یاغی استقلال به دنبال انتقام از پرسپولیس

آرمان رمضانی مهاجم بلند قامت استقلال که هفته های طولانی به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر قادر به همراهی تیمش نبود، در بازی دربی آماده بازگشت به ترکیب شد.

یاغی استقلال به دنبال انتقام از پرسپولیس
کدخبر : 7969
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

با توجه به نمایش خوب امیر ارسلان مطهری در بازی با هوادار و هم چنین نساجی در سوپر جام بعید است، ریکاردو ساپینتو دست به تغییر در خط حمله تمیش بزند و به نظر می رسد، آرمان رمضانی همانند پیمان بابایی و سجاد شهباززاده که پیش تر در نوک خط حمله این تیم به میدان رفتند، از روی نیمکت بازی را دنبال کنند. با این حال هیچ بعید نیست سرمربی پرتغالی استقلال برای دقایقی آرمان رمضانی را به میدان بفرستد. به خصوص دردقایقی که نیاز است تیم روی توپ های هوایی و یا ارسال از کناره ها بهره ببرد. در صورتی که آرمان رمضانی در بازی امروز بار دیگر در ترکیب تیم استقلال قرار گیرد، می تواند بازگشت باشکوهی به ترکیب تیم استقلال داشته باشد. گلزنی او در این بازیکن بازگشت او را به ترکیب تیم را باشکوه تر خواهد کرد و حتی موجب می شود هفته های دوری وی از ترکیب تیم فراموش شود.

آرمان رمضانی مهاجم سابق ساپیا که پیراهن تیم پرسپولیس را هم برتن کرده، فصل گذشته هم خیلی در ترکیب ثابت استقلال قرار نگرفت اما هر گاه در ترکیب تیم به میدان آمد، در خط حمله تیم تاثیر گذار بازی کرد و حتی گل های سرنوشت سازی را هم به ثمر رساند. از تمرینات استقلال پیداست او روحیه خوبی دارد و آماده است یک بار دیگر حضور در این مصاف سرنوشت ساز را تجربه کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان