دستور درست کردن جوشانده جعفری برای لاغری و تناسب اندام

یکی از مهم ترین خواص جعفری لاغری و کاهش وزن می باشد که با استفاده از چای و جوشانده آن می توانید به راحتی به وزن دلخواه خود برسید.

دستور درست کردن جوشانده جعفری برای لاغری و تناسب اندام
کدخبر : 7861
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

جوشانده و چای جعفری برای کاهش وزن و خواص آن

آیا راه ساده تری برای کاهش وزن وجود دارد؟ یکی از راه های خوب قطعا نوشیدن چای یا همان جوشانده جعفری است. به شما بگویم این درمان جادویی نیست که هر چیزی را که می خورید آب کند اما واقعا می تواند به شما کمک کند در طول چند روزی چند کیلو وزن خود را کاهش بدهید .

چای جعفری برای کاهش وزن یک ادرار بسیار قوی است و به دفع آب اضافی بدن کمک می کند. بسته به مازاد آب،بدن وزن کم می کنید.چون ادرار آور است اگر داروهای ادرار آور می خورید از آن استفاده نکنید ؛ از دست رفتن آب بدن به طور عمده با ادرار انجام می شود، اگر چه عرق ریختن نقش خوبی ایفا می کند. دفع مایعات بدن اگر از هر دو دارو و چای استفاده کنید، می تواند منجر به ضعف، سو تغذیه به خاطر فقدان مواد مغذی شود.

* توصیه می شود که چای و جوشانده جعفری برای کاهش وزن را شب ننوشید تا بدین ترتیب در شب بیدار نشوید و به دستشویی بروید.

دستور تهیه چای و دمنوش لاغری جعفری :

5 قاشق سوپ خوری جعفری تازه خرد شده را به یک لیتر آب اضافه کنید تا بجوشد. اجازه دهید 20 دقیقه بماند و سپس آن را فشار دهید.

نوع دیگر از دستور چای جعفری این است که از جعفری خشک شده استفاده کنید.به این ترتیب 2 قاشق سوپ خوری جعفری خشک را داخل آب جوش بریزید. بعد از 10 دقیقه، آن را صاف کنید.

اسموتی لیمو با جعفری برای چربی سوزی و لاغری

جعفری-1-min-min

مواد لازم:

50 گرم جعفری

1 عدد لیمو

2 لیتر آب

خواص جعفری برای لاغری

لاغری سریع با اسموتی جعفری و لیمو

دستور تهیه:

به عصاره لیمو 2 لیتر آب. و جعفری خرد شده را اضافه کنید. اگر آب میوه گیری دارید،بهتر است لیمو را با جعفری مخلوط کنید، سپس آب اضافه کنید.

5 روز از این نوشیدنی را صبح ها ناشتا بنوشید ، اگرچه مزه این نوشیدنی زیاد شیرین نیست، شکر اضافه نکنید چراکه فراموش نکنید، هدف کاهش وزن است.

بخش خوب نوشیدنی رژیمی جعفری این است که این نوشیدنی غنی از ویتامین ها و مواد معدنی و فیبرها و کالری ضعیف است.

لیمو به نوبه خود کاهش وزن را افزایش می دهد و با هم ترکیب قدرتمندی هستند که شامل فیبرهای قابل حل است که به کاهش وزن کمک می کنند.

عصاره لیمو و جعفری توانایی بدن را بهبود می بخشد تا مواد مغذی را جذب کند، عملکرد کبد و دفع سموم و نیز گوارش را بهبود می بخشد.

مهم است! خوب نیست مقدار زیادی جعفری را برای کاهش وزن بنوشید، مهم نیست نتایج چقدر خوب هستند . این نوشیدنی در این موارد می تواند منجر به مشکلاتی در کلیه ها و کبد شود. پس از 5 روز از آن استفاده نکنید، اما قبل از این که متوجه شوید احساس خوبی ندارید.

آب جعفری برای لاغری شکم

تناسب اندام و لاغری با جوشانده جعفری

خواص دیگر جوشانده و چای جعفری

مصرف البته با اجازه پزشک "جوشانده جعفری" هنگام ناشتا و یا ساعتی پیش از خوردن غذا، خواص شگفت انگیزی بر سلامتی افراد دارد که شامل :

همانطور که در بالا گفته شد جعفری یک چربی سوز قوی است و نوشیدن جوشانده آن باعث کاهش وزن می شود.

جعفری برای درمان کیسه صفراء و بیماری های کبدی دارویی اثربخش است.

جوشانده جعفری به ترمیم بافت های آسیب دیده بدن و رشد رگ های خونی جدیدکمک می کند و جریان گردش خون را بهبود می بخشد.

 

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان