خواهران زورگیر در دام پلیس + جزئیات

3 خواهر بعد از زورگیری از زنی مسن شناسایی و دستگیر شدند.

خواهران زورگیر در دام پلیس + جزئیات
کدخبر : 7258
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

3 خواهر که با توسل به خشونت و زور از خانه زنی مسن دزدی کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، با وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک زن سالخورده در شمال تهران رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، ۳ زن جوان به عنوان پرستار وارد خانه مالباخته شدند و پس از جلب اعتماد وی لوازم با ارزش خانه را شناسایی و نقشه سرقت را طراحی کردند.

سارقان حرفه‌ای پس از شناسایی اموال با ارزش خانه، با تهدید چاقو دست و پای زن سالخورده را بسته و اقدام به سرقت دلار، طلا و ... از خانه مورد نظر کردند و متواری شدند.

بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان وارد عمل شدند و در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و تحقیقات شبانه‌روزی هویت متهمان را که با یکدیگر خواهر هستند، شناسایی کردند.

کارآگاهان با کشف این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی پی بردند سارقان سابقه دار بوده و مخفیگاه آن‌ها را در جنوب تهران شناسایی کردند.

کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، پس از هماهنگی‌های قضایی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهمان پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی سرقت به عنف از زن سالخورده معترف شدند و اعتیاد را دلیل این جرم عنوان کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان