سحر قریشی | اینستاگرام سحر قریشی

سحر قریشی با عشقش در دبی | سحر قریشی در کنار ماشین میلیاردی این آقا

عکسی از سحر قریشی در کنار یکی از طرفدارانش را در ادامه خواهید دید.

سحر قریشی با عشقش در دبی | سحر قریشی در کنار ماشین میلیاردی این آقا
کدخبر : 5089
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

سحر قریشی بازیگر سینما و تلوزیون ایران است. سحر قریشی یکی از پرحاشیه ترین سلبریتی هاست. سحر قریشی بعد از رفتن از ایران و ازدواج با خواننده معروف از دنیای سینما و بازیگری خداحافظی کرد. سحر قریشی اکنون ممنوع التصویر است. سحر قریشی اعلام کرده است که بعد از طلاق با آقای خواننده ازدواج نکرده و مجرد است. در ادامه به حواشی سحر قریشی می پردازیم.

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در سالهای اخیر به ایفای نقش در خیلی از فیلم ها و سریال ها پرداخته است. سحر قریشی دو بار ازدواج کرده و هر دو بار جدا شده است .شهرت سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان زیاد شد. سحر قریشی پس از جدایی از تتلو به دبی مهاجرت کرده است. سحر قریشی ویدیویی از ورزش کردنش در باشگاه ورزشی منتشر کرد و با واکنش هوادارانش رو به رو شد.

بیوگرافی سحر قریشی و همسرش

سحر قریشی متولد 6 دی 1366 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

تا دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از 20 سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد عرصه بازیگری شد و بعد از چند رابطه عاشقانه در نهایت با امیر تتلو در ترکیه ازدواج کرد.

علاقه کودکی سحر قریشی

علاقه من به بازیگری به قبل از ورودم به مدرسه باز می گردد زمانی که کارتون نگاه می کردم و شخصیت های کارتونی را تقلید می کردم.

آن وقت ها همه می گفتند ، سحر یک روزی بازیگر می شود.

شروع  به کار سحر قریشی از 20 سالگی

اولین بار سال 1388 در 20 سالگی با معرفی یکی از آشنایان همسر سابقم در تست بازیگری حاضر شدم و پس از قبولی با فیلم «لج و لجبازی» جلوی دوربین رفتم.

 در این فیلم نقش سایه را کنار امیر جعفری و سارا خوئینی ها بازی کردم .

شهرت سحر قریشی با دلنوازان

سر فیلمبرداری فیلم «لج و لجبازی» از طریق همبازی اش سیاوش خیرابی به حسین سهیلی زاده کارگردان سریال «دلنوازان» برای نقش یلدا معرفی شد.

به این ترتیب با پخش این سریال از 4 مهر 88 در کنار چهره های نوظهور دیگری چون شاهرخ استخری و سمانه پاکدل به اوج شهرت رسید.

ازدواج اول تا طلاق سحر قریشی

سحر قریشی اولین بار سال 1383 در 17 سالگی با شخصی بنام «مهران اخوان ذاکر» ازدواج کرد اما این زندگی با شروع سریال دلنوازان در سال 88 به طلاق ختم شد.

علت طلاق سحر قریشی

مهران اخوان ذاکر: پس از پخش سریال «دلنوازان» ، سحر که به شدت مشهور شده بود رفتارش تغییر کرد.

شش ماه بعد از پخش سریال من از ایشان خبری نداشتم تا اینکه از طریق دادگاه حمایت از خانواده از او شکایت کردم و در نهایت از هم جا شدیم !

افشاگری علیه تحصیلات سحر قریشی

مهران اخوان ذاکر در مورد تحصیلات سحر قریشی می گوید: همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد ، به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است.

صیغه سحر قریشی با امید علومی

در سال 1395 خانم قریشی در یک گفتگوی اینترنتی با رضا رشیدپور خبر مَحرم شدن خود با «امید علومی» خواننده پاپ را رسانه ای کرد و در این رابطه گفت.

من به هر حال در شرایطی نیستم که بخواهم تنها زندگی کنم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

از آشنایی تا جدایی سحر قریشی

آشنایی سحر و امید علومی در فیلم «دریا کنار» سال 1393 شروع شد ، امید علومی علاوه بر خوانندگی و ساخت موسیقی فیلم ، کنار سحر قریشی نیز بازی کرد.

سحر قریشی

در نهایت چند ماه دیگر این دو کنار هم دیده نشدند و خانم بازیگر رسما در گفتگوی بعد خود اعلام کرد مجرد بوده و منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد.

رابطه سحر قریشی با مهدی طارمی

در آبان ماه سال 96 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی این خبر تکذیب شد.

با این حال انتشار فیلم لو رفته از آنها در قطر و سپس عکس های دونفره آتیله ای مشخص کرد خبر کذب نبوده و این دو باهم رابطه داشتند که به ازدواج ختم نشده است.

ازدواج جنجالی سحر قریشی با امیر تتلو

سحر قریشی در بهمن ماه 1400 بعد آخرین تجربه بازی خود در سریتل «نیسان آبی» با امیر تتلو خواننده جنجالی ساکن در کشور ترکیه وارد رابطه عاشقانه شد.

در نهایت این زوج جند هفته بعد از اعلام رابطه عاشقانه خود ، ازدواج کردند و خانم بازیگر بعد از مدتی اعلام کرد رسما از عرصه بازیگری خداحافظی کرده است.

مشخصات ظاهر و رژیم سحر قریشی

اهل رژیم غذایی هستم و از طرف پدر و مادر ، ژن چاقی دارم ، قدم 170 سانتی ‌متر و وزنم 58 کیلوگرم است اما به شدت مراقب وزنم هستم.

یک دوره‌ بود که خیلی ورزش می‌ کردم اما الان وقت نمی‌ کنم و فقط رژیم می‌ گیرم و گریه می‌ کنم.

پسر خانواده شدم

امروز من به نوعی پسر خانواده هستم ، سپهر برادرم گاهی اوقات من را به شوخی داداش سیا صدا می‌ کند ، به نوعی مثل برادرش شده‌ ام.

دلیل اصلی‌ اش شاید چون صبح می‌ روم سرکار و شب بر می گردم یا اینکه خیلی سرم در حساب و کتاب است.

برادر در مسیر متفاوت

برادرم به این عرصه علاقه ندارد من خیلی دوست دارم که سپهر هم وارد بازیگری شود ، بارها با او در این‌ باره صحبت کرده‌ ام ولی خودش علاقه‌ ای به این کار ندارد.

سپهر بعنوان عکاس بسیجی و خبرنگار فعالیت می کند و مدتی در سوریه حضور داشت و از طرفداران دو آتیشه ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بود.

برند اختصاصی لباس

مدتیست برند لباسی به اسم کمد را ثبت کردم ، تمام طرح‌ ها و لباس‌ ها آماده ارائه هستند ولی فعلا دست نگه داشته‌ تا طراحی‌ ها به سبک و مدل خودم هستند .

برادر در مسیر متفاوت

برادرم به این عرصه علاقه ندارد من خیلی دوست دارم که سپهر هم وارد بازیگری شود ، بارها با او در این‌ باره صحبت کرده‌ ام ولی خودش علاقه‌ ای به این کار ندارد.

سپهر بعنوان عکاس بسیجی و خبرنگار فعالیت می کند و مدتی در سوریه حضور داشت و از طرفداران دو آتیشه ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بود.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان