کار سیاه رئییس با خانم طراح | فیلم سیاهش را فروخت!

عشق پسر بی‌پول به دختر دایی‌اش باعث شد که برای ازدواج با او نقشه اخاذی از صاحبکار ثروتمند را طراحی کند اما در این بازی خطرناک هر دو گرفتار شدند.

کار سیاه رئییس با خانم طراح | فیلم سیاهش را فروخت!
کدخبر : 6459
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

چندی قبل مهندس جوانی نزد پلیس رفت و از اخاذی ۱۰ هزار دلاری دختر جوانی شکایت کرد.

او گفت: من مدیر یک شرکت طراحی داخلی ساختمان هستم و اوضاع مالی خوبی دارم. چند روز قبل شماره ناشناسی روی تلفن همراهم افتاد و زمانی که آن را پاسخ دادم، دختر جوانی به نام مهیا پشت خط بود. او خودش را یکی از مهندسان حرفه ای در زمینه طراحی معرفی کرد و بعد کلی عکس از طراحی های داخلی به عنوان نمونه کار خودش در کشورهای خارجی برایم فرستاد.

مهندس جوان ادامه داد: دختر جوان می گفت که بیشتر در خارج از کشور کار می کرده و حتی دوره های دکوراسیون و معماری را هم در خارج از کشور گذرانده است اما به دلیل شیوع کرونا دیگر نتوانسته به کارش ادامه دهد. او از من خواست که در شرکتم مشغول کار شود. بعد هم با چرب زبانی اعتماد مرا جلب کرد و چندین بار باهم قرار گذاشتیم تا نمونه کارهایش را ببینم و اگر خوشم آمد او را استخدام کنم.

بعد پیشنهاد داد که به خانه ام بیاید و طراحی داخلی خانه ام را ببیند که من هم قبول کردم. یک روز که برای همسرم کاری پیش آمده بود و او به همراه فرزندم در خانه نبود، مهیا به خانه ام آمد. او بعد از چند دقیقه اجازه خواست تا برایم چای بیاورد که من هم قبول کردم اما وقتی چای را نوشیدم، بی‌هوش شدم. ساعتی بعد که به هوش آمدم، متوجه شدم تمام پول، اسناد و مدارک، دلارها و طلاهایم به سرقت رفته است.

مرد جوان ادامه داد: ساعتی بعد هم مهیا با من تماس گرفت و عکسی برایم فرستاد که شوکه شدم چرا که وقتی من بی هوش بودم او در شرایط نامناسبی از من عکس و فیلم تهیه کرده بود و با آن ها تهدیدم کرد که اگر با او همکاری نکنم، آبرویم را می برد و عکس و فیلم های سیاه را در فضای مجازی منتشر می کند.

او از من ۱۰ هزار دلار خواست و من نیز به ناچار این مبلغ را به او دادم اما طمع مهیا بیشتر از این ها بود و دختر جوان چند روز بعد درخواست ۲۰ هزار دلار کرد. من که دیدم او می خواهد به اخاذی هایش ادامه دهد، تصمیم گرفتم که شکایت کنم.

به دنبال شکایت مهندس جوان، مأموران پلیس وارد عمل شدند و دختر جوان را در عملیاتی غافلگیرانه بازداشت کردند. مهیا که خود را در دام می دید، اعتراف کرد که با همدستی پسر عمه اش دست به این اخاذی زده است. بدین ترتیب پسر عمه او نیز بازداشت شد و به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان