لیلا اوتادی | اینستاگرام لیلا اوتادی

عکس زیبا از لیلا اوتادی کنار دوستش | لیلا اوتادی مدلینگ و بازیگر زیبا

عکسی از لیلا اوتادی و دوستش را در ادامه خواهید دید.

عکس زیبا از لیلا اوتادی کنار دوستش | لیلا اوتادی مدلینگ و بازیگر زیبا
کدخبر : 5700
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

لیلا اوتادی بازیگر زن سینما و تلوزیون ایران است. لیلا اوتادی بیشتر در فیلم های اکشن و پلیسی ایفای نقش کرده است. لیلا اوتادی قبل از بازیگری مربی بدنسازی بوده و به همین دلیل بدن ورزیده دارد. لیلا اوتادی علاوه بر بازیگری کار تالیف نیز انجام می دهد. در ادامه به زندگی شخصی و حواشی لیلا اوتادی می پردازیم.

لیلا اوتادی

در ادامه عکس هایی از لیلا اوتادی در فستیوال فیلم عمان میبینم.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی به سیم آخر زد | فیلم جنجالی لیلا اوتادی نظر همه رو جلب کرده

بیوگرافی لیلا اوتادی

نام : لیلا اوتادی

متولد : 14 مرداد 1362 تهران

زمینه فعالیت : سینما ، تلویزیون و تئاتر

پیشه : بازیگر ، شاعر

سال های فعالیت : 1381 تاکنون

قد : 163 سانتیمتر

مدرک تحصیلی : کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران

بیوگرافی کامل لیلا اوتادی

لیلا اوتادی متولد 14 مرداد 1362 در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر و شاعر ایران است.بیوگرافی لیلا اوتادی و همسرش + ماجرای ازدواج

زندگی و اصالت

لیلا اوتادی از هفده سالگی سرودن شعر را آغاز کرده است. وی دانش آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. نقاشی رو هم به شدت پیگیری میکند و جالب است که بدانید مدتی بعنوان مربی بدنساز ! فعالیت میکرد.

او اصالتا ترک قشقایی است.

کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

لیلا اوتادی: مربی بدنساز بودم

به نظرم بازیگر باید برای بازی در هر نقشی از نظر فیزیکی آمادگی داشته باشد.

این آمادگی جز با ورزش مداوم میسر نیست ورزش همیشه جزء لاینفک زندگی ام بوده ، من حتی تا چند سال پیش ، به مدت دو سال مربی بدنسازی هم بوده ام ، اما به دلیل مشغله کاری نتوانستم آن را ادامه دهم ، اما به طور مدام خودم این ورزش را پیگیری می کنم.در کنار این ورزش ، تنیس و اسب دوانی را هم به صورت حرفه ای دنبال می کنم.

بهترین تفریح لیلا اوتادی

سفر تقریبا بهترین تفریح من است آشنایی با فرهنگ و جوامع مختلف برایم همیشه جذاب است به همین دلیل زیاد سفر می کنم ، سفر به کشورها و جزایری که کمتر در موردش می دانیم و کمتر از آنها خوانده ایم و شنیده ایم را بیشتر از همه دوست دارم.

ماشین مورد علاقه لیلا اوتادی

من اصولا ماشین شاسی بلند دوست دارم.

قبلا هم یک لندکروز سفید داشتم ، دوستانم می گفتند آمبولانس گرفتی لیلا…. بعد به من برخورد و به خودم می گفتم واقعا به من نمی آید ، فروختمش یک ماشین کوچکتر گرفتم ، اما رانندگی با آن اصلا به من لذت نمی داد ، اونم فروختم و دوباره لندکروز مشکی گرفتم .

برند عطر لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در مورد برند عطر خود گفت :

خوشحالم در روز تولدم به اطلاعتون برسونم که یکسال پیش از طرف کمپانی «تمپتیشن» تولیدکننده عطر در فرانسه و امارات بامن تماس گرفتن و پس از مذاکراتی که با نماینده خاورمیانه ی کمپانی داشتیم ، پیشنهادشون برای تولید عطر به نام من برای طرفداران عزیزم رو پذیرفتم .

ازدواج و همسر لیلا اوتادی

از وضعیت ازدواج و همسر لیلا اوتادی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

در برخی از سایتها خبری مبنی ازدواج وی با جواد نکونام بازیکن فوتبال شده است که این خبر صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست.

خلاصه ای از فعالیت های لیلا اوتادی

لیلا اوتادی بازیگر سینما وتلویزیون فیلم چپ دست به کارگردانی آرش معیریان ، نویسندگی بهمن معتمدیان و تهیه کنندگی منوچهر زبردست و داریوش بابائیان ساخته سال 1384 است. داستان در این فیلم لیلا اوتادی نقش دختری فراموشکار را بازی میکند که مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد.

لیلا اوتادی در سال 1385 اولین کار مناسبتی خود را در سریال آخرین گناه به کار گردانی حسین سهیلی زاده بازی میکند. این سریال در میان سریال های ماه رمضان 1385 از بقیه محبوبتر بوده است و موضوع آن حول محور چشم برزخی می گردد. موضوع داستان بدین ترتیب است که دکتر اکرمی ، که فردی وارسته و با ایمان است قبل از مرگش وصیت می کند که قرنیه چشمش به عبدالله صدوق که او نیز فرد متدینی است برسد. اما رویا دختر دکتر اکرمی با اصرار فراوان چشم پدر را به چشم نامزدش دکتر مودت که او نیز مشکل بینایی دارد پیوند می زند.

لیلا اوتادی با بازی در فیلم باغ قرمز به کارگردانی امیر سمواتی و نویسندگی پریچهره سهیلی در سال 1388 در کنار امین تارخ ایفای نقش کرد.

سگ های پوشالی اولین تجربه کارگردانی رضا توکلی بود که در آن لیلا اوتادی به همراه نیما شاهرخ شاهی و فرزاد فرزین ایفای نقش کرد.

سریال زخم نام جدیدترین سریال مسعود آب پررور است که لیلا اوتادی در آن نقش یک سروان نیروی انتظامی را بازی میکند.

لیلا اوتادی

جنجال نقش ندا آقاسلطان

در آبان 1389 خورشیدی ، خبر بازی اوتادی در نقش ندا آقاسلطان در فیلم پایان نامه در برخی رسانه ها و خبرگزاری های مستقل و دولتی ایران منتشر شد. ساعتی پس از انتشار ساخت این فیلم اعتراض مخالفان در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و بالاترین آغاز شد. صفحه مخالفان اوتادی در شبکه اجتماعی فیس بوک تنها در کم تر از هفت ساعت به سه هزار عضو رسید و هم چنین گروهی با نام موج آزادی وب سایت او را برای مدتی هک کرد.

در نهایت اعلام خبر بازی لیلا اوتادی در نقش ندا آقاسلطان توسط روابط عمومی فیلم پایان نامه تکذیب شد. هم چنین اوتادی در واکنش گفت : «دلم می خواهد بدانم چه کسی این دشمنی را روا داشته تا با طرح این گونه خبر مردم را نسبت به من هیستریک و عصبی نماید».

جنجال دستمزد بالای لیلا اوتادی

در خبری ، باشگاه خبرنگاران وی را با دریافت 75 میلیون تومان برای 25 روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط (حسین قاسمی جامی) گران ترین بازیگر زن سینمای ایران نامید. لیلا اوتادی در جمعه 13 اردیبهشت 1392 با حضور در برنامه تلویزیونی هفت که اختصاص به مسائل روز سینمای ایران دارد در حضور مهدی ودادی کارگردان فیلم زن. مرد. زندگی... یادآور شد :

«شایعاتی مبنی بر اینکه من گران ترین بازیگر سینمای کشور هستم گاه در فضای اینترنتی منتشر می شود که صحت ندارد و عده ای به دشمنی قصد دارند مرا گران ترین بازیگر سینمای ایران معرفی کنند در صورتی که این امر درست نیست. وی افزود ، به نظرم این حرف ها شایعات اینترنتی است که تنها از جانب دشمن شکل می گیرد.»

اوتادی در مورد دستمزد خود گفت : «مردم بهتر از همه دستمزد من را می دانند. شایعات مبنی بر بالا بودن دستمزد من برای خودم هم تازگی داشت و هم عجیب بود. اصلا این طور نیست و فکر می کنم یک عده با من دشمنی دارند. آقای ودادی نیز می تواند این مسئله را تأیید کند.» او همچنین در یکی از قسمت های برنامه ی دورهمی که به عنوان مهمان حضور داشت این شایعه را تکذیب کرد.

تالیفات لیلا اوتادی

اوتادی ، نخستین کتاب خود را که مجموعه شعری با نام '"در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست" است ، در زمستان 1393 و در قالب دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر کرد. این کتاب از جانب انتشارات مروارید و در 76 صفحه ، مشتمل بر 35 قطعه شعر سپید ، می باشد.

نظر لیلا اوتادی در مورد جشنواره فجر

من تاکنون در هیچ یک از مراسمات جشنواره فیلم فجر در این 15 سال شرکت نکرده ام ، چون فکر می کنم در آنجا نیز مافیا وجود دارد. هرچند ممکن است این اظهارنظر من سبب شود برای همیشه به من جایزه ندهند اما برایم مهم نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان