فال و طالع بینی شما در آخرین روز هفته دوم ابان ماه | امروز چه اتفاقی برایتان می افتد؟

فال و طالع بینی هر روزتان را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال و طالع بینی شما در آخرین روز هفته دوم ابان ماه | امروز چه اتفاقی برایتان می افتد؟
کدخبر : 6305
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فروردین

دوست فروردین ماهی! آیا در این لحظه با خودت صادق هستی؟ آیا در مورد احساسات، عواطف و انتظاراتت صادقانه عمل می کنی؟

بله! توقع داشتن اشکالی ندارد، اگر برای رابطه ای سرمایه گذاری کرده ای ایرادی ندارد بخواهی طرف مقابل به تو و نیازهایت توجه نشان دهد. چیزی که خوب نیست عدم ابراز احساسات و عدم مسئولیت پذیری است.

به آن چه ندای درونت می گوید احترام بگذار و به صدای قلبت گوش بده.

اردیبهشت

دوست اردیبهشتی! هیچ چیز و دقیقا هیچ چیز تصادفی رخ نمی دهد. هر تجربه ای بخشی از یک برنامه بزرگ تر است و چیزی است که خود برترت برای تسریع فرایند رشد و تکامل به دنیایت فرا خوانده است.

پس به طبیعت وحشی و نا شناخته “بله” بگو. آیا دلت نمی خواهد کمربند ایمنی ات را باز کنی و با جریان یکی شوی؟ زمانش رسیده به سطحی بالاتر عروج کنی و به نسخه ای از خودت تبدیل شوی که همیشه آرزویش را داشتی.

خرداد

دوست خردادی! امروز کائنات از تو می خواهد هم به اعمال و هم به گفتار طرف مقابلت توجه داشته باشی و به گفته ها و ناگفته هایش دقت کنی.

شاید رویارویی با حقیقت همیشه آسان نباشد اما شفافیت چیزی است که خودت از کائنات طلب کرده ای و هم اکنون جهان به سادگی و با پرده برداشتن از موقعیت های خاص، آن را برایت مهیا می کند.

احساسات خام و آشفته ات را احساس کن و اجازه نده این بار مغزت مانعی بر سر راه قلبت ایجاد کند.

تیر

دوست تیر ماهی! برخی افراد به زندگی تو می آیند که تا ابد کنارت قدم بزنند و برخی دیگر می آیند تا تو را به سطحی دیگر برسانند.

به جای این که سعی کنی این ارتباط را معنا کنی نسبت به آن عشقی وحشیانه و پر شور داشته باش، اجازه بده اتفاقی که باید رخ دهد و با هر تجربه جنبه های عمیق تری از وجودت را کشف کن.

کائنات می گوید تو برای یک ماجراجویی پر هیجان آماده شده و خوشحال تر از هر زمانی دیگری خواهی بود.

مرداد

دوست مردادی! پنج گزینه پیش رویت است تا گره های اخم امروزت را باز کنی:

به طبیعت بروی و اجازه دهی مادر طبیعت تو را با آغوش گرم پذیرا باشد، اوقاتی را در کنار دوستان سپری کرده و در سایه مهر و محبت آن ها روح و جانت را تازه کنی. یک موسیقی زیبا گذاشته و با شادمانی برقصی.

حتی می توانی پدیده ای هنری خلق کنی، شاید نقاشی حس و حال خوبی به تو بدهد یا با خودت خلوت کرده و بدانی که همه چیز موقتی است، حتی غم و عصبانیت های آزار دهنده.

شهریور

دوست شهریوری! درد همیشه با هدایایی همراه است. به دنیای درونت سفر کن و به پیامی که زخم هایت برایت آورده اند گوش بسپار. فضایی را برای احساسات خام و آشفته ات باز کن، بدون آن که تلاشی برای درک تجربه های انسانی داشته باشی.

زمانش رسیده بوم نقاشی ات را بیرون آورده و با جسورانه ترین رنگ ها نقاشی زیبایی روی این بوم خلق کنی.

مهر

دوست مهرماهی! فرایند تجلی یک روند مرموز است. گاهی آن چه خواسته ای به همان شیوه ای که می خواهی پدیدار می شود و گاهی انتظار به قدری طولانی می شود که به همه چیز شک می کنی.

بدان که هر تجربه ای عالی است و قرار است یک درس روحانی به تو بیاموزد. پس نفس عمیق بکش، کمی عقب برو و به تماشای درون و بیرونت بپرداز.

با بررسی چیزهایی که با عالی ترین خیر زندگی ات هم سو نیست می توانی علف های هرز را از باغ زندگی ات بیرون کشیده و فضایی برای هر آن چه واقعا می خواهی باز کنی.

آبان

دوست آبانی! زمانش رسیده به اعماق درونت فرو رفته، از تاریکی های وجودت عبور کنی و به سایه ها گوش بسپاری که به تو نشان می دهند چه چیزهایی را باید تغییر دهی.

فراموش نکن هیچ چیز در زندگی ما تصادفی نیست. هر تجربه عالی است و برای حمایت از رشد و تکامل ما رخ می دهد.

از این لحظات برای رها کردن هر آن چه دیگر به خیر و صلاحت نیست استفاده کن و به سطح بالاتر برو. با زندگی ای که سزاوارش هستی هماهنگ شو.

آذر

دوست آذر ماهی! زندگی برای زندگی کردن است و قرار است با همه عظمت و شکوهش جشن گرفته شود.

آیا می خواهی دوباره به جریان زندگی ملحق شوی؟ پس به شیوه ای نو به برنامه جهان اعتماد کن و بدان که همه چیز به نفع عالی ترین خیر زندگی ات رخ می دهد.

دی

دوست دی ماهی! اگر بگوییم همه چیز در حال یکپارچه شدن است نه فروپاشی باورت می شود؟ اگر بگوییم تدبیر الهی اکنون و هر لحظه به نفع تو پیش می رود چه؟

بگذار شرایط به گونه ای رقم بخورد که عالی ترین خیر و برکت به زندگی ات جاری شود و با رها کردن حس کنترل کاذب خود، فضا را برای معجزات فراوان باز کن.

بهمن

دوست بهمن ماهی! باورت می شود در هرج و مرج و آشفتگی ها نیز نوعی نظم حاکم است؟ پس کمربند ایمنی ات را باز کن و به خودت اجازه بده در مکان و زمان سقوط آزاد داشته باشی.

از تلاش برای معنی کردن هر تجربه دست بردار. یک روز متوجه می شوی این نقطه، نقطه عطف زندگی ات بوده و همان چیزی که تو را تهدید کرده باعث خیر و برکت می شود.

اسفند

دوست اسفندی! بدان که هیچ چیز از هم نمی پاشد، بلکه همه چیز به شکلی غیر منتظره کنار هم قرار می گیرد. روح تو هر روز به میلیون ها روش ممکن از تو محافظت و تو را راهنمایی می کند.

تو در امانی دوست من! پس به خودت اجازه بده مدتی سقوط آزاد داشته باشی و به تجربیات خود برچسب نزنی.

زندگی جادویی است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان