کارلس رکساچ: مسی باید بازنشسته شود

لیونل مسی 22 سال پیش با بارسلونا اولین قرارداد خود را امضا کرد و این بدون پیگیری‌های کارلس رکساچ، استعدادیاب سابق بارسا، امکانپذیر نبود. رکساچ یکی از بازیکنان قدیمی بارسا که سال ها دستیار یوهان کرویف بود و در یک مقطع مربی بارسا نیز شد، اولین کسی بود که با مسی قرارداد امضا کرد.

کارلس رکساچ: مسی باید بازنشسته شود
کدخبر : 7463
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

او اکنون از مسی می خواهد که اگر با آرژانتین در جام جهانی قهرمان شود، فوتبال را کنار بگذارد. رکساچ به رادیو ویا ترینیداد گفت:«مسی باید پس از قهرمانی با آرژانتین در جام جهانی از فوتبال خداحافظی کند. این بالاترین افتخار ممکن برای یک فوتبالیست است و هرچند تصمیمی شخصی محسوب می شود ولی اگر مسی جام جهانی را ببرد، باید به خودش بگوید، تا اینجا آمدم و حالا همه چیز تمام شده است. به تیم ملی همه چیز دادم و به عنوان قهرمان جهان بازنشسته خواهم شد. پس از این قهرمانی دیگر چیزی برای فتح کردن نمانده است. این بهترین خداحافظی برای مسی خواهد بود؛ در اوج و با جام قهرمانی.»

رکساچ ادامه داد:«در این جام جهانی اگر مسی مهار شود و او نتواند گل بزند، تیم مقابل شانس بیشتری برای پیروزی برابر آرژانتین خواهد داشت. تنها راه پیروزی بر آرژانتین، مهار و محدود کردن مسی است. به شکل ویژه دوست دارم مسی قهرمان جهان شود. از قهرمانی آرژانتین بیشتر از قهرمانی اسپانیا خوشحال خواهم شد. پس از چند سال سخت و انتقادهای غیرمنصفانه ای که به مسی شده، او مستحق بالابردن جام است. متاسفانه در آرژانتین هنوز مسی را با مارادونا مقایسه می کنند. درست است که مارادونا آرژانتین را قهرمان جهان کرد ولی از لحاظ تداوم و باقی ماندن در سطح اول فوتبال دنیا این دو قابل قیاس نیستند. مسی 20 سال است در اوج بازی می کند. 1000 بازی رسمی انجام داده و نزدیک به 800 گل زده است. آرزو می کنم او امسال قهرمان جهان شود.»

لازم به ذکر است که آرژانتین روز جمعه در یک چهارم نهایی جام جهانی باید به مصاف هلند برود.

 

منبع: ورزش 3
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان