مهدی قائدی | اینستاگرام مهدی قائدی

مهدی و قائدی و زنش طلاهاشونو به رخ میکشن! | چقد تابلو مهدی قائدی داره فخر دارایاشو میفروشه به ملت

عکسی از مهدی قائدی و همسرش که نظر کاربران را جلب کرد.

مهدی و قائدی و زنش طلاهاشونو به رخ میکشن! | چقد تابلو مهدی قائدی داره فخر دارایاشو میفروشه به ملت
کدخبر : 7286
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

مهدی قائدی بازیکن سابق و البته جوان ایرانی است. مهدی قائدی از بازیکنان خوب و قوی تیم استقلال بود. مهدی قائدی چندین سال پیش بر اثر تصادف کرد و در این تصادف احمدرضا شاکر فوت کرد. ماجرای تصادف مهدی قائدی و این بازیکن جوان همچنان  در هاله ای از ابهام وجود دارد. مهدی قائدی با ازدواجش حاشیه های زیادی برای زندگی خود به پا کرد. مهدی قائدی و همسرش در دوبی زندگی می کنند و مدتی است همسرش به ایران برگشته است.

مهدی قائدی

چکیده ای از بیوگرافی مهدی قائدی 

نام  کامل :مهدی قائدی 

تاریخ تولد :14 آذر 1377 

محل تولد :بوشهر 

باشگاه کنونی :استقلال 

شماره پیراهن :16   

دوران فعالیت ورزشی مهدی قائدی 

قائدی از ۱۰ سالگی فوتبال را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر شروع نمود و توانست در فصل ۹۶ – ۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه وارد شود او در اولین فصل بازی خود موفق شد ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را هم در همان سال به دست آورد.    

K0309835

مهدی قائدی پس از پیروزی و گرفتن لقب یک پدیده با استقلال به توافق رسید و رهسپار تیم پر طرفدار اسقلال گردید. استقلال 17 تیر 1396 قائدی را به دست آورد و با قرارداد 5 ساله وی را به وارد بازی کرد و این بازیکن 19 ساله نخستین تجربه بازی در لیگ برتر را به دست آورد.    

او به سرعت پیش هواداران استقلال به محبوبیت رسید و به وی لقب باشوی کوچک را دادند. در ابتدا به او زیاد اعتماد نکردند و حاشیه های گوناگون باعث شد او از تیم دور شود ولی با حضور استراماچونی نقش دیگری از مهدی قائدی پیدا شد و توانست درخشش بیظیری از خویش به نمایش بگذارد.   

مهدی قائدی

عملکرد باشگاهی مهدی قائدی 

ایران جوان  قائدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر شروع کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در اولین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال به دست بیاورد.     استقلال تهران  قائدی در نخستین بازی خود برای استقلال در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ پس ‌از درخشش او در لیگ یک، استقلال برای جذب او دست به‌کار شدند و او در نهایت با قراردادی ۵ ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست.    

قائدی در بازی برابر سپاهان در ۱۵ آذر ۱۳۹۶  او اولین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ در برابر استقلال خوزستان انجام داد. او در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد. از این رو هواداران استقلال به او لقب باشو کوچک را داده‌اند.     ۲۰۱۸–۲۰۱۹  او در این فصل در هفته ششم لیگ برتر و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان نخستین گل خود برای استقلال را به نتیجه رساند.  

     ۲۰۱۹–۲۰۲۰  او در این فصل شماره ۱۰ را بر تن کرد. او در بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی در هفته اول لیگ نوزدهم به صورت تعویضی به میدان آمد. در بازی با نفت مسجد سلیمان اولین گل فصل ۲۰۱۹ ۲۰۲۰ خود را زد.     تیم ملی  قائدی سال ۲۰۱۷ تحت مدیریت امیر حسین پیروانی به تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران برای شرکت در جام جهانی دعوت شد. قایدی بعد از نشستن روی نیمکت برای بازی مقدماتی ایران در برابر کاستاریکا، نخستین بازی خود را در مقابل زامبیا به میدان رفت و در این مسابقه ۱۸ دقیقه بازی کرد. وی همیطور برای چند دقیقه در مقابل پرتغال بازی کرد؛ ولی مصدوم  شد و از بازی خارج شد.   

مهدی قائدی

دوران فعالیت ورزشی مهدی قائدی   

اخراج مهدی قائدی از استقلال:  او در مهرماه ۱۳۹۶ به علت بی‌احترامی به پیراهن تیم و دست ندادن با وینفرد شفر، مربی تیم استقلال از تیم اخراج شد. در فروردین ماه ۱۳۹۸ یک بار دیگر هم به علت حاضر نشدن در تمرینات تیم، مجددا از تیم اخراج گردید.    افتخارات مهدی قائدی  - پدیده لیگ آزادگان 96–1395  - جام حذفی 96 با استقلال تهران    تصادف جنجالی مهدی قائدی و مرگ یک فوتبالیست  مهدی قائدی در روز نهم بهمن ماه سال ۹۶ هنگامی که برای کارهای دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی آسیب دید و در بیمارستان خلیج فارس بستری شد.

وی همراه بعضی دوستانش در حال بازگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که ماشین آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می شود و احمد شاکری که فوتبالیست بوده بر اثر تصادف فوت میکند. فوت او حواشی بسیاری برای مهدی به وجود می آورد و خانواده احمد از قائدی شکایت می کنند .گفته می شود که مهدی قائدی پشت فرمان نشسته بود.   

مهدی قائدی

ازدواج مهدی قائدی 

مهدی قائدی مدتی است که ازدواج کرده است. در همین رابطه وی عکسی دو نفره از خودش و همسرش ستاره معصومی منتشر کرده که باعث حواشی زیادی شده است.    

یکی از حاشیه ها موضوع سن و سال همسر مهدی قائدی است. در عکس منتشر شده به نظر همسر مهدی قائدی از او بزرگتر است! بعضی ها در شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند که همسر مهدی قائدی 7 سال از او بزرگتر و متولد 1370 است در صورتی که مهدی قائدی متولد سال 1377 است.

ارسال نظر: