ترلان پروانه | اینستاگرام ترلان پروانه

ترلان پروانه به سیم آخر زد | ترلان پروانه با ظاهری عجیب از همیشه

عکسی از ترلان پروانه که نظر کاربران را به خود جلب نموده است.

ترلان پروانه به سیم آخر زد | ترلان پروانه با ظاهری عجیب از همیشه
کدخبر : 6397
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

ترلان پروانه بازیگر جوانی است که از کودکی وارد بازیگری شده و هم بازی او از بچگی در اکثر فیلم ها ارسلان قاسمی بوده است. حضور ترلان پروانه از کودکی در کنار ارسلان قاسمی موجب شده تا شایعه های زیادی در مورد ازدواج این دو بازیگر ساخته شود. البته ماجرای ازدواج ترلان پروانه با بازیگران و فوتبالیست های دیگر حاشیه های زیادی را برای این دو زوج به میان آورده است. چندی پیش نیز ترلان پروانه خبر از سورپرایزی را می دهد و اعلام خوشحالی می کند. این ماجرا نیز موجب شد تا کاربران ماجرای ازدواج او را به میان بکشانند. بیوگرافی و ماجرای سورپرایز ترلان پروانه را در ادامه بخوانید.

ترلان پروانه

عکسی که متعلق به سکانسی از فیلم های ترلان پروانه است.

ترلان+پروانه

ارسلان قاسمی در جدیدترین مصاحبه ای که انجام داد گفت: من عاشق شخص دیگری هستم و هم اکنون در زندگی من هست و این که اسمم را کنار ترلان پروانه می گذارند دوست ندارم.

ارسلان قاسمی تاکنون علاوه بر چند فیلم سینمایی در مجموعه های تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن نیز بازی کرده است.

ارسلان قاسمی نخستین بار در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) به بازی پرداخت.

عکس ترلان پروانه در کنار بدل کریستین رونالدو سوژه کاربران فضای مجازی شد و خبر نویسان جعلی ادعا کردند آنها ازدواج کرده اند اما این یک دروغ بزرگ است.

افشاگری جدید از رابطه ترلان پروانه با آقای بازیگر | رابطه ترلان پروانه با این آقا چیست؟

ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه استوری عجیبی را در اینستاگرام منتشر کرد که کاربران را شوکه کرد. در این استوری ترلان پروانه از روی ذوق و خوشحالی حس خود را این گونه بیان می کند:

من مردم.

منظور او از این استوری ذوق زیاد به دلیل برتر بودن و محبوب بودنش است.

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

ترلان پروانه

شروع کاری ترلان پروانه

اولین بار سال 1380 در 3 سالگی خانمی در فرودگاه من را دید و به مادرم پیشنهاد بازیم در یک تیزر تبلیغاتی داد که مادرم با علاقه قبول کرد. علاقه از این جهت که مادرم قبل از ازدواج زمان دانشجویی در تئاتر فعالیت هنری داشت

ترلان در مدت هفت ماه حضور خود در عرصه تبلیغاتی در 114 تیزر جلوی دوربین رفت تا اینکه به برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک دعوت شد.

در نهایت سال 1383 وقتی شش ساله بود با «سریال 101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها‌» جلوی دوربین رفت سپس در جایزه بزرگ مهران مدیری بازی کرد.

ترلان پروانه

عمل زیبایی چشم های ترلان پروانه شایعه یا واقعیت؟!

ترلان پروانه در واکنش به شایعه عمل زیبایی چشم هایش این استوری را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

برای اولین بار در 3 سالگی بطور تصادفی خانمی در فرودگاه از چهره وی خوشش آمد و به مادرش پیشنهاد بازی ترلان را در یک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با اشتیاق قبول کرد. بعد از مدتی جذب برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.

فیلم شناسی ترلان پروانه

فیلم های سینمایی ترلان پروانه

آهوی پیشونی سفید2 1396

جاده قدیم 1396

گشت2 1395

فراری 1394

درنا دختر آهو 1393

شیفت شب 1393

مردن به وقت شهریور 1392

زندگی مشترک آقای محمودی و بانو 1391

به خاطر پونه 1391

بی خداحافظی 1390

آهوی پیشونی سفید1390

انسان ها بازیگر محسن توکلی 1389

خروس بی محل 1388

نصف مال من، نصف مال تو 1385

پاپیتال 1385

عاشق 1385

چپ دست 1384

مادر صدامو می شنوی 1384

زن بدلی 1384

بالا بلند 1384

دغدغه 1384

ترلان پروانه

مجموعه های تلویزیونی ترلان پروانه

چرخ فلک 1395

سرزمین کهن 1392

گذر از رنج ها139

شاید برای شما اتفاق بیفتد 1391

تا ثریا 1390

ارمغان تاریکی 1389

ملکوت 1389

قاب های خالی1385–1386

زیر تیغ 1385

بی مقدمه بازیگر 1385

داوری 1384

مسافری از گرونگول 1384

شبی از شب ها 1383

101 راه برای ذله کردن پدرها و مادرها 1383

خوش غیرت 1383

جایزه بزرگ 1383

تله فیلم

روزهای آخِر اسفند 1392

قطار آن شب 1386

خاطرات فردا 138

سریال اینترنتی نفوذ 1391

مستند ابوریحان1393

شبکه نمایش خانگی

زاپاس 1391

باغ آلوچه 1383

تئاتر ادیب 138

جوایز ترلان پروانه

برگزیده همایش نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی

برنده پروانه زرین بهترین بازیگر دختر در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید برنده در سال 139

ترلان پروانه

مصاحبه کوتاه با ترلان پروانه

چه چیزهایی برایت ملاک و معیار است؟ فیلمنامه، بازیگران یا عوامل؟

به نظر من هر کاری به خاطر کار گروهی که انجام می شود، ارزش هایی دارد، ولی برای من، همه اینها در کنار یکدیگر مهم بود.به خاطر اینکه یک کار خوب، نتیجه زحمت کل عوامل، شامل بازیگران، کارگردان، فیلمنامه و… است ولی بیشتر از همه اینها، برای من فیلمنامه خیلی مهم بوده است.همان طوری که قبلا گفتم، دوست داشتم نقش هایی را که به عهده می گرفتم، برای من چالش داشته باشد.چالش از این نظر که نقشم متفاوت باشد، به شکلی که قبلا کار نکرده باشم.اما جدا از فیلمنامه، در مرحله بعدی به همه چیز نگاه می کردم که شامل کل گروه و شیوه کار هم می شد.

بچه ها در سینما تا یک سنی نقش های کلیشه ای بازی می کنند.مگر اینکه خیلی سر و زبان دار باشند.

در نهایت بازی گرفتن از بچه ها در سینما و تلویزیون ما خیلی معنا ندارد و همه چیز به استعداد بچه متکی است. اتفاقا تا جایی که دنبال می کنم، برای من جالب است که در سن پایین، گرفتن بازی خیلی جالب استو این کار خیلی خالصانه تر است.این تفاوت به خاطر همین است، تا زمانی که کودک هستید، خالصانه این کار را انجام می دهید.به خاطر دارم که در چهار سالگی ام به من می گفتند که فلان جمله را بگویم و آن جمله را با حس ترلان کوچک بیان می کردم.ولی وقتی که آدم بزرگ شد می فهمد که می تواند این نقش را تجزیه و تحلیل کند.این همان حرفه ای شدن است.اگر کسی بتواند ادامه دهد، تلاش کند و مسیر خودش را برود اگر توانایی این را داشته باشد، می تواند نقش های زیادی بازی کند.فکر نمی کنم که این به خود آن کودک برگردد.چون آن کودک مقصر نیست، شاید به خاطر فیلمنامه است.دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان