باران کوثری | اینستاگرام باران کوثری

باران کوثری در نقش شاعر معروف | باران کوثری با گریم متفاوت + عکس

باران کوثری در تازه‌ترین فعالیتش ایفاگر نقش فروغ فرخزاد در فیلم جهانگیر کوثری خواهد بود.سال گذشته بود که جهانگیر کوثری خبر ساخت فیلمی درباره فروغ فرخزاد شاعر نامدار معاصر را به عنوان اولین بلند سینمایی‌اش را اعلام کرد. فیلمی با عنوان «رگ‌های آبی فروغ»که فیلمنامه‌اش توسط جهانگیر کوثری و نعیمه اسلامی نوشته شده.

باران کوثری در نقش شاعر معروف | باران کوثری با گریم متفاوت + عکس
کدخبر : 5714
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

باران کوثری بازیگر زن صدا و سیما است. باران کوثری متولد 64 در تهران است. باران کوثری جز بی حاشیه های سینما است. باران کوثری ازدواج نکرده و مجرد است. در ادامه سایت گشتنی نیوز به زندگی شخصی باران کوثری می پردازیم.

باران کوثری

باران کوثری به سیم آخر زد | تغییر چهره عجیب باران کوثری

باران کوثری

بیوگرافی کامل باران کوثری 

نام:باران

نام خانوادگی:کوثری

تاریخ تولد:1364/7/25

محل تولد:تهران

والدین:جهانگیر کوثری و رخشان بنی اعتماد

تحصیلات:دانش آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره

زمینه فعالیت:بازیگری از سال 1370 تاکنون

وضعیت تاهل:مجرد

زندگی شخصی باران کوثری

باران کوثری بازیگر مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان 25 مهر 1364 در تهران به دنیا آمده و دانش آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است.

باران کوثری فرزند جهانگیر کوثری(تهیه کننده، فوتبالیست سابق، گزارشگر فوتبال و روزنامه نگار) و رخشان بنی اعتماد از تهیه کنندگان و کارگردانان مطرح کشورمان می باشد و یک برادر بزرگتر به نام تندیس دارد.

ازدواج و همسر باران کوثری

باران کوثری از بازیگران مجرد کشورمان می باشد که تاکنون ازدواج نکرده است.

جراحت شدید باران کوثری در زمان فیلمبرداری

باران کوثری 17 مهرماه 94 سرصحنه فیلم هفت ماهگی طی یک تصادف با جرثقیل به شدت آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد. به همین دلیل زمان ادامه فیلمبرداری این فیلم به تعویق افتاده و باران کوثری پس از ترخیص از بیمارستان به نقش آفرینی خود در این فیلم ادامه داد.

ورود باران کوثری به دنیای بازیگری

باران کوثری به واسطه شغل مادرش، با دنیای هنر و بازیگری آشنا شده و از 6 سالی وارد این عرصه شد. او با نقش سارا در فیلم سینمایی بهترین بابای دنیا ساخته داریوش فرهنگ در سال 1370، فعالیت خود را آغاز کرد و به عنوان بازیگر کودک و نوجوان در بسیاری از فیلم های مادرش مقابل دوربین رفت.

باران کوثری با فیلم خوابگاه دختران ساخته محمدحسین لطیفی در سال 1383 به شهرت رسید، دو سال بعد با سریال صاحبدلان در تلویزیون بار دیگر با این کارگردان همکاری کرد و با نقش آفرینی زیبای خود همه را به تحسین واداشت. این بانوی هنرمند در همان سال برای نقش آفرینی در فیلم های خون بازی و روز سوم، اولین سیمرغ  بلورین کارنامه هنری خود را دریافت کرد.

مروری بر نقش های باران کوثری

باران کوثری

باران کوثری از بازیگران مطرح کشورمان است که از کودکی در نقشهای متعددی به هنرمندی پرداخته و آثار ماندگاری در کارنامه هنری خود دارد که در این بخش از نمناک به معرفی برخی از نقش های او می پردازیم.

باران کوثری در فیلم کوچه بی نام

کوچه بی نام فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی هاتف علیمردانی در سال 1393 است.

این فیلم که برنده جوایز مختلفی شد درباره زندگی دو خانواده ای است که در یکی از محله های جنوب تهران زندگی می کنند. پسر جوان قرار است برای کار به خرم آباد برود و به اصرار عمویش با هواپیما سفر می کند اما هواپیما سقوط کرده و داستان و چالش های این دو خانواده آغاز می شود.

باران کوثری به همراه فرهاد اصلانی، پانته آ بهرام، فرشته صدرعرفایی، امیر آقایی، محمدرضا غفاری، ستاره پسیانی و ملیسا ذاکری در این فیلم نقش آفرینی کرده است.

باران کوثری در سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی علی طلوعی و رحمان سیفی آزاد در سال 1399 است که از طریق پلتفرم فیلیمو در نمایش خانگی منتشر شد.

این سریال که به موضوع کودکان کار می پردازد درباره پسری به نام البرز می باشد. او به عنوان شیمیدان ساکن آلمان است و برای ازدواج با دختری به نام سارا به ترکیه می رود اما بیماری پدرش همه چیز را برهم زده و او مجبور به بازگشت به ایران می شود و در آنجا با دختری به نام افرا که سرپرست کودکان کار می باشد آشنا می گردد و ...

باران کوثری در این سریال نقش افرا را در کنار هنرمندانی همچون پانته آ بهرام، رویا نونهالی، محمدرضا غفاری، آرمان درویش، رضا بهبودی، الهام کردا و ... ایفا کرده است.

باران کوثری در سریال آفتاب‌پرست

باران کوثری

سریال آفتاب‌پرست به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سیدمصطفی احمدی در نمایش خانگی است که در سال 1401 منتشر شد.

این سریال کمدی درباره دو خفت گیر به نام جمال و منوچهر است که به زندام افتاده و جمال پس از آزادی و جعل شناسنامه خود، به اشتباه به یکی از مبارزین مفاسد اقتصادی تبدیل می شود.

باران کوثری در این سریال نقش مهری گیرایی خبرنگار روزنامه را بر عهده دارد. او در این مجموعه با بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، حمیدرضا آذرنگ، الهام اخوان، شبنم قربانی، غلامرضا نیکخواه و گوهر خیراندیش همکاری می کند.

باران کوثری  در فیلم عرق سرد

عرق سرد فیلمی به کارگردانی سهیل بیرقی و تهیه کنندگی مهدی داوری در سال 1396 است که موضوع آن شباهت بسیاری به یکی از داستان های واقعی دارد.

این فیلم درباره زندگی افروز اردستانی با بازی باران کوثری است که کاپیتان تیم فوتسال زنان می باشد و برای همراهی تیم در مسابقات آسیایی راهی فرودگاه می شود اما همسرش او را ممنوع الخروج کرده و مانع از سفر او به مالزی می گردد.

فیلم عرق سرد جوایز بسیاری همچون سیمرغ بهترین بازیگر زن برای باران کوثری و دو سیمرغ دیگر بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل را دریافت کرد.

در این فیلم بازیگران دیگری همچون امیر جدیدی، سحر دولتشاهی، هدی زین العابدین و لیلی رشیدی نقش آفرینی کرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان