اسارت و گروگانگیری جوان 26 ساله در ایرانشهر | جزئیات این حادثه هولناک

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان جوان ۲۶ ساله ایرانشهری پس از ۵۰ روز اسارت از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

اسارت و گروگانگیری جوان 26 ساله در ایرانشهر | جزئیات این حادثه هولناک
کدخبر : 4994
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

سرهنگ حسن کیخا در فرمانده انتظامی ایرانشهر، اظهار داشت: اول تیرماه سال جاری برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر آدم‌ربایی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه صورت گرفته از صحنه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد یک دستگاه خودرو پژو پارس با چند سرنشین به صورت مسلحانه با سلاح کلاش جوان 26 ساله را با تهدید سلاح داخل خودرو سوار و از صحنه جرم متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده با انجام اقدامات تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، 3 نفر از همدستان این آدم‌ربا را در یکی از شهرستان‌های شمالی استان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کرده و از محل مخفیگاهشان یک سلاح کلت کمری به همراه مهمات جنگی کشف و ضبط کردند.

 کیخا بیان کرد: سرانجام با تلاش و پیگیری مجدانه پلیس، متهم اصلی پرونده عرصه را برخود تنگ دیده و پس از 50  روز اقدام به رهاسازی این جوان در حوالی یکی از شهرستان‌های استان کرده و از محل متواری شده که تحقیقات و تلاش پلیس برای دستگیری سایرمتهمان این پرونده  ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان