فال شمع امروز

فال شمع امروز شما برای 4 دیماه | امروز چه اتفاقی برای شما می افتد؟

فال شمع روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

کدخبر : 8062
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال شمع  متولدین فروردین

تنفر از چیزی که آن را در گذشته از دست داده‌ای.

فال شمع  متولدین اردیبهشت

صحبت‌های تلفنی با شخصی که مورد نفرت یا انزجار شماست و در واقع شخصی است که شما قبلاً با او مشکلی داشته‌اید یا به دلایل خاص ، صحبت نمودن با این شخص برای شما خوشایند نیست.

فال شمع متولدین خرداد

دوست یا دوستان جدیدی خواهید یافت./ از جانب دوست یا همسر خود کمک، هدیه یا… دریافت خواهید کرد./ بحث و مشاجره‌ای جزئی خواهید داشت.

فال شمع  متولدین تیر

خوشحالی‌ها و لذت‌های احساسی از طرف جنس مخالف.

فال شمع متولدین مرداد

احساس موفقیت از یک موضوع عشقی/ شادی و موفقیتی که از شخص مورد علاقه‌تان به شما می‌رسد./ مورد مهر و عطوفت شخصی قرار میگیرید که دوستش دارید که سبب علاقه‌ی بیش از پیش شما نسبت به او می‌شود.

فال شمع متولدین شهریور

تغییرات مثبت و سازنده‌ای که یکباره و ناگهانی در زندگی شما پیش می‌آید و باعث دگرگونی اوضاع، شرایط و موفقیت‌های زندگی شما می‌گردد./ اوضاع زندگی شما از جهات مختلف به سمت بهبودی و بهتر شدن پیش خواهد رفت.

فال شمع متولدین مهر

قلب شما در حال حاضر به سمت شخص مورد علاقه خود است ، هم اکنون در فکر شخصی هستید که دوستش دارید.

فال شمع  متولدین آبان

در ارتباط با آنچه نیت قلبی شماست، صحبتهایی از طرف یک شخص می‌شود که شما نسبت به آنچه در دل دارید دلگرم و امیدوار می شوید و خود را به هدفتان نزدیک‌تر می‌بینید.

فال شمع  متولدین آذر

باید به خصلت فردگرایی و بی توجهی به جمع پایان دهید؛ زیرا این ویژگی موجب دردسرهایی برایتان می شود./ با یک هدیه کوچک دل کسی را که آزرده کردید، به دست آورید./ آرزوی بزرگی در سر دارید که به زودی مقدمات برآورده شدن آن فراهم می‌شود.

فال شمع  متولدین دی

به وجود آمدن موفقیتی کاری، شغلی یا تحصیلی/ انجام دادن خریدی بزرگ یا کوچک که مبلغی را برای این خرید هزینه خواهید کرد.

فال شمع متولدین بهمن

شکست و ناکامی زودگذر/ عدم موفقیت در کارها یا در شغل/  به طول انجامیدن یک برنامه خاص برای رسیدن به هدفی مشخص./ حالت افسردگی و نومیدی موقت از کار یا شخصی خاص.

فال شمع  متولدین اسفند

آینده تان بسیار پربارتر از گذشته خواهد شد، به شرطی که امید خود را از دست ندهید./ عده‌ای این روزها مدام از شما تعریف و تمجید می‌کنند که پشت این تعریف‌ها نیات خوبی نهفته نیست… مراقب اطرافیان خود باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان