پشت پرده سایت های همسریابی دو مرد شیطان صفت بوده است

با هوشیاری و تلاش کارشناسان پلیس فتا استان هرمزگان فردی که با استفاده از کانال جعلی تلگرام اقدام به کلاهبرداری و اخاذی با عنوان همسریابی می کرد ، شناسایی و دستگیر شد.

پشت پرده سایت های همسریابی دو مرد شیطان صفت بوده است
کدخبر : 6511
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت احدی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر اسن که چندی پیش در یکی شبکه اجتماعی عضو کانالی تحت عنوان همسریابی شده و پس از ارسال مبلغی به حساب ادمین کانال از وی کلاهبرداری شده پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی ، در کمترین زمان ممکن گرداننده کانال مذکور را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: متهم دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شده و با سخنان گمراه کننده قصد فریب ماموران را داشت که با توجه به ادله دیجیتال جمع‌آوری شده ضمن اقرار به جرم ارتکابی به انجام کلاهبرداری به مبلغ 380 میلیون ریال از شهروندان با انگیزه کسب درآمد اعتراف کرد.

سرهنگ احسان بهمنی خاطرنشان کرد: فعالیت سایت‌ها و کانال‌های همسریابی فاقد مجوز هستند وتنها بر اساس منافع مالی گردانندگان طراحی‌شده‌اند و وجود سایت‌هاو کانال‌های صیغه یابی وهمسریابی موجب افزایش سن ازدواج و سست شدن بنیان خانواده و افزایش بی بند و باری در جامعه می شود.

 

منبع: آفتاب
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان