مدارس این استان ها فردا تعطیل شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به غیرحضوری شدن مدارس اصفهان و ۱۱ شهر دیگر در پی افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، گفت: بر اساس تصویب کمیته اضطرار آلودگی هوا فردا (سه‌شنبه) مدارس استان تعطیل و غیرحضوری است.

مدارس این استان ها فردا تعطیل شدند
کدخبر : 7946
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه با توجه به استمرار شرایط سکون هوا و پیش بینی هواشناسی مبنی بر اینکه از بعدازظهر امروز تا پایان هفته شاهد سکون هوا، پایداری جو و افزایش غلظت آلاینده‌ها هستیم؛ کمیته اضطرار در استانداری اصفهان تشکیل جلسه داد، اظهار کرد: در این کمیته مقرر شد فردا _سه شنبه بیست‌ونهم آذرماه_ تمام مقاطع تحصیلی آموزش‌وپرورش، پیش دبستانی، مهدهای کودک و مدارس استثنایی در مناطق شش‌گانه شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی‌شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، زرین‌شهر و فولادشهر همچنین بخش مرکزی کاشان، آران و بیدگل و شهر سجزی به صورت غیرحضوری برگزار شود.

وی ادامه داد: مقرر شد طرح محدودیت تردد خودروها به صورت زوج و فرد در محدوده ترافیکی مصوب اصفهان از ساعت هشت تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ (سه‌شنبه بیست‌ونهم آذر تا پایان روز پنجشنبه) اعمال شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تردد خودروهای دودزا، بدون معاینه فنی و فرسوده توسط پلیس راهور جلوگیری و اعمال قانون می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه در روزهای گذشته بازدیدهای فنی توسط اداره کل محیط زیست از واحدهای آلاینده به عمل آمد مقرر شد با واحدهای انتشاردهنده آلاینده برخورد شود.

وی اضافه کرد: از پانزدهم آذرماه تاکنون ۴۱۰ واحد آلاینده اخطاریه دریافت کردند، ۶۶ مورد توسط اداره‌کل محیط زیست به دادگاه معرفی شدند و ۱۵ واحد آلاینده نیز حکم پلمب دریافت کردند.

شیشه‌فروش با اشاره به اینکه ۸۰۰ دستگاه اتوبوسی که در شهر اصفهان فعال هستند باید استانداردهای سوخت را رعایت کنند، گفت: سوخت پاک بنزین و گازوئیل در جایگاه‌ها توزیع شود، کارگروه اضطرار به صورت ۲۴ ساعته در استانداری اصفهان فعال است و موارد را رصد و پیگیری می‌کند و برای روزهای آینده متناسب با شرایط جوی تصمیم گیری خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان