دست رد سید جلال به پیشنهاد حضور در تیم ملی کارلوس کی روش

۴ سال پس از خط خوردن نام بازیکن مغضوب پرسپولیس از تیم ملی، کی‌روش مجدداً او را به اردو دعوت کرد.

دست رد سید جلال به پیشنهاد حضور در تیم ملی کارلوس کی روش
کدخبر : 6542
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان جهت حضور در جام‌ جهانی ۲۰۲۲ قطر چند روزی است که در تهران ادامه دارد و در همین راستا برخی از پیشکسوتان با حضور در تمرین تیم ملی با کارلوس کی‌روش و بازیکنان دیدار و خوش و بش گرمی کردند.

در همین راستا چند روز گذشته بود که کارلوس کی‌ روش با سیدجلال حسینی تماس تلفنی برقرار و از او دعوت کرد تا در اردوی تیم ملی حاضر شده تا روحیه ملی‌پوشان بالا برود.

در این تماس تلفنی سیدجلال حسینی تشکر از سرمربی تیم ملی بابت این دعوت اعلام کرد که به دلیل مشغله کاری فرصت حضور در اردوی تیم ملی را ندارد و به همین خاطر نمی‌تواند به تمرینات تیم ملی برود.

کارلوس کی‌روش در حالی از سیدجلال حسینی برای حضور در تیم ملی دعوت کرد که ۴ سال پیش و دقیقا در روزهای پایانی منتهی به جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه و در حالی که کاپیتان آن روزهای پرسپولیس در اوج آمادگی قرار داشت، او را از تیم ملی خط زد تا انتقادهای زیادی را متوجه خود کند. سیدجلال که در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل از ارکان اصلی دفاعی تیم ملی بود در عین آمادگی و شایستگی و به دلیل خط خوردن نامش از تیم ملی به دلیل همراهی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از لیست ملی‌پوشان کنار گذاشته شد و در نهایت چند ماه بعد با ۱۱۵ بازی ملی از تیم ملی خداحافظی کرد. حالا کی‌روش ۴ سال پس از آن اتفاقات از مربی این فصل پرسپولیس دعوت کرد تا به اردوی تیم ملی برود!

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان