امروز یک اتفاق جذاب منتظر متولدین این ماهه | فال و طالع بینی امروز 6 مهر

فال و طالع بینی هر روزتان را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.گو اجت

امروز یک اتفاق جذاب منتظر متولدین این ماهه | فال و طالع بینی امروز 6 مهر
کدخبر : 5123
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۶ مهر:

امسال یکی از بهترین سالهای زندگی تان است، زیرا به یکی از آروزهایتان خواهید رسید. فقط یادتان باشد که پس از رسیدن به هدف تان، دست از تلاش بر ندارید تا موفقیت های بیشتری به دست آورید. امسال سالی است که وارد مرحله جدیدی از زندگی تان می شوید، درست مانند بیرون آمدن یک جوجه از تخم. پس خودتان را برای تغییرات بزرگ آمده کنید. وقت آن است تا زاویه دید خود را گسترش دهید. این گونه نه تنها تفاهم بیشتری با اطرافیان تان خواهید داشت بلکه زیبایی های بیشتری از زندگی را نیز مشاهده خواهید کرد. هر چه هدف تان بزرگ تر باشد، تلاش تان نیز باید بیشتر باشد، پس تنبلی و غر زدن را کنار بگذارید و با اعتماد به نفسی بالا پیش روید. آینده ای روشن در انتظار شماست.

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز با این همه احساساتی که در وجودتان زبانه می کشند، اگر پیش از این عشقتان را پیدا کرده باشید، رابطه تان حرارت تازه ای خواهد گرفت و اگر هم هنوز تنها هستید این احتمال وجود دارد که یک نفر توجه شما را به خود جلب کند. با این حال بر خلاف انتظارتان حرف زدن با طرف مقابلتان به جای این که شما را به هم نزدیک تر کند باعث خواهد شد که فاصله ای را بین خود و طرف مقابلتان احساس کنید. به دنبال این نباشد که از مغزتان برای توضیح و توجیه شرایطی که پیش آمده اند استفاده کنید، امروز قلبتان در درک مسائل کمک خیلی بیشتری به شما خواهد کرد. برای پیدا کردن جواب سؤال هایی که ذهنتان را مشغول کرده اند به قلب خود رجوع کنید. با شخصی که برای تان عزیز است و از فردایش نگران هستید هر چه صحبت می کنید، بی فایده است و او باز از نو کار خودش می کند. بیش از این دخالت نکنید، انرژیتان را هدر می دهید. یک سفر و یا یک دیدار را به عقب انداخته اید، هرچه زودتر برای این کار برنامه ریزی کنید و بروید.

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شاید در ابتدای روز قصد داشته باشید همه دنیا را تحت سلطه خود در بیاورید، اما خیلی زود خواهید فهمید که کنترل زندگی خودتان را هم به زور در دست دارید. خودتان را سرزنش نکنید، شرایط کیهانی اینطور ایجاب می کند. امروز ذهن شما فوق العاده تیز و قدرتمند است و می تواند ارتباط خیلی خوبی هم با قلبتان داشته باشد. شخصی که این اواخر وارد زندگیتان شده است برای شما ارزش و اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است و شاید حالا دیگر وقت آن رسیده باشد که روابطتان را با او عمیق تر و صمیمی تر کنید. البته عاقلانه تر این است که قدم به قدم پیش بروید و به یکباره زیاده روی نکنید. اجازه ندهید خیالات و رویاهایی که برای این رابطه دارید شما را از مسیر درست منحرف کنند. خرید کوچکی برای خودتان می کنید. یک اتفاق بد ختم به انفاق خوبی برای شما می شود. آرزوی محال در سر نپرورانید تا بیهوده ناامید و افسرده نشوید. اهداف رسیدنی تر برای خودتان تعریف کنید و آهسته و پیوسته پیش بروید. وقت تان را جایی که نباید تلف نکنید.

♊ فال امروز متولدین خرداد

شما به شدت در فکر پیدا کردن راهی برای محقق کردن رویاهای خود هستید، اما نباید این نکته را فراموش کنید که در حال حاضر در موقعیتی نیستید که بخواهید ریسک کنید. درست است که به شدت دلتان می خواهد رویاهایتان را دنبال کنید و باید به احساسات خود احترام بگذارید، اما اکنون زمان خوبی برای به خطر انداختن کار و حرفه تان نیست. حتی بهتر است در مورد رویاهایتان با اطرافیانتان صحبت نکنید، زیرا آنها به احتمال زیاد به اشتباه شما را مورد قضاوت قرار خواهند داد و به این نتیجه می رسند که به کار خود بی میل هستید و توجه کافی را نسبت به آن ندارید. امروز سکوت بهترین دوست شما خواهد بود. شخصی بدهی ای به شما دارد، فعلا از پس بازگرداندنش برنمی آید، با او مدارا کنید. در مورد نیت تان شما روز به روز به هدفتان نزدیک تر می شوید، حتی اگر خودتان متوجه نباشید. شخصی که برای تان بسیار مهم است، نظرش در مورد شما تغییر می کند و به شما نزدیک تر می شود.

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز روابط عاشقانه و عاطفی برای شما به خوبی پیش خواهند رفت و از این جانب جای هیچ گونه نگرانی نیست. حس کارآگاهی شما امروز حسابی تحریک شده است و در هر موقعیتی به دنبال تحقیق و بررسی برای دست یابی به واقعیت هستید. رویکرد منطقی، با ثبات و عملگرایانه ی شما در این راه به کمکتان خواهد آمد. امروز کمبودهایتان به سراغ شما خواهند آمد و باعث می شوند که دیگران و برنامه هایشان را مورد انتقاد و یا حتی تحقیر قرار دهید. بهتر است کمی بیشتر مواظب افکار و گفته های خودتان باشید. اگر نمی توانید چیز خوبی بگویید بهتر است که اصلا هیچ چیزی نگویید و سکوت اختیار کنید تا آسیبی به خودتان یا دیگران وارد نکنید. از شخصی دروغگو در اطرافتان فاصله بگیرید، او به شدت از شما سوء استفاده می کند. برای انجام کاری که فکرتان را مشغول کرده، منتظر گرفتن چراغ سبزی از جایی هستید، شما فعلا باید منتظر بمانید. رفتن به جایی برای تان دردسر ساز می شود. آماده هر برخوردی باشید.

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز اگر کسی قصد داشته باشد شما و یا کارهایتان را تحت کنترل خود در بیاورد شما حسابی عصبانی خواهید شد و شاید حتی با وجود شخصیت درونگرای خود یک سر و صدای اساسی به راه بیندازید. شما به هیچ عنوان دوست ندارید که خودتان و یا تلاش هایتان نادیده گرفته شوند و یا زیر سوال برده شوند. امروز خودتان را زیاد درگیر فعالیت های اجتماعی نکنید و مشغول کارهای خودتان باشید و به جنبه های معنوی زندگی خود رسیدگی کنید. اگر هر از گاهی با خودتان خلوت کنید و به قدرت تخیل خود مجال بروز بدهید و به ابعاد دیگر زندگیتان نیز بیندیشید، گنجینه های زیادی هستند که می توانید کشف کنید. عجول نباشید. در یک رابطه دوستانه قدیمی دچار سوء تفاهم شده اید، قدم پیش بگذارید و مشکل را برطرف کنید. ارزش دوستی های قدیمی بالاتر از این حرفهاست. نتیجه کار خوبی که چند وقت پیش برای شخصی انجام داده اید، همین روزها می بینید. حضور در یک میهمانی آن طور که توقع دارید، پیش نمی رود.

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز شما با چنان دقت و تعهدی برای عملی کردن پروژه های کاری خود تلاش می کنید که تمام همکاران و مقامات مافوق خود را تحت تأثیر قرار خواهید داد. با این حال بهتر است عقاید شخصیتان را برای خودتان نگه دارید و این تحسینی که به دست آورده اید را از بین نبرید. برای این که خیالتان راحت تر باشد بهتر است اصلا سکوت کنید و فقط روی انجام کارهایتان متمرکز شوید. امروز خیلی ها در تلاش برای به دست آوردن توجه شما هستند و همه آنها هم به کمک ها و مشورت شما نیاز دارند. این باعث می شود احساس خوبی به شما دست بدهد و دلتان می خواهد هر کاری که از دستتان بر می آید برای آنها انجام دهید، اما این کار می تواند باعث شود نتوانید روی انجام کارهایتان تمرکز کنید. شخصی خبرچین در جمع تان هست، مراقب هر حرفی که می زنید باشید. خودتان را دشمن شاد نکنید. یک سفر کوتاه در پیش دارید، در این سفر بسیار به شما خوش خواهد گذشت و روحیه تان بهتر می شود. تلفنی خبری به شما داده می شود که خوشحالتان می کند. انجام یک معامله با رضایت و به نفع شما صورت می گیرد.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما امروز نمیتواند نظرات و افکارتان را برای خودتان نگه دارید و فکر می کنید باید حتما چیزهایی که می دانید را با دیگران به اشتراک بگذارید، اما متأسفانه به احتمال خیلی زیاد آنها تمایلی به شنیدن نظرات شما ندارند و گفته هایتان از نظر آنها زیاد با واقعیت همخوانی ندارند. بهتر است در این زمینه و برای تغییر دادن نظر آنها اصرار و پافشاری نکنید، زیرا از این کار نتیجه ی خوبی به دست نخواهید آورد. ممکن است در محل کارتان با دردسرهایی روبرو شوید. برخی از همکارانتان از یکدیگر بیزار هستند و اعتمادی به هم ندارند و در نتیجه کار کردن با همدیگر برای آنها غیر ممکن است. سعی کنید خودتان را از وضعیت به وجود آمده دور نگه دارید. در رابطه عاطفی تان بهتر است با خودتان همان قدر مهربان باشید که با طرف مقابلتان هستید. خواسته ای شما هم باید در نظر گرفته شود، وگرنه روز به روز از هم دورتر می شوید. در محیطی دوستانه بیش از حد در مورد خودتان و نگرانی هایتان صحبت نکنید و بیش از اندازه به دیگران اطلاعات ندهید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز عشق و روابط عاطفی از اهمیتی کلیدی برخوردار هستند و خواهید دید که چیزهایی که به این جنبه از زندگیتان مرتبط هستند به خوبی پیش خواهند رفت. ذهن شما هم خیلی قویتر از همیشه کار می کند و سعی دارید دانشی عمیق تر و با ارزش تر به دست بیاورید. خوشبختانه تلاش هایتان در این زمینه خیلی زودتر از آنچه فکر کنید به نتیجه خواهند رسید و به تلاش چندانی نیاز نخواهید داشت. شاید امروز بین شما و یکی از نزدیکان و یا همسایگانتان درگیری لفظی ایجاد شود. توانایی فوق العاده شما در کنار آمدن با دیگران قطعا در این وضعیت به کارتان خواهد آمد. اگر دقت کافی نداشته باشید این وضعیت می تواند به یک نبرد تمام عیار تبدیل شود. این روزها بهتر است که مراقب دخل و خرجتان باشید. هم خودتان و هم اطرافیانتان بهتر است فعلا از بخشی از توقعاتتان کم کنید. رسیدن خبری باعث تغییر در برنامه ها و یکی از تصمیماتتان می شود، دستپاچه نشوید این تغییر به نفع شماست الان متوجهش نیستید.

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز در رابطه با عشق و روابط عاطفی هیچ عجله ای به خرج ندهید. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری باید صبر و حوصله داشته باشید. امروز همه خیلی احساساتی شده اند و اگر طرف مقابلتان احساس کند که دارید به حریم خصوصی او تجاوز می کنید ممکن است حالت تدافعی گرفته و رفتار تندی از خودش نشان دهد. امروز در ارتباط برقرار کردن با دیگران احتیاطی بیشتر از همیشه از خودتان نشان بدهید، چون کلماتی که از دهانتان خارج می شوند می توانند اثراتی منفی روی اطرافیانتان بگذرانند. سعی کنید در هر حالتی مهربان و با ملاحظه باشید تا از بروز مشکلات جلوگیری کنید. فراموش نکنید که کلمات قدرتی دارند که می تواند دنیا را تغییر دهد. در مورد اتفاقی در گذشته که ناراحتتان کرده اطلاعات جدیدی به دست می آورید که امروز متعجبتان می کند. سراغ شخصی در اطرافتان که بیمار است را بگیرید و احوالش را بپرسید. خصومت های گذشته را کنار بگذارید، همان کاری را بکنید که بعدا پشیمان نشوید. مهربان باشید.

♑ فال روز متولدین دی

امروز شما نسبت به جزئیات حساسیتی بیشتر از همیشه دارید و هیچ چیزی نمی تواند از زیر چشمان تیزبین شما در برود. شاید دیگران متوجه نباشند، اما شما همه چیز را تحت نظر دارید. عجله نداشته باشید و حوصله به خرج دهید تا همه ی اطلاعات مورد نظر خود را به دست بیاورید، فعلا تصمیم مهمی نگیرید و تا کسب تمام اطلاعات لازم دست نگه دارید. در تمام طول روز این نکته را به خودتان یادآوری کنید که باید سعی کنید به جای سرکوب و تحقیر کردن دیگران تا جای ممکن با حرف هایتان به آنها امید و انگیزه بدهید. با این کار شما هم احترام آنها را به دست خواهید آورد و هم باعث می شوید احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند. شخصی برای انجام کاری از شما کمک می خواهد. جوانب را بسنجید و بعد جوابی منطقی بدهید. نامه یا بسته ای که مدتهاست منتظرش هستید بالاخره به دستتان می رسد. افراد را از روی ظاهر و عکس هایشان قضاوت نکنید، با آن ها نشست و برخاست کنید و بعد به خانه تان راهشان بدهید.

♒ فال متولدین بهمن

امروز سر و کله زدن با شما کاری بسیار دشوار است و هر کسی که بخواهد بین شما و اهدافتان قرار بگیرد سخت در اشتباه است. شما از صمیم قلب به این موضوع اعتقاد دارید که هیچ چیزی در این دنیا وجود ندارد که شما نتوانید از پس انجام آن بربیایید، با این حال ممکن است در طول مسیر با مشکلات و موانعی روبرو شوید. سعی نکنید به زور از روی این موانع بگذرید. شاید این موانع در واقع به منزله ی هشداری برای شما هستند تا به برخی از حقایق پی ببرید و متوجه اشتباهات خود شوید. این درس می تواند در رسیدن شما به موفقیت بسیار تأثیرگذار باشد. امروز ممکن است درگیری هایی با عشقتان داشته باشید، این چالش را به عنوان موقعیتی برای محکم تر کردن رابطه تان در نظر بگیرید. برای یک مذاکره یا ملاقات مهم خودتان را آماده کنید. اگر برای رابطه عاطفی تان امروز کاری نکنید فردا دیر است. هر رابطه ای مثل گیاه به مراقبت و توجه نیاز دارد. در یک رقابت کاری یا خانوادگی این بار شما برنده خواهید بود و بالاخره حرفتان را به کرسی خواهید نشاند.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

شما دارید سعی می کنید دریایی از احساسات را سرکوب کنید تا اجازه ندهید فرمان مغزتان را در دست بگیرند و روی عملکردتان تأثیر بگذارند. متأسفانه احساسات سرکوب شده می توانند بسیار قدرتمندتر از آن چیزی باشند که شما فکر می کنید، حتی قدرتمند تر از آن منطقی که می خواهید به خاطرش احساس خود را سرکوب کنید. به جای این کار بهتر است سعی کنید خودتان را با جریان احساساتتان هماهنگ کنید. امروز عشق و روابط عاطفی به کامتان هستند. شما به این واقعیت پی خواهید برد که اگر به خودتان و احساستان وفادار باشید هر اتفاقی هم که بیفتد نه تنها در عشق بلکه در تمام زمینه های زندگی موفق خواهید بود. کاری انجام داده یا حرفی زده اید که حالا بسیار پشیمانید. زمان را به عقب نمی توانید برگردانید اما به جای خودخوری می توانید اتفاق افتاده را تا حد ممکن جبران کنید. برای پیشرفت و بالاتر رفتن درآمدتان بهتر است ابزار خود را نو کنید و یا در زمینه کارتان فنون جدید را یاد بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان