پیش بینی هوا برای تهران و سایر استان ها | ورود موج سرما به کشور در آخر هفته

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

پیش بینی هوا برای تهران و سایر استان ها | ورود موج سرما به کشور  در آخر هفته
کدخبر : 7966
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

کبری رفیعی  در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز سه شنبه برای نواحی شمالی غربی کشور ، استان های ساحلی خزر  ارتفاعات البرز مرکزی و استان خراسان شمالی بارش‌های پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات بارش‌ها به صورت برف رخ می‌دهد.

وی ضمن اشاره به اینکه بارش‌ها در روز چهارشنبه در این مناطق به صورت پراکنده ادامه دارد و از بعد از ظهر فردا به تدریج دامنه بارش‌ها که همراه با باد و رعد و برق است، غرب، جنوب و مرکز کشور را در بر می‌گیرد، افزود: طی روز شنبه در نواحی غربی،‌ شمال غربی، سواحل دریای خزر ، بخش‌های شرقی و شمال شرقی کشور شاهد ادامه بارش‌ها هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه پدیده غالب امروز در شهرهای صنعتی و پر جمعیت انباشت آلاینده‌ها است، ادامه داد: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در نوار ساحلی دریای خزر ، شمال غرب و شمال شرق کشور کاهش دما را انتظار داریم.

رفیعی با هشدار مواج بودن آبهای دریای خزر و تنگه هرمز طی امروز و فردا در رابطه با آخرین وضهیت آب‌وهوایی تهران توضیح داد: کمینه دمای تهران در سردترین حالت ۵ درجه بالای صفر و بیشینه دمای آن به۱۲ درجه بالای صفر می‌رسد.

وی اظهار کرد: سردترین نقطه کشور در خیرآباد زنجان با ۱۱ درجه زیر صفر و گرمترین نقطه کشور مربوط به چابهار با ۳۱ درجه بالای صفر بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان