بهرام رادان | بهرام رادان بیوگرافی

بیوگرافی بهرام رادان

عکسی از همسر بهرام رادان که نظر کاربران را جلب کرد.

بیوگرافی بهرام رادان
کدخبر : 6995
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

بهرام رادان علاوه بر بازیگری در حرفه مدلینگ نیز فعالیت دارد. بهرام رادان با بازی در فیلم شمعی در باد مشهور شده و فیلم سنتوری نیز او را به اوج شهرت و معروفیت رسانده است. بهرام رادان اخیرا در فیلم نمایش خانگی جیران نیز بازی کرده است و نقدهای زیادی بر بازی او وارد شده است. خبر ازدواج بهرام رادان به تازگی پخش شده و واکنش های زیادی را به همراه داشت. بهرام رادان این خبر را در 13 فروردین اعلام کرد و مخاطبان تصور می کردند که این خبر کذب بوده ولی بعد ها نیز فیلم هایی از ماه عسل و مسافرت بهرام رادان در اینستاگرام پخش شده است.

بهرام رادان

بهرام رادان

عکس جنجالی همسر بهرام رادان | فخر فروشی همسر بهرام رادان با کادوی چند میلیاردی آقاشون!

بهرام رادان

بیوگرافی بهرام رادان

نام:بهرام

نام خانوادگی:رادان

تاریخ تولد:1358/2/8

محل تولد :تهران

تحصیلات:فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی

وضعیت تاهل:مجرد

زمینه فعالیت:بازیگری، تهیه کنندگی و خوانندگی

زندگی شخصی بهرام رادان

بهرام رادان بازیگر سینما و تئاتر متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران است اما اصالت اصفهانی دارد.

این ستاره سینما فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. مهین دخت سهامی، مادر بهرام رادان خانه‌دار و رضا رادان پدر او سرهنگ بازنشسته قبل از انقلاب بود.

بهرام رادان فرزند آخر و دارای دو خواهر و یک برادر است.

بهرام رادان هنرمند خوب کشورمان به تازگی با انتشار پستی در اینستاگرام خبر فوت پدرش را منتشر کرد و نوشت:

بامداد بیست و پنجمین روز اولین ماه زمستان سال دوصفر برای من خوش یمن نبود، ساعت از دو بامداد گذشته بود و بدن نیمه جان پدرم احیا نمی شد، تلاش عزیزان اورژانس به جایی نرسید و سری تکان دادند و با واژه "تسلیت میگیم" غم دنیا روی سرم آوار شد... ساعت زندگی پدر در یک شب سرد بارانی در خانه خودش و در همان کوچه بن بست که دوست داشت، برای همیشه از حرکت ایستاد...

برای من دیدن پدری که سالها صلابتش مثال راه و روش زندگی ام بود، در بستر بیماری و رنجوری روزهای آخر چنان دردناک و غصه دار بود که رهایی از تن خسته و آرامش مطلق ابدی اش، تنها اندکی از درد فراقش می کاهد.

باباجانم تمام تلاشم را کردم که فرزند خوبی برایت باشم، کم و کاستی اگر بود به بزرگواری خود ببخش. خداحافظ جناب سرهنگ من

ازدواج بهرام رادان

بهرام رادان مجرد است و تا کنون خبری از ازدواجش منتشر نکرده است. او با توجه به اصرار مادرش برای ازدواج هنوز تصمیمی برای زندگی متاهلی ندارد.

حاشیه برای بهرام رادان و عذر خواهی او

بهرام رادان در سال 1394 با نوشتن متنی در توییتر خود از قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان در کنگره آمریکا بعنوان یک رویداد بزرگ یاد کرد و آن را برابر با لغو قانون برده داری دانست اما بعد از حملات شدید از طرف روزنامه کیهان توییت خود را حذف و به مدیر مسئول این روزنامه نامه عذرخواهی نوشت.

ورود بهرام رادان به دنیای هنر

بهرام رادان بعد از خدمت سربازی که مشغول گشتن بین آگهی های روزنامه برای یافتن شغل مناسب بود، نظرش به آگهی کلاس های بازیگری هیوا جلب شد و در این کلاس ها شرکت کرد. سر کلاس ثریا قاسمی فیلمنامه شور عشق به او پیشنهاد شد و او اولین بار سال 1379 در 21 سالگی جلوی دوربین رفت و یکی از نقش های اصلی را ایفا نمود.

بهرام رادان

او در دومین حضور موفق خود در سینما برای بازی در فیلم آواز قو جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد.

بهرام رادان با بازی در فیلم شمعی در باد به شهرت رسید اما اوج شهرت او به بازی در فیلم سنتوری در نقش علی سنتوری مربوط می شود که مسیر هنری اش را تغییر داد.از بازیگری تا مدلینگ شدن بهرام رادان

بهرام رادان در سال 91 مدتی به کشور کانادا رفت و دوره شش‌ماهه اکتینگ را گذراند و بعد از آشنایی با شیوه های حفظ دیالوگ به زبان انگلیسی در تئاتر یک فیلم مستند به نام رویای شهرت را کارگردانی کرد.

او به جز بازیگری و کارگردانی در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می کند و یکی از سهامداران کافه های زنجیره ویونا در ایران می باشد، بهرام رادان دارای یکی از کافه های اصلی و مرکزی ویونا در پاسداران تهران می باشد.

حمل مشعل المپیک 2018

در سال 2017 شرکت سامسونگ بهرام رادان را به سئول کره جنوبی برای حمل مشعل بازی های المپیک زمستانی 2018 دعوت نمود.

بهرام رادان بعد از برگزاری مراسم در این باره گفت:

دو هفته پیش یکی از خاطره انگیزترین اتفاقات زندگی ام رقم خورد، حضور در بزرگترین رویداد ورزشهای زمستانی سال و حمل مشعل المپیک کره جنوبی، جدا از اعتبار فوق العاده مراسم و افتخار نمایندگی نام بزرگ مردم ایران، بودن در کنار انسانهای فوق العاده ای که مشعلداران گروه ما بودند، تجربه ای کم نظیر بود که تا آخر عمر فراموش نخواهم کرد.

بهرام رادان، سفیر سازمان ملل

از سال 1389 بهرام رادان به عنوان سفیر ایرانی برنامه جهانی غذا در مبارزه علیه گرسنگی منصوب شد تا سطح آگاهی ایرانیان را در مورد گرسنگی جهانی و مسائل مربوط به پناهندگان در کشور را ارتقا دهد.

خوانندگی بهرام رادان

بهرام رادان یکی از بازیگرانی است که در زمینه خوانندگی فعالیت دارد. اولین آلبوم این هنرمند با نام «روی دیگر» در بهمن ماه سال 1391 منتشر شد و شامل 9قطعه به زبان فارسی و 3قطعه به زبان انگلیسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان