بهاره رهنما | اینستاگرام بهاره رهنما

بهاره رهنما طوفان کرد | عکس متحیر کننده از بهاره رهنما

عکسی از بهاره رهنما که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

بهاره رهنما طوفان کرد | عکس متحیر کننده از بهاره رهنما
کدخبر : 6802
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

بهاره رهنما از بازیگران پرحاشیه سینمای ایران است. ازدواج اول بهاره رهنما با پیمان قاسم خانی با وجود فرزند منجر به طلاق شد. بهاره رهنما بعد از این طلاق و ازدواج با امیرخسرو عباسی خود را بر سر زبان ها انداخت. بهاره رهنما با این ازدواج حواشی زیادی را درست کرد. او از این ازدواج نیز موفق بیرون نیامد و طلاق گرفت. طلاق دوم بهاره رهنما باعث شد که این بازیگر پرحاشیه سوژه داغ خبری باشد. خبرهایی از گوشه و کنار مبنی بر ازدواج سوم بهاره رهنما به گوش می رسد. اگر طرفدار این بازیگر پرحاشیه و البته محبوب هستید، به روز ترین اخبار مربوط به بهاره رهنما و سایر سلبریتی ها را از گشتنی نیوز دنبال کنید.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

برنامه شام ایرانی با حضور بهاره رهنما، مریم امیرجلالی، فلور نظری و شهرزاد کمال زاده حسابی خبرساز بود. سر میز شام وسط صحبت های بهاره رهنما ، فلور نظری می خندد و همین موضوع به مزاج بهاره رهنما خوش نمی آید و او فکر می کند فلور نظری حرف های او را به سخره گرفته است.

تا حدی این جر و بحث ادامه پیدا می کند که فلور نظری از گفتن واژه بی ادب از سوی بهاره رهنما بسیار جا می خورد و حتی با گریه میز شام را ترک می کند!

بهاره رهنما به سیم آخر میزنه ! | عکس نامتعارف بهاره رهنما با چهره جدید

بهاره رهنما

بیوگرافی و زندگینامه کامل بهاره رهنما        

نام :بهاره         

نام خانوادگی :رهنما         

تاریخ تولد :1352/9/10         

محل تولد :اراک         

تحصیلات : لیسانس ادبیات فارسی و حقوق قضایی         

زمینه فعالیت :بازیگر، فیلمنامه نویس و نویسنده         

همسر سابق :پیمان قاسم خانی (نویسنده و بازیگر)         

همسر فعلی:امیرخسرو عباسی

 

بهاره رهنما  زندگی خصوصی

 بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد.  کودکی بهاره رهنما  بهاره رهنما در دوران کودکی  پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.     

خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند. 

بهاره رهنما

ازدواج بهاره رهنما   

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد.     پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و  خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد.  امیر خسرو عباسی نیز یک بار ازدواج نموده و یک دختر از همسر سابق خود دارد. 

تحصیلات بهاره رهنما   

بهاره رهنما درسال 1370 به دلیل درس خواندن به صورت جهشی، وارد دانشگاه شد و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد.    بهاره رهنما از نویسندگی تا کارگردانی  بهاره رهنما در کنار بازیگری ، نمایش نامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. اوعلاقه زیادی به کتابخوانی داشته و تابحال حدود 10 کتاب نوشته است. همچنین او سابقه تهیه کنندگی آلبوم «علی شوکت» خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد. در آلبوم شوکت چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است. 

بهاره رهنما  و شغل های مختلف

بهاره رهنما بازیگر فعالی است، او در کنار بازیگری، سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد و در برندهای مختلف بعنوان مدلینگ حضور دارد. همچنین کنار فعالیت های مختلف خود رستوران داری نیز می کند و رستوران «گوزن» در سعادت آباد تهران متعلق به ایشان می باشد.  کاهش وزن بهاره رهنما   بهاره رهنما که سال های متوالی از اضافه وزن زیادی برخوردار بود، گذاشتن بالون در معده را امتحان کرد اما این روش نتیجه نداد و اضافه وزن بیشتری را به دنبال داشت، او سپس عمل اسلیو معده را برای لاغری و کاهش وزن انجام داد که این عمل منجر به کاهش وزن 40 کیلویی او شد. 

حواشی بهاره رهنما   

بهاره رهنما در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد، او بازیگر پر حاشیه ای است که هر روز حواشی جدیدی برایش رقم می خورد.  سیروان خسروی با انتقاد از وضعیت کشور در یک پست اینستاگرامی سلبریتی ها را مقصر دانست و خانم رهنما سیروان را متهم به جلب توجه با بی ادبی کرد که در نهایت سیروان خسروی بخاطر توئیت های بهاره رهنما از وی شکایت کرد و توانست او را به تحمل 50 ضربه شلاق تعزیزی محکوم کند.   همچنین حضور بهاره رهنما در شام ایرانی حواشی زیادی را برای او رقم زد، همچنین او چندی پیش طی اظهارات عجیب گفته بود «هر کس پس از 30 سال کار نتواند رفاه و آسایش برای خود و اطرافیانش فراهم کند بی دست و پاست» که این اظهارات با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شد.

بهاره رهنما

حواشی در شام ایرانی   

شام ایرانی مجموعه‌ای ویدئویی است که سری اول آن به کارگردانی بیژن بیرنگ بوده و فصل های بعدی این برنامه را محمد شایسته، سروش صحت، سعید ابوطالب کارگردانی کرده‌اند. شرکت در شام ایرانی برای خانم رهنما با حاشیه های فراوانی همراه بود.  مریم امیر جلالی ، شهرزاد کمالزاده، بهاره رهنما و فلور نظری در یک گروه قرار داشتند.   بهاره رهنما در این برنامه در بخشی از صحبت هایش درباره دختران ایرانی گفت: " دختران ایرانی سر و وضعشان مثل نیکول کیدمن است و طرز فکرشان لر."  این سخنان او با واکنش‌ها و انتقادات زیادی در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران زیادی این حرف ‌های بهاره رهنما را توهین به قوم لر دانستند اما او بیان نمود که منظورش توهین به قوم لر نبوده و موضوع مقایسه یک فیلم خیلی قدیمی (دختر لر) و فیلم های به روز با بازی بازیگران جدید بود.   در بخش دیگری از این برنامه بعد از صحبت‌های بهاره رهنما، فلور نظری می‌خندد و خانم رهنما خنده او را نشانه تمسخر می‌داند، به همین دلیل جرو بحثی بین او و فلور نظری رخ داده تا جایی که فلور نظری از گفتن واژه بی ادب از سوی بهاره رهنما بسیار جا می‌خورد و با گریه میز شام را ترک می‌کند.

 

شام ایرانی  دومین حضور بهاره رهنما در شام ایرانی ورود بهاره رهنما به عرصه هنر  بهاره رهنما از کودکی به بازیگری علاقه داشت و در 17 سالگی در سال 1370 با شرکت در تست بازیگری فیلم «افعی» کنار جمشید هاشم‌پور جلوی دوربین رفت.   این بانوی هنرمند با سریال «بازگشت به خانه» در سال 1379 وارد قاب تلویزیون شد اما اوج شهرت او به درخشش در فیلم «نان و عشق و موتور 1000» ،«گاو خونی» و «چارچنگولی» و « سریال زیرزمین » مربوط می شود.  بهاره رهنما  مروری بر فیلم های بهاره رهنما  بهاره رهنما در گیسو  سریال گیسو یا همان عاشقانه 2 به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری است. بهاره رهنما در سریال گیسو نقش افرا را بر عهده داشته است، افرا زنی است که سال ها قبل دختر خود را گم کرده و حالا دختر او به ایران برگشته است و...  سریال گیسو چندمین تجربه همکاری بهاره رهنما با منوچهر هادی بوده است، در صحنه‌ای از این فیلم بهاره رهنما در  کما است ولی تکان میخورد و همین صحنه سوژه کاربران فضای مجازی شد. 

داستان این فیلم در مورد فردی به نام اژدر است که طی اتفاقی ناگهان متوجه می‌شود قدرتی منحصربفرد دارد که هر رویایی در خواب می بیند، در واقعیت نیز تعبیر خواهد شد، به همین دلیل به سراغ انتقام‌جویی از اطرافیانش می‌رود و... .  در این فیلم بهاره رهنما نقش خاتون را بر عهده دارد و در کنارهنرمندانی چون لوون هفتوان، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، نعیمه نظام‌دوست، شهره لرستانی، نادر سلیمانی، نصرالله رادش، محمد شیری، یوسف صیادی و... ایفای نقش نموده است.  میرطاهر مظلومی و بهاره رهنما  میرطاهر مظلومی و بهاره رهنما در نمایی از فیلم اژدر بهاره رهنما در پژمان  پژمان یک مجموعهٔ تلویزیونی است که در سال 1392 از تلویزیون پخش شد، این مجموعه به کارگردانی سروش صحت، تهیه‌کنندگی محسن چگینی و نویسندگی پیمان‌ قاسم‌خانی، مهراب قاسم‌خانی، سروش صحت و ایمان صفایی می باشد.  داستان این سریال در مورد بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی پژمان جمشیدی است که در حال و هوای شهرت به سر می‌برد و با مدیر برنامه‌اش به دنبال تیم می‌گردد و در این مسیر اتفاقات جالبی برای او و مدیر برنامه‌اش رخ می‌دهد. در این سریال بهاره رهنما نقش پریسا خواهر پژمان را برعهده دارد که یک فعال زن است که در شبکه‌های اجتماعی حضوری پررنگ دارد. 

بهاره رهنما در هشتگ 

هشتگ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی رحیم بهبودی فر و تهیه کنندگی مقصود جباری و محمدعلی کیانی است. این فیلم  روایتی از چشم و هم چشمی دو مادر با یکدیگر است که وضعیت درسی پسرانشان ضعیف بوده و... . نیوشا ضیغمی، بهاره رهنما، بیژن بنفشه خواه، حدیث فولادوند ، سید جواد هاشمی و... از چهره های اصلی این فیلم سینمایی هستند. بهاره رهنما در این فیلم نقش روژین (کبری) را بر عهده داشت. نیوشا ضیغمی در کمدی هشتگ برای اولین بار با گریمی مردانه جلوی دوربین رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان