سه نفر در یک عمل وحشیانه یک کارتن خواب را به قتل رساندند

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سه تن از افرادی که در یک عمل جنون آمیز اقدام به قتل یک کارتن خواب ۴۰ ساله در شهر فردیس کرده بودند، خبر داد.

سه نفر در یک عمل وحشیانه یک کارتن خواب را به قتل رساندند
کدخبر : 6541
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

ایسنا: رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سه تن از افرادی که در یک عمل جنون آمیز اقدام به قتل یک کارتن خواب ۴۰ ساله در شهر فردیس کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی  با اعلام این خبر بیان کرد: ساعت یک بامداد ۲۲ مهرماه خبری مبنی بر کشف یک جسد در شهرک ۱۱۰ شهر فردیس به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و بلافاصله ماموران کلانتری ۱۶ طالقانی و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که مقتول یک کارتن خواب حدوداً ۴۰ ساله بوده که سه نفر از اراذل و اوباش شهر به دلیل نامشخصی اقدام به ضرب و شتم و قتل نامبرده به وسیله سلاح سرد کرده و متواری شده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی هویت هر سه فردی که در درگیری با مقتول مشارکت داشته اند شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به صورت جداگانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان به ضرب و شتم مقتول و زدن ضربه با سلاح سرد توسط یکی از آنها اعتراف کردند، اظهار کرد: این افراد انگیزه خود از انجام این عمل جنون‌آمیز را نداشتن حالت عادی و اختلاف حساب قدیمی یکی از متهمان با مقتول عنوان کردند.

سرهنگ نادر بیگی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: نظارت بر رفتار جوانان و نوجوانان از سوی خانواده ها از وقوع بسیاری از جرائم و جنایات این چنین پیشگیری می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان