فرشته حسینی | اینستاگرام فرشته حسینی

بدل فرشته حسینی از خودش فرشته حسینی تره | بدل فرشته حسینی افغانیه؟

شباهت پردیس احمدیه و فرشته حسینی این سؤال را در ذهن بسیاری از کاربران ایجاد کرده است که آیا پردیس احمدی افغان است یا خیر؟پردیش احمدی متولد تهران و افغان نیست.

بدل فرشته حسینی از خودش فرشته حسینی تره | بدل فرشته حسینی افغانیه؟
کدخبر : 5092
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فرشته حسینی همسر بازیگر معروف و پرطرفدار ایرانی استعداد بالایی در زمینه بازیگری دارد و توانسته با بازی در کوتاهترین زمان استعداد والای خود را به جامعه هنری نشان دهد. فرشته حسینی بازیگر بی حاشیه و ناشناخته ای بود تا این که با نوید محمدزاده ازدواج کرد و این زوج هنری به سوژه داغ تبدیل شدند.  بعد از زمان شناخته شدن و معروفیت فرشته حسینی  را در نقش های متفاوت تر و فیلم های بیشتری میبینیم. فرشته حسینی بازی مشترکی هم با نوید محمدزاده داشته و استارت آشنایی آنها ظاهرا از همان فیلم خورده است.

فرشته حسینی

فرشته حسینی

فرشته حسینی

فرشته حسینی

فرشته حسینی

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ماه، سال ۱۳۷۶ در تهران، بازیگر سینما و تئاتر افغان‌ تبار اهل ایران است.

فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌تبار در تهران متولد شد و 5 خواهر و 1 برادر دارد. و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

فرشته حسینی بازیگری را از سنین پایین و حدود 9 تا 12 سالگی با تئاتر آغاز کرد و با فیلم رفتن ساخته برادران محمودی در سال 95 به سینما آمد  این فیلم برایش موفقیت های زیادی به همراه داشت و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره مراکش را به ارمغان آورد.

ماجرای عاشقانه های فرشته حسینی و نوید محمد زاده چیست؟

هچمنین به نقل از دیگر رسانه ها ، نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی عاشقانه از فرشته حسینی تولد وی را تبریک گفت و فرشته حسینی را جان خود خطاب کرد. با انتشار این ویدئو شایعاتی مبنی بر ازدواج این زوج قوت گرفت.

از سال ۱۳۹۹ شایعاتی مبنی بر رابطهٔ عاطفی نوید محمدزاده با فرشته حسینی، بازیگر افغانی‌ تبار سینمای ایران، به گوش می‌رسید تا اینکه در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ نوید محمدزاده با انتشار پستی این شایعات را تأیید کرد و فرشته را «جان خود» نامید و به سه زبان فارسی، پشتو و کردی ضمن تبریک تولد وی عشق خود را ابراز کرد؛ حسینی نیز با بازنشر پست محمدزاده، پاسخ او را داد.  فرشته حسینی بازیگری است از پدر و مادری افغان که در تهران به دنیا آمده است. پیش از این اما شایعاتی از ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی مطرح شده بود.

فرشته حسینی

نوید محمد زاده با انتشار ویدئویی از خود و فرشته حسینی چنین نوشته است:

«جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ اُمی، از الان، مبارک.»

ماجرای ست کردن لباس‌های فرشته حسینی و نوید محمد زاده

کاربران شبکه های اجتماعی تصاویری را کنار هم قرار داده اند و به این نتیجه رسیده اند که نوید محمدزاده و فرشته حسینی بازیگران مشهور لباس های مشترکی دارند (یا با هم ست کرده اند و یا لباس ها یکی است).  که این اتفاق بیش از پیش حرف و حدیث‌ های پیرامون عاشقانه های بین آنها قوت بخشیده است .

فرشته حسینی

جایزه بهترین بازیگر زن فرشته حسینی

خانوم حسینی سال 1395 با فیلم «رفتن» که با حضور بازیگران ایرانی و افغانی ساخته شده است توانست از جشنواره بین المللی مراکش جایزه بهترین بازیگر زن را بگیرد

بازگشت فرشته حسینی به افغانستان

اوایل می خواستم به افغانستان برگردم و آنجا فعالیت کنم اما شرایط فعالیت در افغانستان هنوز مهیا نمی بینم و دوستان افغانستانی ام برایم مانع تراشی کرده اند

دل نوشته فرشته حسینی

متولد ایرانم از پدر و مادری افغانستانی اما چی باعث میشه کسی فکر بکند من نباید از حقوق انسانی بهره‌ مند باشم ؟

کی تصمیم میگیره که اجازه داشتن عزت نفس ، حقوق برابر و آرامش رو به من نده ؟ چی باعث میشه وقتی میخواید کسی رو مسخره کنید بگید “مثل افغانیا” می ‌مونه؟

فرشته حسینی

چی توی من وجود داره که شمارو انقدر آزار میده؟ چی باعث میشه به من بی احترامی کنید؟ چی باعث میشه انقدر بی رحم باشیم نسبت به هم؟

نژاد ؟ کی تعیین کرده این مرزای احمقانه رو؟ این مرز ها قرار نیست که تعیین بکنه که چه کسانی رو باید دوست داشته باشیم و از چه کسایی متنفر باشیم بدون اینکه ارتباطی برقرار شده باشه ، قرار نیست هیچ مرزی مانع عشق ورزیدن و احترام بشه

فرشته حسینی

کار سینمایی فرشته حسینی

● هفت و نیم – 1398

● سونامی – 1397

● شکستن همزمان بیست استخوان – 1397

● یلدا – 1397

● رفتن – 1395

شبکه خانگی

● قورباغه 1388

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان