وام فوری | وام فوری بدون ضامن

وام فوری 150 میلیونی فرزندآوری | وام فوری با شرایط آسان + لینک ثبت نام

دبیر هماهنگی بانک‌های استان قزوین گفت: زوجین جوان زیر ۲۳ سال می توانند ۱۵۰ میلیون تومان و خانواده شهدا و ایثارگران ۳۰۰ میلیون تومان وام فرزند آوری دریافت کنند.

وام فوری 150 میلیونی فرزندآوری | وام فوری با شرایط آسان + لینک ثبت نام
کدخبر : 7479
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام فوری یکی از تسهیلات بانکی وسوسه برانگیز است. زوج های جوان و کار آفرینان برای شروع تازه می توانند از وام فوری برای تحول زندگی خود استفاده کنند. در شرایط اقتصادی فعلی و کمبود نقدینگی، مردم را تشویق به گرفتن وام فوری میکند. نیاز به وجه نقد برای شروع یا اتمام کاری باعث پیداکردن طرفداران زیادی برای وام فوری شده است. اخبار جدید از وام فوری را در ادامه بخوانید.

وام فوری 150 میلیونی فرزند آوری

محمد ابراهیم معدنی در نخستین نشست کارگروه اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده گفت:۱۵۰ میلیون تومان وام فرزند آوری برای زوجین زیر ۲۳ سال که در سامانه ثبت نام ثبت نام کرده اند پرداخت می شود.

معدنی تصریح کرد: روند ثبت نام وام فرزندآوری کاملا الکترونیک است و بانک‌ها بر اساس سهمیه اختصاص یافته، پرداخت وام را برعهده دارند.

وی بیان کرد: ۲۵۱ میلیارد تومان سهم استان قزوین برای پرداخت وام به زوجین و خانواد‌هایی است که صاحب فرزند می‌شوند.

دبیر هماهنگی بانک های استان قزوین یادآورشد: تاکنون ۱۵۱ میلیارد تومان اعتباری برای پرداخت به زوجین جوان تخصیص یافته است.

معدنی اظهارداشت: این وام برای زوجین زیر ۲۳ سال مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان و برای خانواده شهدا و ایثارگران دو برابر شده و 350 میلیون تومان است.

 هزار میلیارد تومان برای اعطای وام ۱۵۰ میلیون تومانی به سربازان ماهر منقضی خدمت پیش بینی شده است.

مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل از مهارت آموزی یک میلیون و سیصد هزار سرباز خبر داد و گفت: ۵ هزار میلیارد تومان برای اعطای وام ۱۵۰ میلیون تومانی به سربازان ماهر منقضی خدمت پیش بینی شده است.

سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح ضمن اشاره به استقبال قابل توجه کارکنان وظیفه از این وام درباره شرایط دریافت آن اظهار داشت: متقاضیان باید حتما کارت پایان خدمت خود را در سال ۹۷ یا سال‌های پس از آن تا چند ماه آینده دریافت کرده باشند. یکی از شروط داشتن گواهینامه مهارتی است و تفاوتی ندارد که سرباز این گواهی را قبل از خدمت، حین خدمت یا پس از خدمت دریافت کرده باشد. شرط دیگر داشتن مدرک کارشناسی یا بالاتر از آن بوده و شرط سوم نیز فارغ التحصیلی از هنرستان، دانشسرا یا آموزشگاه‌های علمی و کاربردی است.

وی در ادامه با بیان اینکه مبلغ این وام ۱۵۰ میلیون تومان برای خود اشتغالی و چهار میلیارد تومان برای کارآفرینی است، اظهار داشت: بازپرداخت این وام پنج تا هفت سال بوده و یک سال نیز تنفس دارد. سود این وام نیز چهار درصد است.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره نحوه درخواست برای این وام نیز چنین توضیح داد: متقاضیان دارای شرایط باید به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کرده و با پرداخت مبلغ ۵۰ هزار تومان درخواست خود برای دریافت وام را ثبت کنند. در آنجا می‌بایست فرمی را تکمیل کرده و در بخشی از آن نیز طرح خود برای اشتغال یا به اصطلاح پروپزال طرح خود را وارد کنند. با تکمیل این فرم، پلیس+۱۰ فرم‌ها را به وظیفه عمومی هر استان به عنوان دبیر کارگروه اشتغال هر استان ارجاع می‌دهد.

سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی با بیان اینکه هر مرحله از طریق ارسال پیامک به متقاضی اطلاع داده می‌شود، گفت: ۱۸ بانک عامل برای اعطای این وام تعیین شده است.

وی درباره شرایط ضامن برای دریافت این نیز تصریح کرد: یک کارمند دولت یا جواز کسب به عنوان ضامن از سوی متقاضی خواسته می‌شود.

منبع: ایبنا

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان