این تستو انجام بده تا بهت بگم باهوشی یا کند ذهن

اگر برای لحظاتی به مرکز تصویری که برایتان قرار داده ایم دقت کنید متوجه چیزهای عجیبی در شخصیتتان خواهید شد.

این تستو انجام بده تا بهت بگم باهوشی یا کند ذهن
کدخبر : 5464
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

برای لحظاتی به مرکز این تصویر نگاه کنید؛ آیا متوجه رنگ خاصی می شوید؟ اگر نه پس کمی با دقت بیشتر نگاه کنید. شما باید یکی از دو رنگ قرمز یا آبی را در مرکز تصویر ببینید، حالا پاسخ چیست؟

تمام کاری که باید انجام دهید این است که به مرکز طرح خیره شوید. متوجه یک رنگ خواهید شد. رنگی که ابتدا می بینید نشان می دهد که شما چه نوع نابغه ای هستید. بر اساس رنگی که در مرکز دایره می بینید، سطح ضریب هوشی شما قابل ارزیابی است. رنگی که به چشمان شما دیده شد، چه رنگی است؟ پاسخ خود را اعلام کرده و با ما در این بخش از گشتنی نیوز همراه شوید تا خود را بیشتر از قبل بشناسید.

رنگ آبی:نابغه ادراک

اگر در نگاه به مرکز این تصویر، رنگ آبی را مشاهده کردید، پس درک بسیار بالایی از مسائل دارید و بواسطه همین درک بالاست که گرفتن تصمیمات پیچیده برای شما کار سختی نیست.

علاوه بر درک بالا، شما یک نیروی کار کارآمد و فردی موفق در فعالیت های تیمی هستید. تمرکز ذهنی بالایی دارید و مفاهیم زندگی را به خوبی درک می کنید.

به دلیل صداقت قابل توجهی که در شما موج میزند مردم به شما تکیه می کنند و نظرات خود را در حضور شما به راحتی بیان می کنند. در مواقع سختی، مردم برای رسیدگی به مسائل پیچیده از شما کمک می گیرند.

رنگ قرمز:نابغه منطق

اما اگر در نگاه به مرکز تصویر رنگ قرمز را دیدید، پس نابغه منطق هستید. میتوان گفت شما هوش بالاتر از حد متوسط دارید. شما در هر کاری به عنوان یک رهبر با درایت عمل می کنید و به نظر می رسد که تأثیر زیادی بر مردم دارید.

هوش سرشار شما از بارزترین ویژگی هایی است که میتوانید در اکثر مواقع به آن تکیه کرده و به اهدافتان نزدیک شوید. مردم اغلب به دلیل منطق قابل توجه شماست که به سمتتان هدایت می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان