هالک ایرانی | هالک ایرانی شاخ اینستاگرام

هالک قلابی دوباره آبروی ایران را برد | آبروریزی هالک ایرانی در مبارزه جدید

سجاد غریبی قصد دارد دوباره با ورزشکار قزاق مبارزه کند.

هالک قلابی دوباره آبروی ایران را برد | آبروریزی هالک ایرانی در مبارزه جدید
کدخبر : 5621
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

هالک ایرانی لقب سجاد غریبی است. هالک ایرانی با انتشار فیلم ها و تصاویری از خود باعث افزایش فالوور در اینستاگرام و پیدا کردن طرفدار شد ولی بعدها معلوم شد تمامی عکس های هالک ایرانی فتوشاپ بوده است. هالک ایرانی در مبارزه خود با مارتین فورد آبروی ایران را برد و همین الان همین دست از کارهایش برنمی دارد و چند ورزشکار را به مبارزه دعوت کرده. در ادامه به حواشی و جدیدترین اخبار از هالک ایرانی میپردازیم.

هالک ایرانی

هالک ایرانی قصد دارد دوباره با ورزشکار قزاق مبارزه کند

سجاد غریبی که پس از مبارزه با جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستانی خبرساز شد و انتقادات فراوانی از او شده بود قصد دارد دوباره با او مبارزه کند.

قرارداد مسابقه بوکس آزاد این دو بوکسور آماتور به امضای هر دو نفر رسیده و کمتر از یک ماه دیگر در مبارزه دوم هالک ایرانی وارد رینگ مبارزه با گوریل قزاق خواهد شد.

بر اساس تصویری که از قرارداد مبارزه سجاد غریبی و باخیتوویچ منتشر شده، این دو مبارز دوازدهم نوامبر ۲۰۲۲ به مصاف هم خواهند رفت.

سجاد غریبی 24ساله پدیده پرورش اندام ایران که در بوشهر زندگی می کند با قدی حدود 188 سانتی متر و وزن 175 کیلوگرم به تازگی مورد توجه رسانه های خارجی قرار گرفته و لقب «هرکول ایرانی» را به خود اختصاص داده است.

سجاد غریبی به علت بدن ورزیده و سایز فیزیکی حیرت انگیزش در رسانه های اجتماعی کشورهای مختلف به شهرت رسید و اکنون رسانه های خارجی همچون «دیلی میل» و «سان» او را مورد توجه قرار داده اند.

این ورزشکار جوان در خصوص اندام خود می گوید:به خاطر ژنتیکیم از اول کمی درشت اندام بودم اما با ورزش سعی کردم قدرت بدنی ام را افزایش بدهم و بخاطر اینکه پدرم نیز از قهرمانان زورخانه قدیم بوده سعی کردم راه ایشان را در پیش بگیرم و با اتکا به مولا علی (ع) این ورزش را ادامه بدهم و حتی از هیچ نوع مکمل و دارویی هم استفاده نکردم.

وی که با فعالیت در شبکه های اجتماعی خود را به شهرت رسانده، چندی پیش در واکنش به شایعاتی که او را عضو داعش معرفی کردند، اعلام کرد به سرباز مدافع حرم خواهد پیوست.

او همچنین با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود نوشت که اهل شکایت نیست و همه شایعه سازان را به خدا واگذار می کند.

سجاد غریبی مشهور به هالک ایرانی از ورزشکاران و علاقمندان رشته پاورلیفتینگ و فعالان شبکه‌های اجتماعی، با پخش عکسهایی که ادعا می‌شود دستکاری شده در شبکه‌های اجتماعی شناخته شد

و بعدها در پروپاگاندای جمهوری اسلامی و پوشش خبری خبرگزاری‌های دولتی درمورد اعلام آمادگی سجاد غریبی برای پیوستن به مدافعان حرم به شهرت داخلی رسید

و بدنبال انتشار اینگونه اخبار داخلی در برخی از روزنامه‌های خارجی نیز مطالبی از وی منتشر شد تا جایی که شایعه پیوستن وی به دبلیودبلیوئی نیز از وبگاه بی‌بی‌سی فارسی اعلام شد.

آنچه در ابتدا از سجاد غریبی در شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌های داخلی و پیرو آن در بعضی خبرگزاریهای خارجی نیز منتشر شد شخصیتی بود که از نظر اندازه‌های فیزیکی شبیه به شخصیت خیالی هالک بود اما بعدها در ملاقات پیش از مسابقه با مارتین فورد و چندی بعد در مبارزه بوکس او با آلمات باخیتوویچ، ادعا شد که شخصیت هالک ایرانی یک شخصیت ساختگی و دور از واقعیت است. در پی واکنش شخصیت‌های در امور ورزشی و کاربران دنیای مجازی، سجاد غریبی در یکی از آخرین لایوهای صفحه اینستاگرامش بهمراه مربی خود هالک ایرانی را «فیک» می‌خواند. مربی وی درحضور سجاد غریبی از کاربران اینستاگرام خواست که وی را «آنفالو» کرده و بدنبال رزمی‌کاران واقعی بروند.

سجاد غریبی خود را چنین معرفی می‌کند: متولد ۲۸ آذر ۱۳۷۰ در اهواز است اما در بوشهر بزرگ شده و در همین شهر زندگی می‌کند. مجرد است و مدرک کارشناسی بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر دارد. از سال ۱۳۸۶ ورزش را شروع کرده، از سال ۱۳۸۸ پاورلیفتینگ کار می‌کند و بدنسازی را از ۱۳۹۳ فرا گرفته‌است و به ورزش بوکس هم علاقه‌مند است. قد ۱۸۴ سانتی‌مترو وزن ۱۷۶٫۹ کیلوگرم می‌تواند تا ۱۷۵ کیلو وزنه را بلند کند.

سجاد غریبی غریبی در اینستاگرام عکس‌های خود و گزارش‌هایی که در رسانه‌های داخلی از او منتشر می‌شود را به اشتراک می‌گذارد.

در تابستان ۱۳۹۵ خبر نام‌نویسی او برای شرکت در جنگ سوریه خبرساز شد. او به خبرگزاری فارس گفت: «من مسلمان شیعه هستم و با تمام مسلمانان شیعه که ادعای مسلمانی می‌کنند اما حاضر نیستند به کس دیگری کمک کنند مخالفم. من همیشه مدافع اهل بیت و کشورم خواهم ماند. برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام‌نویسی کردم و اگر لایق باشم حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و از کشورم دفاع می‌کنم.

در اوایل پاییز ۱۳۹۵ روزنامه اسپانیایی آس از حضور احتمالی سجاد غریبی در مسابقات کشتی کچ آمریکا خبر داد. به نوشته این روزنامه، او به‌جای سوریه احتمالا به زودی در WWE با تریپل اچ (کشتی‌گیر آمریکایی با ۱۴ قهرمانی) و براک لزنر (کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی‌و مبارز سابق هنرهای رزمی ترکیبی) بجنگد و قدرتش را امتحان کند.

مبازره با مارتین فورد

قرار بود سجاد غریبی و مارتین فورد مشهور به «ترسناک‌ترین مرد روی کره زمین»، دوم آوریل ۲۰۲۲ (۱۳ فروردین ۱۴۰۱) در لندن برابر هم مبارزه کنندولی این مبارزه صورت نگرفت..

در اسفند ۱۴۰۰، غریبی در دبی با فورد رویارو شد در ویدئویی که از این تقابل آنها منتشر شد، دو طرف به سمت یکدیگر حمله کردند، غریبی با یک ضربه ناگهانی مارتین فورد به زمین پرت شد.غریبی ضمن ابراز تاسف خطاب به هوادارانش در توضیح این اتفاق در صفحه اینستاگرامش گفت: «به من گفته بودند فقط یک دقیقه روبروی هم قرار می‌گیرید و هیچ حرکت اضافه‌ای نباید اتفاق بیفتد اما وقتی مقابل هم قرار گرفتیم مارتین فورد با حرکتی ناجوانمردانه، غیر ورزشی و قطعاً غیرقانونی من را هل داد. این اتفاق باعث شد که روحیه بسیار ضعیفی پیدا کنم اما قول می‌دهم که این حرکت را جبران کنم. برای من یک بازی طراحی کرده بودند و بدون اینکه بدانم من را داخل آن بازی کردند».

مارتین نیز در اینستاگرام خود گفت «ویدئوهای سجاد را دیده و با وی جهت مسابقه بوکس رو در رو خواهم شد. اما نمی‌خواهم شاهد نفرت پراکنی در مورد سجاد باشم. هردو ما در شرایط سختی وارد شده بودیم. محیطی که برای هیچ‌کدام از ما آشنا نبود؛ ولی بدون توجه به احساسات درونی خودتان به احساسات وی احترام بگذارید. همه ما انسانیم و می‌توانیم بهتر از این باشیم».

لغو مبازره

به گفته مارتین فورد، این رویارویی «به دلایلی خارج از کنترل او» به تعویق افتاده و از اینکه پس از مدتها تمرین و آماده‌سازی مبارزه لغو شده، ابراز ناراحتی کرد. سجاد غریبی با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد که مبارزه از سمت مارتین فورد لغو شده‌است.

مبارزه با گوریل قزاق

غریبی در مرداد ۱۴۰۱ در یک مبارزه کوتاه، از آلمات باخیتوویچ (معروف به گوریل قزاق) از قزاقستان شکست خورد. مبارزهٔ آن دو قرار بود در ۶ راند دو دقیقه‌ای باشداما کار به راند دوم هم نکشید و حریف وی، در زمان کوتاهی غریبی را ناک اوت کرد..

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان