مونا کرمی | اینستاگرام مونا کرمی

مونا کرمی عزادار شد | ضجه های مونا کرمی در بهشت زهرا دل همه را آب کرد

عکسی مربوط به سکانس فیلمی از مونا کرمی را در ادامه میبینید.

مونا کرمی عزادار شد | ضجه های مونا کرمی در بهشت زهرا دل همه را آب کرد
کدخبر : 7393
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

مونا کرمی از بازیگران جوان و چهره جدید تلوزیون است. مونا کرمی متولد 69 میباشد. مونا کرمی علاوه بر بازیگری در رادیو جوان نیز فعالیت دارد. خبری از ازدواج مونا کرمی در فضاهای مجچازی منتشر نشده و به نظر میرسد مجرد باشد. مونا کرمی جز بازیگران بی حاشیه بوده و جنجالی نیست. در ادامه به جدیدترین اخبار از مونا کرمی میپردازیم.

مونا کرمی

پخش سریال از سرنوشت با بازی مونا کرمی

پخش سومین فصل از سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان به تازگی آغاز شده است و مونا کرمی یکی از بازیگرانی است که در این سریال به ایفای نقش پرداخته است.

مونا کرمی از چهره های جوان دنیای هنر است که در سریال از سرنوشت بازیگر نقش آرزو است.

بازی مونا کرمی در سریال از سرنوشت

مونا کرمی در فصل سوم سریال از سرنوشت بازیگر نقش آرزو است و این نقش را در فصل دوم مرضیه موسوی ایفا میکرد.

آرزو خواهرزاده شوهر الهام است که زمانی سهراب کنار آنها زندگی میکرد و ماجرای آشنایی سهراب و آرزو به همان زمان های کودکی بازمیگردد و البته دلبستگی هایی هم میان این دو وجود دارد و آرزو بعد از چند سال زندگی در خارج از کشور بخاطر علاقه ای که به سهراب دارد به ایران بازمیگردد.

کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب و نقش مقابل مونا کرمی در فصل سوم سریال از سرنوشت است.

مونا کرمی فعالیت در دنیای هنر را با بازی در تئاتر آغاز کرد و اولین بار با سریال بیمار استاندارد ساخته سعید آقاخانی در سال 95 در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد و سریال حوالی پاییز ساخته حسین نمازی دومین سریال مونا کرمی در تلویزیون بود و این بازیگر جوان در سریال دل دار بازیگر نقش بنفشه بود.

سرال از سرنوشت روایتگر ماجراهای زندگی سهراب و هاشم دو شخصیت اصلی قصه از دوران کودکی تا نوجوانی و جوانی است. فصل اول ماجراهای مربوط به کودکی سهراب و هاشم و پرورشگاه، فصل دوم روایتگر دوران نوجوانی آنها بود و در فصل سوم ماجراهای مربوط به جوانی آنها به تصویر کشیده میشود.

بازی او در سریال حوالی پاییز

جدیدترین سریال او بازی در سریال حوالی پاییز به کاگردانی حسین نمازی است. او در این سریال نقش شیوا را بازی می کند که جوانه دلشاد هم نقش عاطفه دوست صمیمی او را بازی می کند.

او در تئاتر هم ایفای نقش کرده است و نمایش الجزایر به کارگردانی میلاد فرح زاده و نمایش خانوادگی به کارگردانی بهیاد نجفی را در کارنامه دارد. او در فیلم بازکشت هم ایفای نقش کره است.

ازدواج مونا کرمی

اطلاعات زیادی در مورد زندگی مشترک و ازدواج و یا عکس همسر مونا کرمی منتشر نشده است .

سریال و فیلم های مونا کرمی

مونا کرمی

نمایش الجزایر به کارگردانی میلاد فرج زاده

نمایش خانوادگی به کارگردانی بهیاد نجفی

سریال حوالی پاییز 97

سریال بیمار استاندارد در نقش سحر و نامزد بهنام

سینمایی بازگشت سال 96 حضور موثر و فعال داشته و یکی از برترینای این فیلم بود.

ماجرای تفاوت پوشش واقعی با تصویرمونا کرمی در مورد اینکه پوشش او در تلویزیون بسیار با اهر واقعی اش تفاوت دارد گفت :

خب ببینید هر کشوری با توجه به قوانین اش یه سری محدویت هایی دارد و کشور ما هم همین طور است ما داریم تو کشورر اسلامی زندگی می کنیم و تلویزیون نمیتوانیم با همین پوشش خودمون ظاهر شویم و باید با پوشش اسلامی ظاهر شویم.

و در ادامه در مورد پوشش خود گفت

خب فکر می کنم این خودش یه ذره تأثیرش خیلی زیاده. مثلا من واقعا سر بعضی کارامون خیلی پیش می اومد که بازیگرا و همکارا بعد اینکه لباسمو عوض می کردم و گریمو پاک می کردم منو نمی شناختند. خودمم موافقم چهره ام خیلی فرق میکنه و متفاوت می شود.

مونا کرمی در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است ، فرزند ارشد می باشد و یک برادر به نام « مجید » دارد که سه سال از وی کوچکتر است ، مجید کرمی در زمینه موسیقی فعالیت دارد .

مونا کرمی

فعالیت در رادیو جوان

سال 89 با ورود به رادیو جوان توانست در نمایش های رادیو حضور موفقی داشته باشد ، مونا کرمی در نمایش های « الجزایر » کاری از « میلاد فرح زاده » و « نقش دوم » به کارگردانی افشین زمانی توانست توانایی خود در این زمینه را نیز به اثبات برساند .

فیلم کوتاه و سینمایی

مونا کرمی سال 96 با بازی در فیلم کوتاه « خرده ریزه » و فیلم سینمایی « آپاندیس » به کارگردانی حسین نمازی توانست سال موفقی داشته باشد .

آرزو در سریال از سرنوشت

مونا کرمی

مونا کرمی در سریال از سرنوشت فصل سوم نقش « آرزو » را بازی کرده است ، آرزو دختری است که سهراب ( کیسان دیباج ) به او علاقه مند می باشد ، از دیگر بازیگران سریال از سرنوشت می توان به دارا حیایی و فاطیما بهارمست اشاره کرد .

سایر بازیگران : حسین پاکدل ، علیرضا آرا، پوریا پورسرخ ، علیرضا استادی ، مجید واشقانی ، لیلا بلوکات ، شبنم فرشادجو ، مائده طهماسبی ، سید مهرداد ضیایی ، مرضیه موسوی ، نسیم فروغ،  حبیب دهقان‌نسب ، سارا والیانی، یغما یارعلی، فریبا نادری ، مهدی صبایی و…

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان