الهام اخوان | اینستاگرام الهام اخوان

دلقک بازی الهام اخوان در اینستاگرام | جلف بازی الهام اخوان برای جذب فالوور بی انتهاست

عکسی از الهام اخوان که نظر کاربران را جلب کرد.

دلقک بازی الهام اخوان در اینستاگرام | جلف بازی الهام اخوان برای جذب فالوور بی انتهاست
کدخبر : 8124
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 الهام اخوان مجرد است و تا به حال ازدواج نکرده. الهام اخوان علاوه بر بازیگری در عرصه کارگردانی نیز فعالیت دارد. الهام اخوان با بازی در سینمایی دوزیست و آفتاب پرست در کنار پژمان جمشیدی و جواد عزتی مطرح شد.الهام اخوان بازیگر زن سینما و تلوزیون ایران است.الهام اخوان در سریال دودکش و باخانمان نیز ایفای نقش کرده است. در ادامه به زندگی شخصی الهام اخوان می پردازیم.

الهام اخوان

او علاوه بر بازیگری و کارگردانی به نقاشی نیز علاقه داشته و در اوقت فراغت به این رشته هنری نیز می پردازد.

الهام اخوان

مروری بر نقشهای الهام اخوان

الهام اخوان در دوزیست

دوزیست فیلمی به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال 1398 است که در سال 1401 در سینماهای کشور اکران شد.

این فیلم داستان زندگی پسری به نام عطا را به تصویر می کشد که در جنوب شهر به همراه پدرش زندگی می کند و دو تن از دوستان او نیز به خانه آنها رفت و آمد می کنند.

دختر خانمی که در خانه همسایه عطا کار می کند علاقه خاصی به او داشته و یک روز دختری را به همراه خود به خانه عطا آورده و ادعا می کند که دختر خاله اش است. ورود مریم به خانه عطا با ماجراهای مختلفی همراه می شود که ....

الهام اخوان در نقش مریم در کنار بازیگرانی چون جواد عزتی، ستاره پسیانی، هادی حجازی فر، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، سعید پورصمیمی و مجید نوروزی در فیلم دوزیست خوش درخشید.

الهام اخوان

الهام اخوان در باخانمان

سریال با خانمان به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی در سال 1399 است که به روی آنتن شبکه سه رفت.

این سریال درباره زندگی یک استاد دانشگاه به نام مسعود است که قصد ازدواج با دخترعموی خود به نام سمانه را دارد اما اختلافات خانوادگی و مخالفت مادر سمانه، مانع از ازدواج آنها شده است.

الهام اخوان در نقش گوهر در کنار هنرمندانی همچون حسن پورشیرازی، شهره (مازیار)لرستانی، حسام محمودی، افسانه بایگان، مارال فرجاد، شهرام شکیبا، امیر کاظمی، شقایق دهقان، سپند امیرسلیمانی، بهنام تشکر، یوسف صیادی و ... به هنرمندی پرداخته است.

الهام اخوان در دودکش2

دودکش2 سریالی طنز به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی در سال 1400 است که از شبکه یک سیما پخش شد.

در این مجموعه، فیروز مشتاق و خانواده اش برای کمک به سیل زدگان ترکمن عازم سفر شده و در این سفر، بهروز با دختری به نام گندم گماسایی که شغل عروسک سازی دارد آشنا و به او علاقه مند می شود. خانواده مشتاق به تهران بازمی گردند و در ادامه با مشکلاتی مختلفی مواجه می شوند که ...

این سریال که در ادامه فصل اول آن ساخته شده است از پربیننده ترین مجموعه های طنز تلویزیونی محسوب می شود.

الهام اخوان در نقش گندم گماسایی به همراه هومن برق نورد، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، بهنام تشکر، محمدرضا شیرخانلو، مریم سعادت، یاس نوروزی و ... گروه بازیگران سریال دودکش دو را تشکیل می دهند.

الهام اخوان در آفتاب‌پرست

آفتاب‌پرست اولین سریال الهام اخوان در نمایش خانگی به کارگردانی برزو نیک نژاد است که در سال 1401 به صورت اختصاصی از فیلم نت منتشر شد.

این سریال که همکاری مجدد الهام اخوان با برزو نیک نژاد و پژمان جمشیدی را فراهم کرده است درباره فردی به نام جمال پورشه است که به همراه دوستش منوچهر کارهای خلاف انجام داده و روانه زندان شده اند. جمال از زندان آزاد شده و بنا به درخواست منوچهر به سراغ خواهر او می رود تا با کمک هم بدهی منوچهر را پرداخت و او را آزاد کنند.

الهام اخوان

غافل از اینکه مژگان، خواهر منوچهر تمام پولهای منوچهر و اموال او را خرج کرده است. جمال با مژگان همدست شده و برای تامین پول مورد نیاز دست به کارهای خلاف می زنند و در این راه جمال به اشتباه به عنوان یک فرد بسیار مهم و مبارز با مفاسد اقتصادی معرفی می شود.

الهام اخوان در نقش مژگان به همراه پژمان جمشیدی، حمیدرضا آذرنگ، باران کوثری، گوهر خیراندیش، غلامرضا نیکخواه، پیام احمدی نیا، سیاوش چراغی پور، آتیلا پسیانی، شبنم قربانی، حسن زارعی، فرها بشارتی و عرفان ناصری در این سریال نقش آفرینی می کنند.

الهام اخوان مسیر حرفه ای خود را با منشی گری صحنه آغاز کرد و در فیلم و سریال هایی چون لونه زنبور، یادم تو را فراموش، پنچری، ساخت ایران 2 و کشیک قلب به عنوان منشی صحنه حضور داشت.

الهام اخوان

این بانوی هنرمند در طی این سالها با تئاترهای مختلفی به روی صحنه رفت اما در سال 1397 پس از اجرای نمایشی متفاوت، برای بازی در یک فیلم سینمایی به نام دوزیست ساخته برزو نیک نژاد دعوت به همکاری شد.

تجربه کارگردانی الهام اخوان

الهام اخوان به دلیل تحصیل در رشته کارگردانی و علاقه خود به این رشته تاکنون موفق به ساخت 3 فیلم کوتاه شده و در سومین فیلم کوتاه خود به نام پاراوان با بازیگرانی همچون شبنم مقدمی و مهتاب ثروتی همکاری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان