لیلا اوتادی | اینستاگرام لیلا اوتادی

فخر فروشی لیلا اوتادی با استخر بزرگ خونش | لیلا اوتادی بازیگر زیبا و پولدار ایران

عکسی از خانه زیبا لیلا اوتادی که نظر کاربران را جلب کرد.

فخر فروشی لیلا اوتادی با استخر بزرگ خونش | لیلا اوتادی بازیگر زیبا و پولدار ایران
کدخبر : 7799
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

لیلا اوتادی بازیگر زن سینما و تلوزیون ایران است. لیلا اوتادی بیشتر در فیلم های اکشن و پلیسی ایفای نقش کرده است. لیلا اوتادی قبل از بازیگری مربی بدنسازی بوده و به همین دلیل بدن ورزیده دارد. لیلا اوتادی علاوه بر بازیگری کار تالیف نیز انجام می دهد. در ادامه به زندگی شخصی و حواشی لیلا اوتادی می پردازیم.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی چگونه بازیگر شد؟

اوتادی در خصوص کشف استعداد بازیگری در خود گفت: حدود پنج یا شش سالم بود که جلوی آینه می‌ایستادم و بازی می‌کردم؛ و از همان زمان دوست داشتم بازیگر شوم. وقتی هفت سالم بود، خسرو شکیبایی برای انتخاب بازیگر در فیلم «کیمیا» به مدرسه ما آمد و من را برای این نقش انتخاب کرد اما پدرم اجازه نداد. تا دوره دیپلم چند بار این اتفاق برای من افتاد، ولی پدرم راضی نمی‌شد. تا اینکه بعد از اخذ مدرک دیپلم پدرم را راضی کردم.

شروع حرفه ای لیلا اوتادی

در سال ۱۳۸۱ با فیلم سینمایی چشمان سیاه مرحوم ایرج قادری حرفه ای کارش را شروع کرد، حضورش در سال ۱۳۸۳ در سریال مهر و ماه شروعی هیجان انگیز برایش در این حوزه با معرفی عوامل فیلم اولش بود.تئاتر مورد علاقه ا ش نمایش هملت است  از نظر او کار خوب همه جا خوب است چه در تلویزیون چه در سینما و چه در تئاتر و بازی در یک کار خوب تلویزیونی را به حضور در یک فیلم بد سینمایی ترجیح می دهد.وی خود را انسان کمال گرایی میداند و می گوید  اگر روزی از هالیود پیشنهاد بازی داشته باشم حتما قبول می کنم و این موضوع را یک موفقیت می دانم.

ز جمله سریال‌هایی که لیلا اوتادی در آن‌ها ایفای نقش کرده است می‌توان به «گاندو»، «حوالی پاییز»، «آرام می‌گیریم»، «چرخ فلک» و... اشاره کرد. او در فیلم‌هایی سینمایی از جمله «لاله»، «اخراجی‌ها» و... نیز بازی کرده است. اوتادی در سال ۱۳۸۷ نقش ساناز، دوست مینا (با بازی مهناز افشار) را در «پسر آدم، دختر حوا»؛ دومین فیلم سینمایی رامبد جوان بازی کرد. 

لیلا اوتادی بازیگر سینما وتلویزیون فیلم چپ دست به کارگردانی آرش معیریان ، نویسندگی بهمن معتمدیان و تهیه کنندگی منوچهر زبردست و داریوش بابائیان ساخته سال 1384 است. داستان در این فیلم لیلا اوتادی نقش دختری فراموشکار را بازی میکند که مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد.

لیلا اوتادی در سال 1385 اولین کار مناسبتی خود را در سریال آخرین گناه به کار گردانی حسین سهیلی زاده بازی میکند. این سریال در میان سریال های ماه رمضان 1385 از بقیه محبوبتر بوده است و موضوع آن حول محور چشم برزخی می گردد. موضوع داستان بدین ترتیب است که دکتر اکرمی ، که فردی وارسته و با ایمان است قبل از مرگش وصیت می کند که قرنیه چشمش به عبدالله صدوق که او نیز فرد متدینی است برسد. اما رویا دختر دکتر اکرمی با اصرار فراوان چشم پدر را به چشم نامزدش دکتر مودت که او نیز مشکل بینایی دارد پیوند می زند.

لیلا اوتادی با بازی در فیلم باغ قرمز به کارگردانی امیر سمواتی و نویسندگی پریچهره سهیلی در سال 1388 در کنار امین تارخ ایفای نقش کرد.

سگ های پوشالی اولین تجربه کارگردانی رضا توکلی بود که در آن لیلا اوتادی به همراه نیما شاهرخ شاهی و فرزاد فرزین ایفای نقش کرد.

سریال زخم نام جدیدترین سریال مسعود آب پررور است که لیلا اوتادی در آن نقش یک سروان نیروی انتظامی را بازی میکند.

لیلا اوتادی

جنجال نقش ندا آقاسلطان

در آبان 1389 خورشیدی ، خبر بازی اوتادی در نقش ندا آقاسلطان در فیلم پایان نامه در برخی رسانه ها و خبرگزاری های مستقل و دولتی ایران منتشر شد. ساعتی پس از انتشار ساخت این فیلم اعتراض مخالفان در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و بالاترین آغاز شد. صفحه مخالفان اوتادی در شبکه اجتماعی فیس بوک تنها در کم تر از هفت ساعت به سه هزار عضو رسید و هم چنین گروهی با نام موج آزادی وب سایت او را برای مدتی هک کرد.

در نهایت اعلام خبر بازی لیلا اوتادی در نقش ندا آقاسلطان توسط روابط عمومی فیلم پایان نامه تکذیب شد. هم چنین اوتادی در واکنش گفت : «دلم می خواهد بدانم چه کسی این دشمنی را روا داشته تا با طرح این گونه خبر مردم را نسبت به من هیستریک و عصبی نماید».

جنجال دستمزد بالای لیلا اوتادی

در خبری ، باشگاه خبرنگاران وی را با دریافت 75 میلیون تومان برای 25 روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط (حسین قاسمی جامی) گران ترین بازیگر زن سینمای ایران نامید. لیلا اوتادی در جمعه 13 اردیبهشت 1392 با حضور در برنامه تلویزیونی هفت که اختصاص به مسائل روز سینمای ایران دارد در حضور مهدی ودادی کارگردان فیلم زن. مرد. زندگی... یادآور شد :

«شایعاتی مبنی بر اینکه من گران ترین بازیگر سینمای کشور هستم گاه در فضای اینترنتی منتشر می شود که صحت ندارد و عده ای به دشمنی قصد دارند مرا گران ترین بازیگر سینمای ایران معرفی کنند در صورتی که این امر درست نیست. وی افزود ، به نظرم این حرف ها شایعات اینترنتی است که تنها از جانب دشمن شکل می گیرد.»

اوتادی در مورد دستمزد خود گفت : «مردم بهتر از همه دستمزد من را می دانند. شایعات مبنی بر بالا بودن دستمزد من برای خودم هم تازگی داشت و هم عجیب بود. اصلا این طور نیست و فکر می کنم یک عده با من دشمنی دارند. آقای ودادی نیز می تواند این مسئله را تأیید کند.» او همچنین در یکی از قسمت های برنامه ی دورهمی که به عنوان مهمان حضور داشت این شایعه را تکذیب کرد.

تالیفات لیلا اوتادی

اوتادی ، نخستین کتاب خود را که مجموعه شعری با نام '"در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست" است ، در زمستان 1393 و در قالب دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر کرد. این کتاب از جانب انتشارات مروارید و در 76 صفحه ، مشتمل بر 35 قطعه شعر سپید ، می باشد.

نظر لیلا اوتادی در مورد جشنواره فجر

من تاکنون در هیچ یک از مراسمات جشنواره فیلم فجر در این 15 سال شرکت نکرده ام ، چون فکر می کنم در آنجا نیز مافیا وجود دارد. هرچند ممکن است این اظهارنظر من سبب شود برای همیشه به من جایزه ندهند اما برایم مهم نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان