پژمان جمشیدی | اینستاگرام پژمان جمشیدی

همسر پژمان جمشیدی کولاک کرد | خانم پژمان جمشیدی یک مدلینگ پر ادعا

عکسی از همسر پژمان جمشیدی که نظر کاربران را به خود جلب کرد.

همسر پژمان جمشیدی کولاک کرد | خانم پژمان جمشیدی یک مدلینگ پر ادعا
کدخبر : 6800
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

پژمان جمشیدی متولد  شهریور ماه سال 1356 است. پژمان جمشیدی دانشجوی انصرافی  مهندسی عمران است . پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال است و در تیم های مختلفی بازیش کرده است. پژمان جمشیدی اکنون بازیگر موفق سینما و تلویزیون ایران است. اولین سریال پژمان جمشیدی در فیلم پژمان بود که درمورد زندگی وی بود.​

پژمان جمشیدی

عکس مادر پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی پس از دوران فوتبالش رو به سینما و بازیگری آورد و در نقش‌های متفاوت درخشان ظاهر شد. او حتی دو بار کاندیدای جایزه بهترین بازیگر جشنواره فیلم فجر شد.

او در جدیدترین سریالش در سینمای خانگی، که این روزها در حال پخش است، در نقش «جمال پورشه» راهی برنامه تلویزیونی شده و در خلال مصاحبه از عادل فردوسی‌پور می‌گوید و از مجری برنامه می‌پرسد: آیا عادل برمی‌گردد؟»

جمشیدی که همیشه رابطه خوبی با فردوسی‌پور داشته در این سریال هم سعی کرده یاد و خاطره مجری محبوب برنامه ۹۰ را زنده نگه دارد و همچنین کنایه‌ای به مدیران صداوسیما بزند.

زندگی شخصی پژمان جمشیدی 

پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست سابق کشورمان متولد 20 شهریور 1356 در تهران است. او دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران می باشد.

خانواده پژمان جمشیدی 

پژمان جمشیدی در خانواده ای کم جمعیت در تهران به دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر به نام مامک دارد، پدرش دبیر زمین شناسی و زیست شناسی و مادر مرحوم اش معلم اول دبستان بود.  

کودکی پژمان جمشیدی 

پژمان خانواده ای نسبتا ورزشی داشته و پدرش پیش از انقلاب سال ها رئیس هیات کشتی کرج و بعد از انقلاب رئیس هیات کوه نوردی کرج شد، او از بهترین کوهنوردهای تاریخ ایران است. مادر پژمان جمشیدی نیز زمانی والیبال بازی می کرد.  

 برادر پژمان جمشیدی  سال 70 مهندسی دانشگاه شریف قبول شد و خواهر او نیز معلم بود.

پژمان جمشیدی

ازدواج و همسر پژمان جمشیدی 

پژمان جمشیدی که حضور فوق‌العاده موفقی در دنیای سینما داشته و اینروزها با نمایش آن سوی آینه روی صحنه تئاتر حضور دارد، سوژه خبر بسیار مهمی بود که  در برنامه خندوانه به صورت مستقیم و غیرمستقیم اعلام شد.

آنهایی که این برنامه را دیدند، حتما متوجه آن بخش از صحبتهای سام درخشانی زوج هنری جمشیدی شدند که خبر نامزدی دوست صمیمی‌اش را اعلام کرده است. گویا جمشیدی چند ماه قبل نامزد کرده و احتمالا طی چند هفته آینده به صورت رسمی این موضوع را اعلام خواهد کرد.

همسر بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی، مثل او اهل دنیای هنر و حتی ورزش و فوتبال نیست ولی گویا یکی از فعالان حوزه اینستاگرام است که صفحه ای بالای ۲۰۰ هزار دنبال کننده دارد و البته از فعالان اقتصادی تبلیغات هم هست.

ماجرای سقوط هواپیمای پژمان جمشیدی 

ماجرای سقوط هواپیمای پژمان جمشیدی از جایی شروع می شود که او از خودش یک استوری منتشر کرده که سوار بر هواپیما شده است (پژمان جمشیدی دوره خلبانی را گذرانده است) و با اینکه خلبان اصرار میکند که پژمان این کار رو نکن، او پرواز کرده و بعد از چند دقیقه سقوط می کند و خلبان با گفتن یا ابوالفضل به سمت هواپیمای سقوط کرده می دود.  به گفته پژمان جمشیدی این فیلم فقط یه شوخی بوده که پژمان جمشیدی با خلبانش ترتیب داده بود. این شوخی منجر به ممنوع پرواز شدن خلبان شد.

دوران فوتبالی پژمان جمشیدی 

پژمان جمشیدی از همان کودکی عاشق فوتبال بوده و در کنار فوتبال ورزش های دیگر را نیز دنبال می کرد، او دیپلم رشته سنگ نوردی را دارد.   بازیکن سابق تیم ملی بعد از رفتن به مدرسه فوتبال عضو تیم نوجوانان دارایی تهران شد. در سال 1371 و درحالی‌که 15 سال داشت به باشگاه کشاورز تهران پیوست و در 67 بازی 7 گل به ثمر رساند.  او در سال 1374 به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد. 

پژمان جمشیدی به مدت شش سال در باشگاه‌های کشاورز و سایپا تهران بازی کرد و از باشگاه سایپا تهران به تیم ملی جوانان و تیم ملی امید ایران ملحق شد.   علی کریمی و پژمان جمشیدی  پژمان جمشیدی ، علی کریمی، حامد کاویانپور در تیم ملی سال 1378 حضور در پرسپولیس  پژمان جمشیدی از سال 1379 و در زمان مربیگری علی پروین به پرسپولیس تهران پیوست و پست او در این تیم در دفاع راست بود. او برای این تیم نزدیک به 100 بازی انجام داد و در فصل 81–1380 اولین مقام قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را تجربه کرد.   پژمان جمشیدی برای پرسپولیس در مسابقات آسیایی هم به میدان رفت. او 8 دربی را تجربه کرد که با 1 برد ، 2 باخت و 5 مساوی همراه بود. 

پژمان جمشیدی

بازی های ملی پژمان جمشیدی  جمشیدی در زمان حضور توسط میروسلاو بلاژویچ در پرسپولیس به تیم ملی ایران دعوت شد. او در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2002 آسیا حضور داشت و در 14 بازی برای تیم ملی به میدان رفت.  پژمان جمشیدی در مصاحبه ای در مورد تعداد بازی های ملی می گوید:       من می‌ گویم بیست و یکی ، عادل فردوسی‌ پور می‌ گوید 14 و فدراسیون هم می‌ گوید 19 (با خنده) اما خیلی هم فرق نمی‌ کند، یک بازی ملی هم افتخار کردن دارد. 

 خداحافظی پژمان جمشیدی از فوتبال 

او در سال 1384 دو فصل به تیم پاس تهران به دلیل خدمت سربازی پیوست و با پاس به نائب قهرمانی لیگ برتر در فصل 85–1384رسید. سپس یک فصل به استیل آذین تهران پیوست وبا پیشنهاد  مجید جلالی به فولاد خوزستان رفت.  پژمان جمشیدی در دهه 1390 پس از دو دهه حضور در مستطیل سبز، برای همیشه از آن خارج شد و به سراغ پرده سینما و جعبه جادویی رفت تا در یک فضای جدید، ستاره شود.

ورود پژمان جمشیدی به عرصه هنر 

پژمان جمشیدی در سال 1381 در مراسمی با خانم بهاره رهنما آشنا شد و خانم رهنما به دلیل علاقه پژمان به همسر سابقش پیمان قاسم خانی او را به منزل خود دعوت کرد. او بعد از دیدار با پیمان قاسمخانی با وی دوست شد و با هم به فوتبال می رفتند.  پژمان جمشیدی از زندگی خود و برخورد مردم با او از دوران فوتبالییست بودن خود و زمان خداحافظی اش از فوتبال برای قاسمخانی تعریف کرد و قاسمخانی از همین صحبت ها فیلمنامه سریال پژمان را نوشت.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان