گدایی دختر 14 ساله بعد از فرار از خانه | جزئیات این حادثه دردناک

مرد جوان پس از فریب دختر نوجوان در اینستاگرام، او را مجبور به سرقت از خانه‌شان و فرار کرد و سپس با سرقت طلاهای دختر ۱۴ ساله گریخت.

گدایی دختر 14 ساله بعد از فرار از خانه | جزئیات این حادثه دردناک
کدخبر : 6749
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

اوایل هفته گذشته خانواده‌ای با حضور درشعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کردند، دختر ۱۴ ساله‌شان به نام نسترن ناپدید شده ‌است.‌  پرونده با دستور قضایی برای تحقیقات به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در تحقیقات گفت‌: مدتی بود دخترم مدام در اینستاگرام بود و وقتش را در فضای مجازی می‌گذراند. چند بار گوشی‌اش را گرفتم اما بی‌فایده بود. امروز صبح وقتی از خواب بیدار شدیم دخترمان نبود و تلفن همراهش را خاموش کرده بود. ۱۵۰میلیون تومان طلاهای مادرش هم در خانه نبود. همه جا را دنبال دخترم گشتیم اما بی‌فایده بود و او را پیدا نکردیم.  بعداز این شکایت ماموران پی بردند دختر ۱۴ ساله با مردی ۳۰ ساله در اینستاگرام آشنا شده و با او در ارتباط بوده و آخرین بار هم تلفنی با او صحبت کرده است.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران احتمال دهند مرد ۳۰ساله از سرنوشت دختر نوجوان با خبر است. به دنبال وی بودند اما ردی از او پیدا نکردند. یک هفته بعد ازاین شکایت ماموران هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های جنوبی تهران دختری نوجوان را دیدند که مشغول گدایی بود اما با دیدن ماموران فرار کرد.

ماموران در ادامه موفق شدند مانع فرارش شوند و او را دستگیر کنند. شیوا در تحقیقات گفت‌: 6 ماه قبل با مردی در اینستاگرام آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت. چند بار هم در بوستان‌های شهر همدیگر را ملاقات کردیم. می‌گفت چون ۱۶ سال از من بزرگتر است، خانواده‌ام اجازه نمی‌دهند ازدواج کنیم و بهترین کار فرار از خانه است. آنقدر دلباخته‌اش بودم که فریب حرف‌هایش را خوردم و قبول کردم‌. پول و طلاهای خانه‌مان را سرقت و فرار کردم. او هم پول و طلاها را از من گرفت تا با فروش آن خانه‌ای اجاره و با هم ازدواج کنیم که ناپدید شد و تلفنش را هم خاموش کرد.

دختر نوجوان ادامه داد: چند ساعتی در بوستان‌های شهر سرگردان بودم و نتوانستم او را پیدا کنم. می‌ترسیدم به خانه بازگردم چون تنبیه می‌شدم. جایی هم نداشتم در آنجا بمانم، حتی پولی برای خرید غذا هم نداشتم. یک هفته با گدایی درخیابان غذا می‌خریدم و شب‌ها در پارک‌ها می‌خوابیدم.

ماموران با شناسایی خانواده دختر نوجوان، او را تحویل خانواده‌اش دادند و تحقیق برای دستگیری مرد اغفال‌گر ادامه دارد. پرونده این متهم فراری در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در دست بررسی است.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان