محمدرضا گلزار | حواشی اینستاگرام محمدرضا گلزار

بدل محمدرضا گلزار یا خودش! | بدل محمدرضا گلزار جذاب تر از خود او

عکسی از محمدرضا گلزار کنار برادرش را در ادامه خواهید دید.

بدل محمدرضا گلزار یا خودش! | بدل محمدرضا گلزار جذاب تر از خود او
کدخبر : 5063
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

محمدرضا گلزار از بازیگران توانمند سینما و تلویزیون است هم چنین جزو آن دسته از بازیگرانی است که دستمزد بالایی هم دارد. محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری، در فعالیت های دیگری مانند خوانندگی، مجری گری و ... نیز مشغول است. محمدرضا گلزار قبل از این که بازیگر شود، در گروه موسیقی آریان به نوازندگی گیتار مشغول بود. محمدرضا گلزار در کنار فعالیت های هنری، کارهای ورزشی نیز انجام می داد و مربی والیبال بود. محمدرضا گلزار در شغل های زیادی فعالیت دارد و همین می تواند یکی از دلایل ثروت زیاد او باشد که توانسته لاکچری زندگی کند.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار کنار طرفدارش

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران ، بازیگر ، خواننده و آهنگساز است

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد. ایشان با 177 سانتی متر قد و 88 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد

محمدرضا گلزار در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دارد و تهرانی به دنیا دارد و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است.

دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است

والیبال را در زمان دبیرستان شروع کرد و در باشگاه های «پارس خودرو» ، «شیشه و گاز» ، «پاس» و «دیهیم» در پست توپ گیر بهترین بازیکن والیبال استان تهران بود.

تنها والیبال نبود و بطور حرفه ای هم پیگیر اسکی بود و کارت مربیگری اسکی آلپاین را هم دارد.

موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خودآموز با گیتار سپس پیانو شروع کرد تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه آریان شد.

در این گروه [آریان] مدت ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می کرد و آنجا دیده شد.

خانوادم دوست داشتند پزشک شوم، خودم هم فکرشو نمی کردم روزی هنر را حرفه ای دنبال کنم اما درسم خوب بود و اسمم صدر همه اسامی شاگرد اول بودم.

همسر محمدرضا گلزار:

محمدرضا گلزار در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است. وی در سال ۹۵ و ۳۹ سالگی در مصاحبات خود گفت که تا آخر سال ۹۵ ازدواج خواهد کرد اما تا به امروز که ۴۱ سال سن دارد هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

گلزار در مصاحبه ای گفت: من همیشه به ازدواج فکر می کنم ولی به نظرم ازدواج یک قسمت است. وی در ادامه گفت :مادرم بیش از هر کسی علاقه‌مند است که ازدواج کنم، خود من نیز فکر می‌کنم تا حدودی دیر شده، اما موضوعی نیست که بتوانم دنبال آن بگردم و حقیقتاً سخت است. باید قبول کرد برای من سخت‌تر از یک آدم عادی است، به این خاطر باید مورد مناسبی پیدا شود

.

فعالیت هنری و کاری محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار هنرمند خوب کشورمان با اینکه چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم‌های کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ‌کدام به نتیجه نرسید. و سرانجام در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار با فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری برای نخستین بار بازیگری سینما را تجربه کرد. این درحالیست که قبل از آن در سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان همکاری می کرد و مردم وی را در موزیک ویدئو های گروه آریان می دیدند.

محمدرضا گلزار

فیلم سام و نرگس از جمله فیلم های پرمخاطب سینما شد و گلزار با اولین تجربه بازیگریش توانست در بین مردم دیده شود سپس با ایفای نقش در فیلم “شام آخر” اثر فریدون جیرانی همبازی هانیه توسلی و ثریا قاسمی شد. پس از آن در فیلم های زیادی از جمله زهر عسل، بوتیک، گل یخ، آتش بس حضور داشت و هر سال چند فیلم از وی در پرده سینما اکران می شد. علاوه بر بازیگری فیلنامه فیلم “شیش و بش” را گلزار نوشته است.

از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ دیگر  هیچ فیلمی از محمدرضا گلزار  اکران نشد و سرانجام با فیلم سینمایی ” سلام بمبئی ” به کارگردانی قربان محمدپور توانست به جایگاه قبلی و حتی بالاتر برسد.

محمدرضا گلزار

مجری شدن محمدرضا گلزار 

در سال ۱۳۹۷ گلزار برای اولین بار به عنوان مجری مسابقه ” برنده باش ” از قاب تلویزیون دیده شد. گلزار در مورد حضور خود در این مسابقه گفت :  تلویزیون باعث می‌شود من با طیف وسیع‌تری از مخاطبان و مردم در ارتباط باشم و مهمان خانه‌هایشان بشوم. این اتفاق برایم بسیار لذتبخش است.

در مسابقه برنده باش در هر قسمت از این مسابقه چهار نفر که از قبل سوال‌های اپلیکیشن برنامه را به درستی پاسخ داده‌اند، روی صندلی برنامه می نشینند و با پاسخ دادن به سوالات به صورت پلکانی برای بردن جایزه یک میلیارد ریالی با مجری وارد رقابت می کنند.

در واقع این مبلغ بزرگترین جایزه‌ای است که تاکنون در صدا و سیما در یک برنامه به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد. گفتنی انتقادات زیادی نسبت به این برنامه و نوع برگزاری و نیز دستمزد محمدرضا گلزار شده است.

محمدرضا گلزار

سابقه فعالیت گلزار در عرصه موسیقی

گلزار به موسیقی علاقه دارد و فعالیت در این عرصه را از سال ۷۶ با گروه آریان آغاز کرد. وی در نواختن سازهای گیتار، ارگ، و پرکاشن مهارت دارد و بندی به نام ریزار (rezzar؛ مخفف محمدرضا گلزار)  را برای گروه خود ثبت نمود. محمدرضا گلزار اولین ترک خود با نام ” کارو به اینجا رسوندی ” را در بهمن ماه  ۱۳۹۲ منتشر نمود سپس قطعه روز برفی را با مرحوم مرتضی پاشایی به صورت دو صدایی اجرا نمود.

پس از آن هر ساله چندین قطعه از گلزار منتشر می شود و کنسرت های مختلفی را برگزار می کند. وی در این عرصه با حامد برادران و سینا سرلک در چندین قطعه همکاری داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان