آلودگی هوا تا پایان هفته در تهران ادامه دارد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، تا پایان هفته در مناطق پر تردد شهری، قسمت‌های مرکزی، غربی و جنوبی استان افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا همچنین کاهش دما از چهارشنبه (۲ آذر) پیش‌بینی می‌شود.

آلودگی هوا تا پایان هفته در تهران ادامه دارد
کدخبر : 6909
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

با بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی از امروز(۲۹ آبان ماه) تا پایان هفته به دلیل جو نسبتا پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه در مناطق پر تردد شهری، قسمت‌های مرکزی، غربی و جنوبی استان افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ( ۱ و ۲ آذرماه) در بیشتر مناطق استان افزایش ابرناکی مورد انتظار است.

طی امروز و فردا (۲۹ و ۳۰ آبان ماه) تغییر محسوس در دما مشاهده نمی‌شود و از روز چهارشنبه (۲ آذرماه) کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۴- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۳۰ آبان) صاف گاهی وزش باد همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات غبارآلود با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (اول آذرماه) قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در بعدازظهر افزایش ابر و در بعضی ساعات غبارآلود با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۶درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان