فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو به قیمت کارخانه | از فروش فوری ایران خودرو جا نمانید + لینک ثبت نام

فروش قسطی هایما S۵ از چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد. ایران خودرو هایما اس ۵ را ویژه مهرماه به شکل قسطی و نقدی به بازار عرضه می‌کند.

فروش فوری ایران خودرو به قیمت کارخانه | از فروش فوری ایران خودرو جا نمانید + لینک ثبت نام
کدخبر : 5126
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فروش فوری ایران خودرو طرحی از شرکت ایران خودرو است که در آن تعدادی از محصولات خود را عرصه میکند. فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی است که باعث جذب مشتری زیاد این شرکت خودروسازی شده است. در طرح فروش فوری ایران خودرو، خودروهای عرصه شده از قیمت های مناسبی برخوردار هستند. فروش فوری ایران خودرو در هر دوره خودروهای جدیدی عرصه میکند. در ادامه به جزئیات طرح فروش فوری خودرو میپردازیم.

به نقل از گجت نیوز، گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد هایما اس ۵ را به شکل قسطی و نقدی از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ تا تکمیل ظرفیت به بازار عرضه کند.

این طرح بدون قرعه‌کشی و با حذف محدودیت پلاک فعال اجرا می‌شود و همچنین فاصله زمان ثبت نام قبلی نیز از ۴۸ ماهه به ۱۸ ماهه کاهش پیدا کرده است. در ادامه جزئیات فروش قسطی هایما S۵ را مشاهده می‌کنید:

ایران خودرو در طرح فروش نقدی قصد دارد هایما اس ۵ توربوشارژ اتوماتیک با گیربکس AT۶ را با قیمت مصوب ۷۹۴ میلیون و ۱۶۷ هزار تومان در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، نقره‌ای متالیک و ذغالی متالیک با موعد تحویل ۳۰ روزه به مشتریان عرضه کند.

هایما اس ۵ توربوشارژ اتوماتیک با گیربکس AT۶ در در طرح فروش اقساطی نیز با قیمت مصوب ۷۹۴ میلیون و ۱۶۷ هزار تومان در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، نقره‌ای متالیک و ذغالی متالیک به فروش می‌رسد. مبلغ ودیعه اول ۴۹۴ میلیون و ۱۶۷ هزار تومان بوده و موعد تحویل نیز حداکثر ۳۰ روزه از تاریخ ارائه و تایید نهایی چک‌ها خواهد بود. تعداد چک نیز ۹ نفره به مبلغ ۴۶ میلیون و ۴۶ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

فروش فوری ایران خودرو

اقساط ۱۲ ماه با بهره ۱۸، اقساط ۲۴ماه با بهره ۱۹.۵ و اقساط ۳۶ ماه با بهره ۲۱ درصد می باشد.

 

فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

شرکت ایران خودرو طرح فروش نقدی فوری خانواده هایما (بدون قرعه کشی) با موعد تحویل ۳۰ روزه را با شرایط جدول ذیل ارائه می نماید:

زمان شروع این طرح از ساعت ۱۱ صبح امروز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ آغاز و  تا تکمیل ظرفیت و حداکثر تا مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ ادامه خواهد داشت.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

سند خودروهای واگذاری شده از طریق این بخشنامه در رهن نمیباشد.

برای دریافت کد کاربری و کلمه عبور، لازم است شماره تلفن و شماره شبای معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

بدیهی است تبعات ناشی از عدم اعلام شماره شبا و تلفن همراه صحیح، بر عهده متقاضی میباشد .

حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایر خودروسازان ۴۸ ماه میباشد.

ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) الزامی است.

فروش فوری ایران خودرو

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد قرار است ۳۰۰ دستگاه هایما S7 مشکی و ۲۰۰ دستگاه هایما S7 توسط ایران خودرو در این فروش در دسترس متقاضیان قرار گیرد.

این محصول ایران خودرو با قیمت پایه ۷۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بورس کالا عرضه خواهد شد.

بورس کالا می‌گوید هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش در یک کد عرضه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری فقط به اسم شخص خریدار خودرو خواهد بود.

بورس کالا تاکید می‌کند خریداران جهت تحویل خودرو باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس کالا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو در زمان مقرر که طی پیامک اطلاع رسانی می‌شود اقدام به ایجاد و تکمیل صفحه شخصی کرده و ضمن انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو، بیمه گر را نیز انتخاب و نسبت به واریز وجوه هزینه‌های جانبی اقدام کنند.

اما هزینه‌های خرید خودرو در بورس کالا در دو بخش تعریف شده که اولین بخش مجموعا ۱۳ درصد مبلغ معامله است و شامل ۶ درصد مالیات بر ارزش افزوده، ۳ درصد عوارض شهرداری، ۳ درصد مالیات و عوارض شماره گذاری و یک درصد مالیات نقل و انتقال ماده ۳۰ قانون دائمی مالیات برارزش افزوده بوده و براساس مبلغ معامله محاسبه و اعلام می‌شود.

بخش دیگر هزینه‌ها جمعا به مبلغ ۴۲ میلیون و ۳۴ هزار و ۵۰۰ ریال به منظور هزینه هوشمندسازی، صدور و ارسال کارت خودرو و کارت سوخت به مبلغ یک میلیون و ۹۸ هزار و ۵۰۰ ریال، هزینه خدمات پست به مبلغ ۱۶۳ هزار و ۵۰۰ ریال، هزینه تولید پلاک و شماره‌گذاری به مبلغ ۲ میلیون و ۶۳۵ هزار ریال، هزینه بیمه شخص ثالث به مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۵۰۰ ریال است.

پیش تر گروه بهمن در ۲۶ مردادماه ۱۴۰۱ سه محصول سواری خود یعنتی دیگنیتی، فیدلیتی تیپ ۱و فیدلیتی تیپ ۲ عرضه کرد.

فروش فوری ایران خودرو در بورس کالا

روز گذشته نیز مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در حوزه عرضه خودرو در بازار سرمایه با موانعی مواجه بودیم که مشکلات برطرف شد. موفق به عرضه برخی از خودروها در این بازار شدیم و ظرف روزهای آینده ایران خودرو هم وارد تالار بورس کالا می‌شود.

احتمالا میزان عرضه خودرو در بورس کالا افزایش یابد. چرا که چند روز پیش امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت جویا به مهر گفت که در مذاکرات انجام شده بین وزارت صمت و سازمان بورس، شروطی برای عرضه خودرو در بورس از جمله عرضه ۲۰ درصد تیراژ تولید خودرو در بورس کالا مطرح شده اما هنوز هیچ گونه جمع‌بندی در این رابطه انجام نشده است. در نتیجه می‌توان گفت که بازار سرمایه پر رونق‌تر می‌شود.

عرضه و فروش فوری ایران خودرو در بورس کالا

در حال حاضر از عرضه خودروهای گروه بهمن در هفته گذشته، شاهین نیز اعلام کرده که قصد ورود به بازار سهام کالا دارد. هایما نیز یکی از شرکت‌های پیش‌رو برای عرضه و ورود به این بازار کالایی بود.

بر همین اساس قرار است یکشنبه هفته آینده یعنی ۶ شهریور ماه در نخستین عرضه محصولات ایران خودرو در بازار سرمایه ۳۰۰ دستگاه هایما S۷ مشکی و ۲۰۰ دستگاه هایما S۷ سفید عرضه شود.

طبق اطلاعیه، هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش در یک کد عرضه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری فقط به اسم شخص خریدار خودرو خواهد بود. قیمت پایه هایما S۷ تولیدی ایران خودرو در بورس کالای ایران ۷۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

 چرا باید از بورس کالا خودرو بخریم؟

خرید خودرو از بورس کالا مزایایی دارد که باعث جلب نظر سرمایه‌گذاران و خریداران خودرو شد. از جمله این مزایا می‌توان به خرید مستقیم خودرو از مجموعه تولید کننده اشاره کرد. به عبارتی متقاضی می‌تواند بدون دخالت واسطه‌ها اقدام به خرید مستقیم محصولات از خودروسازان می‌کند.

دومین مزیت نیز بحث پایین‌تر بودن قیمت خودرو در بورس کالا، نسبت به بازار آزاد است. این موضوع نیز مربوط به همان حذف واسطه‌هاست که می‌تواند باعث منتفع شدن مصرف کنندگان شود.

تجربه عرضه دیگنیتی و فیدلیتی نیز نشان داد که این شکاف قیمتی بین نرخ کشف شده در بورس کالا با بازار بسیار عمیق است و قیمت محصولات در بورس کالا به مزاتب پایین‌تر از بازار است.

سومین دلیلی که به پرسش چرا باید از بورس کالا خودرو بخریم؟ این است که طرح مورد اشاره باعث منتفع شدن مستقیم خودروسازان از عواید فروش می‌شود. چرا که در سیستم سنتی سود کلانی به دلالان و واسطه‌هایی می‌رسید که با رانت و زد و بند محصولات را در بازار عرضه می‌کردند.

این فرآیند مخرب باعث می‌شد خودروسازان مجبور به عرضه محصولات خود به زیر قیمت تمام شده باشند. در نتیجه اغلب خودروسازان داخلی در آستانه ورشکستگی قرار گرفته بودند.

مزیت چهارم نیز مربوط به کاهش قیمت محصولات در بازار آزاد است. به نحوی‌که خریداران در بازار شدیدا تحت تاثیر قیمت‌های اعلامی در بورس قرار گرفته و بسیاری اقدام به ثبت نام در بورس کالا کرده‌اند.

همین موضوع باعث شده تا بازار برای رقابت با رقیب جدیدش (بورس کالا) مجبور به انعطاف و کاهش قیمت شود. این مسئله نیز به معنای افزایش قدرت خرید شهروندان حتی در بازار آزاد است.

به باور متخصصان شفافسازی هر بازاری می‌تواند به تضمین احقاق حقوق مصرف‌کننده ختم شود. در اقتصاد مبتنی بر اصول بازار آزاد نیز چارچوبی شفاف‌تر از بورس وجود ندارد که بتواند میزبان چنین معاملاتی باشد.

از همین رو گفته می‌شود عرضه خودرو در بورس کالا نه تنها به نجات صنعت خودروسازی کشور بدون فشار آوردن به مصرف‌کنندگان می‌شود. بلکه خریداران هم به لحاظ قیمتی و هم کیفیت محصولات خدمات به مراتب بهتری دریافت می‌کنند.

از سوی دیگر زمینه برای سوداگری و سفته بازی در حوزه خرید و فروش خودرو به شدت محدود می‌شود. وقتی خریدار، محصول را مستقیما از کارخانه تهیه کند مسلما دست واسطه‌ها، دلالان خودرو، سفته‌بازان و همچنین افرادی که از رانت اطلاعاتی برخوردارند از جیب شهروندان قطع خواهد شد.

مجموعه این اقدامات می‌تواند منجر به تقویت تولید داخل و همچنین کاهش فساد در عرصه صنعت کشود شود. در نهایت به نظر می‌رسد موارد مورد اشاره پاسخ مناسبی برای پرسش چرا باید از بورس کالا خودرو بخریم را ارائه کرده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان