ظاهر و هم رفتارشون مشخصه!

ساره بیات این مدلیه که زیاد از خودش عکس میگیره و تو عکسایی هم که خودش میگیره حالا یا به صورت تکی و یا با همسر و خونوداش، چهره ای بسیار مهربون تر از وقتی داره که تو مراسمات شرکت میکنه! ساره خانوم به خصوص بعد از ازدواجش حسابی نرم تر شد و حالا عکس و فیلمایی از خود به اشتراک میذاره که با قبلش حسابی فرق دارن.

ساره بیات در کل از هنرمندای بسیار مایه دار و شاخیه که تنها برای شهرت و علاقه اش به این حرفه وارد بازیگری شد نه پول و درآمد! ساره بیات بعد از ازدواجش از زنی مغرور تبدیل به دختری ظریف تر و نرم تر شد که لطافتش حتی در عکس ها هم به خوبی مشخصه!

زندگی نامه هنری ساره بیات بازیگر

وی از سال ۱۳۸۰ وارد تئاتر شد ودر جشنواره پلیس در نخستین کارش، جایزه بهترین بازیگری رابه همراه دیپلم افتخار کسب کرد. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه کارنامه بـه مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد کـه با بازی در اینکار نیز نامزد دریافت جایزه هم شد. ساره بیات از سال ۸۰ وارد بازیگری شده ودر تئاتر فعالیت داشته اسـت.بازیگری در سینما را درسال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم مقلد شیطان آغاز نمود.

ساره بیات

یکی از بازیگران موفق زن در سال های اخیر بی تردید هنرمند محبوب کشورمان ساره بیات می باشد که در سریال هایی همچون دل و عاشقانه برای شبکه نمایش خانگی بسیار درخشید. در این مطلب به بیوگرافی کامل و جامع وی به همراه عکس های خواهیم پرداخت که می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان