الناز شاکردوست | اینستاگرام الناز شاکردوست

حیوان خانگی عجیب و ترسناک الناز شاکردوست | زندگی لاکچری الناز شاکردوست

عکسی جالب از الناز شاکردوست همراه یک جغد که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

حیوان خانگی عجیب و ترسناک الناز شاکردوست | زندگی لاکچری الناز شاکردوست
کدخبر : 5127
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

الناز شاکردوست از بازیگران کم حاشیه سینمای ایران است .الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. الناز شاکردوست در نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ (1383) به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به سینمای ایران گذاشت.مهمترین چالش الناز شاکردوست در فضای مجازی پشتیبانی از همجنس‌گرایان بود .

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان می باشد. پدرش تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش خانم فاطمه محتشمی خانه دار می باشد ، یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچک تر از خود بنام الیکا دارد. بچه درسخونی بود به حدی که در رشته ریاضی و فیزیک با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد.

شروع بازیگری الناز شاکردوست

از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بود بطوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند که در نهایت این علاقه باعث شد در دانشگاه رشته تئاتر بخواند.

بعد از ورود به دانشگاه از تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه سال 1382 وقتی 19 سال بود توسط کیومرث پوراحمد (کارگردان) برای بازی در فیلم «گل یخ» دعوت شد.

به این ترتیب اولین با در این فیلم با محمدرضا گلزار و گوهر خیراندیش جلوی دوربین رفت.

بعد از اولین تجربه موفق شد سال 1383 در 4 فیلم سینمایی پشت سر هم بازی کند .

چهره اش از فیلم «عروس فراری» سال 84 شناخته شد سپس با حضور در فیلم های «قاعده بازی» ، «اتوبوس شب» ، «کیش و مات» و «دو خواهر» حسابی به اوج شهرت رساند. خانم شاکردوست تابحال در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرده اما سابقه حضور در دو سریال نمایش خانگی بنام «قلب یخی» 1 و 2 و «رالی ایرانی» را دارد.

همسر الناز شاکردوست

الناز شاکردوست هنوز ازدواج نکرده است، با این وجود برای مدتی شایعه ازدواج او با علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس مطرح بود که صحت نداشت.

خاله الناز شاکردوست کیست

در برخی سایت‌ها خانم مرجان محشتم بازیگر سریال پربیننده پس از باران، خاله الناز شاکردوست معرفی شده است؛ اما تنها تشابه فامیلی بین ایشان و مادر خانم شاکردوست وجود دارد و نسبت فامیلی از طرف این دو بازیگر تایید نشده است.

گفتگو با الناز شاکردوست

در مورد نحوه ورود به سینما، درست است خانواده شما هیچ مخالفتی در مورد بازیگر شدن شما نداشتند؟

-بله، چون ما قبل از اینکه یک خانواده باشیم، با هم دوست هستیم. یعنی پیش از آنکه جبری در قالب خانواده حاکم باشد، بهترین دوست برای هم هستیم.

الناز شاکردوست

+شنیده بودیم که برای ورود به سینما کسی را واسطه کردید تا پدر را راضی کند

-نه، خودم با پدرم صحبت کردم و او گفت مهم نیست چه کاره شوی، مهم این است که در کاری که انتخاب کردی بهترین باشی. از همه چیز مهمتر علایق فرد است، چون وقتی کاری را انجام می‌دهی واقعا دوست داری، حتما می‌توانی در آن به بهترین بودن برسی، در غیر اینصورت این هرگز اتفاق نمی‌افتد.

در مورد تحصیلاتت اصلا به چهره ات نمی‌آید که اینقد درس خوان و منظم بوده باشی که معدل دیپلم بالای 19 و رتبه دو رقمی کنکور باشی!

-من خیلی درس خوان بودم. در مورد منظم بودن هم مربی ورزشم گفت اصلاً فکر نمی‌کردم آنقد منظم باشی و نظم و ترتیب برایت مهم باشد که خودت را زودتر از زمان مقرر به کلاس برسانی، به نظرم این موفقیت و جایگاه امروز را مدیون این هستی که اینقدر برای همه چیز ارزش قائل هستی.

تا حالا به شما گفته اند که خصوصیات اخلاقی شبیه پسرها دارید؟

-بله، خیلی‌ها این را می‌گویند ولی نمی‌دانم چرا. به نظرم یک زن کامل هم می‌تواند محکم باشد و به کسی اجازه ندهد که پایش را از حریمش دازتر کند. رعایت این نکته ربطی به مرد بودن ندارد. من یک زن کامل هستم. خیلی از مردها لقب مرد را یدک می‌کشند در حالی که نامرد هستند، خیلی از زن‌ها هم مردتر از هر مردی هستند.

شاید چون روابط عمومی خوبی داری اینطور می‌گویند

-روابط عمومی؟ حقیقت این است که من با همه خیلی روراست و صادق هستم. ولی عادت ندارم نه از کسی تعریف و تمجید کنم، نه به کسی لقب خاله و دایی و عمو بدهم! شاید خیلی جاها هم اخلاق‌های تندی داشته باشم اما در نهایت انسانیت برایم از هر چیزی مهم تر است و همواره به همه احترام گذاشته‌ام و در مقابل احترام دیده‌ام.

در مورد بازیگری، الان فکر می‌کنی بهترین هستی؟ همانطور که پدر توصیه کرده بود.

-خودم که نمی‌توانم این جمله را در مورد خودم بگویم، اما همیشه سعی کرده‌ام بهترین باشم. دوست دارم در درس، کار و هر چیز دیگری که انجام می‌دهم بهترین باشم.

آیا نقشی ایده آلت بوده است که بخواهی بازی کنی؟

-دلم می‌خواهد سراغ نقش‌های منفی بروم، پیچیدگی‌های این شخصیت‌ها برایم به عنوان بازیگر جذابیت دارد. نقش یک فرد روانی هم از ایده‌آل‌ها و انتخاب‌های بعدیم است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان