شباهت عملکرد رونالدو به جردن اتفاق نیست!

ملی‌پوش سابق آمریکایی مایکل جردن افسانه‌ای را با کریستیانو رونالدو مقایسه کرد.

شباهت عملکرد رونالدو به جردن اتفاق نیست!
کدخبر : 7626
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

صحبت درباره کریستیانو رونالدو یکی از مهمترین بحث‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر است. ملی‌پوش پرتغالی بلافاصله بعد از مصاحبه جنجالی‌اش با پیرز مورگان که منجر به جدایی او از منچستریونایتد شد، به قطر آمد. در روزهای اخیر هم همه جا صحبت از نیمکت‌نشینی او در بازی مقابل سوئیس در مرحله یک‌هشتم نهایی بوده است. حضور این فوق‌ستاره در جام‌جهانی آنقدر حرف و حدیث به راه انداخته که این حرفها به آمریکا هم کشیده شده است.

آخرین فردی که نظر خود را در مورد رونالدو بیان کرد «جیمی کنراد» بود که بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ پیراهن تیم ملی ایالات متحده را به تن می‌کرد و به میدان می‌رفت. او به کشمکش‌های فعلی کریستیانو رونالدو اشاره کرد و آن را با مدت زمانی از دوران حرفه‌ای مایکل جردن مقایسه کرد. جیمی کنراد در توییتر خود نوشت: «کریستیانو رونالدو رسما وارد مرحله «مایکل جردن با واشنگتن ویزاردز» شده است. دیگر هیچ‌چیز مثل سابق نخواهد شد.»

مایکل جردن، بازیکن افسانه‌ای شیکاگو بولز، دو سال آخر خود در بسکتبال حرفه‌ای را در تیم واشنگتن ویزاردز گذراند و در برخی از بازی‌ها برای این تیم تنها موفق به کسب دو امتیاز شده بود. او در برخی از دوئل‌ها تنها یک پرتاب از ۹ تلاش خود را به داخل سبد می‌انداخت؛ اتفاقی که هرگز در دوران حرفه‌ای او رخ نداده بود.

رکوردهای مایکل جردن باعث شد تا کنراد او را با کریستیانو رونالدو مقایسه کند که این فصل تنها یک گل در لیگ برتر و دو گل در لیگ اروپا برای منچستریونایتد به ثمر رساند.

کریستیانو رونالدو در جام‌جهانی ۲۰۲۲ تا به این جای کار تنها یک گل به ثمر رسانده، آن هم مقابل غنا در اولین بازی پرتغال در مرحله گروهی. ولی این گل او را به تنها بازیکن تاریخ تبدیل کرد که در پنج جام‌جهانی گلزنی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان