فال واقعی کاری و عشقی شما در 30 آبان ماه

فال و طالع بینی هر روزتان را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال واقعی کاری و عشقی شما در 30 آبان ماه
کدخبر : 6927
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فروردین

به افرادی که ملاقات می کنید، زمان بیشتری بدهید تا به خود ثابت کنید که قابل اعتماد هستند یا خیر. اگر این محافظه کاری ها را رعایت کنید، در این ماه با مهارت و تشخیص بیشتری مانور خواهید داد.

از جزئیات کارهایی که باید انجام دهید آگاه باشید، اما فکر نکنید که مجبورید همه آن ها را خودتان انجام دهید. اکنون زمان خوبی برای تفویض مسئولیت ها است. بررسی کنید و ببینید که چه کسی می تواند کدام  مسئولیت را به عهده بگیرد.

اردیبهشت

قبل از اینکه ایده های خود را به دیگران منتقل کنید، آرام باشید و آن ها را سازماندهی کنید. این به ویژه در مورد روابط عاشقانه شما صادق است.

به محض اینکه این موضوع مطرح می شود، شما دچار تنش می شوید و به طرز نامناسبی احساسات تان غلیان می کند. قبل از اینکه ادامه دهید، ثبات خود را برگردانید و مرکز تعادل خود را پیدا کنید.

خرداد

در مورد مسائل عاشقانه، به دوران اوج خود رسیده اید. اکنون زمانی است که یا رویای شما در نهایت محقق می شود، یا متوجه می شوید که تمام تلاش هایتان با شکست مواجه شده است.

همه چیز به نحوه عملکرد شما در چند ماه اخیر بر می گردد. درواقع اکنون زمان حسابرسی است و قرار است با واقعیت روبرو شوید.

تیر

احساسات شما قوی هستند. اکنون احساس خوبی دارید. در عین حال، ممکن است زبان تان بسته باشد و نتوانید احساسات واقعی خود را خصوصا در حوزه عشق و روابط عاشقانه، به راحتی ابراز کنید.

شاید آنقدر افکار مختلف در ذهن تان هست که نمی دانید چگونه آن ها را سر و سامان دهید یا کدام را فاش کنید و کدام را پنهان نگه دارید.

مرداد

مسائل و روابط عاشقانه شما بایستی خوب پیش برود؛ اما سعی کنید زیاده روی نکنید. مراقب باشید آنقدر درگیر فانتزی های عاشقانه نشوید که نتوانید به جزئیات توجه کنید.

امروز، فرصت خوبیست تا پیش از بنا کردن همه چیز، ابتدا زیربنای محکمی بسازید. اگر قبلا شروع به ساختن آینده تان بر اساس این رابطه کرده اید، بهتر است عقب بکشید و و بررسی کنید که آیا زیربنا و ستون ها کاملا محکم هستند یا خیر!

شهریور

امروز، از آن روزهایی است که بر سر دوراهی جاده زندگی گیر می کنید و نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام مسیر را باید در پیش گرفت.

اما اکنون که همه چیز در جهت مختلف در جریان است، شما باید بفهمید که به کدام سمت بروید. مسیری را نتخاب کنید که طبیعی تر به نظر می رسد. به یاد داشته باشید که هر انتخابی که بکنید انتخاب درستی خواهد بود.

مهر

چمدان تان را بسته اید، هواپیما سوخت گیری کرده و از برج مراقبت اطلاعات گرفته اید اما انگار به دلایلی نمی توانید از زمین بلند شوید!

شاید جزئیاتی در مورد این سفر وجود دارد که در نظر نگرفته اید. وقتی از شما سوال می پرسند، همه پاسخ ها را ندارید. این امر، به ویژه در مورد مسائل عاشقانه صادق است.

آبان

کسی که سازماندهی و ثبات بیشتری داشته باشد، پیروز خواهد شد. اجازه دهید این پیروزی از آن شما شود. با این حال، مراقب باشید! افراد دیگر ممکن است سعی کنند شما را از مسیرتان منحرف کنند.

ممکن است در میانه یک پروژه مهم باشید و تصمیم بگیرید که استراحت کنید. قبل از اینکه متوجه شوید، تلفن زنگ می خورد و ناگهان بدون هیچ راه فراری به دام می افتید!

استراحتی که امیدوار بودید بیش از پنج دقیقه طول نکشد، به یک وقفه بزرگ تبدیل می شود!

آذر

مغز شما در حال پردازش افکار زیادی است! هرکس دیگری جای شما بود، دچار سرگیجه می شد! تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید، این است که هرچه در فکرتان می گذرد را بیان نکنید. بگذارید این افکار به صورت درونی پردازش شوند.

مردم دوست دارند تصمیم نهایی شما را بدانند، نه روندی که برای رسیدن به آن طی کرده اید. اگر این کار را انجام دهید، در وقت همه افراد صرفه جویی کرده اید!

دی

ممکن است در برقراری ارتباط با دیگر افراد در موقعیت های اجتماعی مشکل داشته باشید. شاید از شنیدن مکرر مکالمات سطحی تکراری ناامید شده باشید.

در حالی که باید (حتی به صورت مجازی) با افراد مختلف معاشرت کنید، به این فکر می کنید که چقدر خوب می شد اگر می توانستید تنها جلوی تلویزیون بنشینید!

در حال حاضر، خواسته شما اجتناب از موقعیت هایی است که می دانید از آن ها لذت نخواهید برد. خودتان را شکنجه ندهید! راحت باشید!

بهمن

به احتمال زیاد، اخیرا در حوزه روابط عاشقانه شما همه چیز خوب پیش رفته است. متوجه این موضوع می شوید که ارتباطات تان بهبود یافته است. اما توجه داشته باشید که آنقدر غرق بخش های خوب نشده باشید که از سایر جزئیات غافل شوید.

اسفند

شما ممکن است از نظر عاطفی احساس خوبی داشته باشید، اما متاسفانه به نظر می رسد اطرافیان شما احساسات خوبی را با شما به اشتراک نمی گذارند. اولین غریزه شما ممکن است این باشد که خود را فدای راحتی دیگران کنید.

به یاد داشته باشید که دیگران باید یاد بگیرند که خودشان مسئول احساس شان هستند. اگر کسی حالش خوب نیست، بگذارید بد بماند. شاید بهتر باشد امروز را به تنهایی بگذرانید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان