۱۵ میلیارد کالای قاچاق در انبار قاچاقچیان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۱۵ میلیارد ریالی کالای قاچاق خبر داد.

۱۵ میلیارد کالای قاچاق در انبار قاچاقچیان
کدخبر : 6676
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات خبر کشف کالای قاچاق گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف انبار شیرآلات قاچاق در محدوده خیابان مولوی شدند.

وی افزود: به دنبال اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالا از یکی از گمرکات مرزی قاچاق و تحت عنوان ترانزیت خارجی در انبارهای جنوب تهران تخلیه شده است مشخص شد بخشی از محموله مذکور در یکی از انبارهای شهرک صنعتی خاوران تخلیه و در ادامه به انبارهای نامعلومی منتقل شده است.

بهرامی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی با تلاش شبانه روزی انبار مذکور واقع در جاده خاوران را شناسایی و مشخص شد انبار مذکور غیر مجاز و فاقد پروانه و شناسه است.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی صورت گرفته از محل مشخص شد مقادیری کالا، شامل شیرآلات بهداشتی در محل دپو شده و در تحقیقات صورت گرفته مالک کالا شناسایی و ضمن قبول مالکیت کالاها اذعان داشت کالاها دارای اسناد گمرکی است که طی بررسی اسناد ارائه شده مغایرت کالاها احراز و در نهایت کلیه کالاها توقیف و محل پلمب شد؛ طی شمارش صورت گرفته، کالاها شامل 16 هزار عدد شیرآلات بهداشتی بوده که پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی ارجاع شد.

بهرامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از 15 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: با این شیوه و شگرد قاچاقچیان حرفه ای برای قاچاق و فرار از دست قانون و عدم پرداخت حق و حقوق دولتی اقدام به قاچاق کالا می کنند؛ با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا موجب رونق تولید وکاهش بیکاری می شود و از مهم ترین وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست می شود درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این شماره ها 02166747343 ویا 09999871392 به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان